وام فوری | وام فوری آنلاین

وام فوری بدون ضامن برای این افراد | وام فوری 300 میلیونی با سود کم + شرایط دریافت

سخنگوی وزارت صمت از صدور کارت های اعتباری ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی برای خرید کالاهای ایرانی خبر داد.

وام فوری بدون ضامن برای این افراد | وام فوری 300 میلیونی با سود کم + شرایط دریافت
کدخبر : 6878
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

امید قالیباف در رابطه با تسهیلات جدید خرید لوازم خانگی گفت: براساس توافقات بعمل آمده قرار است تا سقف ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اعتباری برای خرید لوازم خانگی ایرانی به متقاضیان اختصاص پیدا کند.

وی افزود: این کارت های اعتباری دارای سه سقف ۳۰ میلیون و ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان است که در ۵ بانک صادر می شود و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

سخنگوی وزارت صمت با اشاره به برگزاری نمایشگاه دائمی لوازم خانگی گفت: متقاضیان می توانند برای خرید به نمایشگاه یا مراکز عرضه محصولات ایرانی مراجعه و نسبت به خرید کالای مورد نیاز خود اقدام کنند.

به گفته قالیباف متقاضی باید با مراجعه به سامانه جهاد کالا به آدرس اینترنتی  jahadkala.ir مراجعه و گزینه ثبت طرح ملی را انتخاب و ثبت نام کنند بعد از ثبت نام ۵ بانک برای پرداخت کارت اعتباری به متقاضی معرفی می شوند که فرد می تواند با مراجعه به هر یک از بانک ها مدارک لازم را بارگزاری کند.

وی تاکید کرد: صدور کارت ها با توجه به اعتبارسنجی مشتریان توسط سیستم بانکی انجام می شود و در نهایت کارت اعتباری به ادرس متقاضی پست خواهد شد.

سخنگوی وزارت صنعت در رابطه با متقاضیان خواستار دریافت کارت اعتباری خرید لوازم خانگی ایرانی گفت: فعلا در گام نخست زوجین جوان و به تناسب ارزیابی تقاضا افراد دیگری می توانند این کارت های اعتباری را تهیه کنند.

قالیباف در خصوص سود تسهیلات کارتهای اعتباری نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و افزود: سود این کارت ها ۱۸ درصد و با بازپرداخت سه ساله تعیین شده است. البته باید تاکید کنم که کالاهای خریداری شده در قالب این کارت ۵ درصد زیر قیمت بازار فروخته می شود.

وی اضافه کرد: در گام نخست این کارت ها برای ۲۵۰ هزار نفر درنظر گرفته شده است.

در این گزارش شرایط پرداخت وام فوری در دو بانک تجارت و صادرات بررسی و مقایسه شده است

بانک صادرات در طرح ۶۷ خود به متقاضیان وام فوری پرداخت می‌کند. حداقل مبلغ وام در طرح ۶۷ معادل پنج میلیون تومان و سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان است. همچنین سود این وام ۶ درصد است.

برای دریافت این وام، ابتدا لازم است که متقاضیان در بانک صادرات سپرده کوتاه مدت افتتاح کنند و این سپرده مسدود خواهد شد.. این سپرده کوتاه مدت سودی هفت درصدی را برای مشتری تضمین می‌کند و این سود به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب در بانک صادرات، تا سقف ۸۰ درصد سپرده خود از این بانک وام فوری دریافت کنند.

تعداد اقساط و مدت‌زمان بازپرداخت طرح ۶۷ بانک صادرات، بر اساس مبلغ سرمایه‌گذاری و تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌شود اما حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است.

هر قسط وام ۲۰۰ میلیونی در این طرح حدود ۶ میلیون تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، پس از کسر دریافتی مربوط به سود سپرده به ۱۹ میلیون تومان می‌رسد.

وام ۳۰۰ میلیونی در طرح آنی بانک تجارت

بانک تجارت در طرح آنی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، وام فوری پرداخت می‌کند. نرخ سود تسهیلات آنی بانک تجارت با توجه به نرخ سود سپرده و میزان تسهیلات درخواستی، بین ۴ تا ۱۸ درصد متغیر است.

ضمانت این وام نیز با مسدودی سپرده است و ابطال این سپرده قبل از سررسید منوط به تسویه کامل مبلغ وام است. این سپرده نیز به مشتریان سود پرداخت می‌کند. با این وجود مشتری می‌تواند با انتخاب خود سود پنج، ۱۰ و ۱۵ درصد دریافت کنند.

هر قسط این وام با سود هفت درصدی و بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز به ۹ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان می‌رسد. به علاوه متقاضیان این وام با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه و سود چهار درصدی، ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قسط پرداخت می‌کند.

متقاضیان این وام ۳۰۰ میلیون تومانی در نهایت معادل ۳۳۰ میلیون تومان به بانک تجارت پرداخت می‌کنند.

شرکت

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

نام وام

طرح مهریار مهر ایران

سود

4 %

این وام قرض‌الحسنه است و ۴٪ کارمزد دارد

سقف وام

200 میلیون تومان

نوع ضمانت

اعتبار شغلی

کارکنان شرکت برای دریافت وام برای خودشان که از طرف شرکت معرفی شده‌اند، می‌توانند به صورتی ضربدری ضامن یکدیگر شوند.

 اشخاص حقوقی برای دریافت تسهیلات نیازه به اساسنامه و جواز کسب و چک دارند.

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

3 ماه

برای دریافت تسهیلات حداقل ۳ ماه میانگین حساب نیاز است

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

18 ماه

قسط وام

11,111,111 تومان

مجموع رقم وام و سود

200,200,000 تومان

سپرده جداگانه

هزینه‌های جانبی

۲۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

اعضای شرکت برای دریافت وام باید از جانب محل کار خود دارای معرفی‌نامه باشند

در این طرح اشخاص حقوقی می‌توانند برای حقوق و دستمزد ماهیانه کارکنان خود یا معرفی کارکنان خود برای دریافت تسهیلات اقدام به ایجاد افتتاح حساب کنند. شرایط ضمانت در این طرح به گونه‌ای است که اگر خود شرکت خواهان دریافت تسهیلات باشد باید پروانه فعالیت، اساسنامه شرکت، روزنامه رسمی و چک برای ضمانت ارائه کند. درصورتیکه کارکنان مجموعه اقدام به دریافت تسهیلات کنند می‌توانند بصورت ضربدری و با ارائه برگه کسر از حقوق ضامن یکدیگر شوند.

سقف این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۱۸ ماهه است. همچنین کارکنان مجموعه برای دریافت تسهیلات نیاز به برگه معرفی‌نامه از محل کار خود دارند.

سه‌شنبه سوم آبان ماه 1401 هشتاد و سومین جلسه شورای‌عالی اشتغال برگزار شد. مباحثی چون، ایجاد اشتغال در اولویت کاری همه دستگاه‌ها باشد، اتصال سامانه دستگاه‌ها، اتخاذ راهکاری موثر برای اطمینان از هدایت صحیح منابع به سوی اشتغال، توجه به ظرفیت بخش خصوصی و تعاونی‌ها و به ویژه تشکل‌های جهادی در زمینه ایجاد اشتغال، از جمله موارد مهم و کلیدی اظهارات ابراهیم رئیسی, رئیس جمهور کشورمان در این جلسه بود.

به گزارش تسنیم، همچنین رئیس جمهور بر تلاش بیشتر برای ایجاد اشتغال، تامین بودجه‌های لازم در این زمینه، توجه ویژه به اشتغال جوانان تحصیلکرده و همچنین زنان سرپرست خانوار، سهیم کردن بخش خصوصی در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و نظارت ویژه بر نحوه مصرف تسهیلات و اطمینان از صرف آنها در جهت ایجاد اشتغال تاکید کرد.

شورای عالی اشتغال برای تسریع و تسهیل ایجاد یک میلیون فرصت شغلی 9مصوبه را تصویب کرد.اشتغال یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها و بیکاری از مهمترین دلایل بروز آسیب‌های اجتماعی عنوان شد و بر این اساس آموزش مهارت و توانمندسازی افراد به عنوان یکی از زمینه‌های ایجاد اشتغال بدون تسهیلات مورد تاکید قرار گرفت.

بخشی از مصوبات در گفت وگویی با محمودکریمی بیرانوند, معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار بیان شده است.

کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به کلیات برخی مصوبات جلسه هشتاد و سوم شورای عالی اشتغال گفته است: حمایت از برنامه های اشتغال نهاد های حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد (ذیل همکاری با استانداری ها) و افزایش وام اشتغال از یکصد میلیون تومان به 150 میلیون تومان از مصوبات شورای عالی اشتغال بود که با حضور و تلاش مرتضوی وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که در جلسه شورای عالی اشتغال با حضور رئیس جمهور به نتیجه رسید.

معاون وزیر کار با اشاره به اینکه موضوع اشتغال برای دولت سیزدهم بسیار حائز اهمیت است، گفت: در همین راستا یکی از مصوبات شورای عالی اشتغال، ایجاد گروه و کارگروه های تخصصی در زمینه اشتغال در وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف بود که مصوب شد. همچنین در زمینه همکاری ها با دستگاه های مختلف برای توسعه اشتغال، کارآفرینی و مهارت با وزارتخانه ها و دستگاه های ذیربط برای دانش آموختگان از مواردی است که جزئیات آن ها به محض نهایی شدن در آینده نزدیک به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مصوبات باید در معاونت حقوقی نهایی شود ادامه داد: تامین مالی طرح های نیمه تمام از موضوعات خوبی بود که به نتیجه رسید تا طرح های نیمه تمام و راکد از وضعیت موجود خارج شوند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون اولویت اول وزیر کار را ایجاد اشتغال دانست و ادامه داد: به دلیل اهمیت اشتغال برای کشور، در نخستین هفته وزیر جلسه هشتاد و سوم شورای عالی اشتغال با حضور آقای  رئیسی رئیس جمهوری برگزار شد.

وی از برگزاری نشست های مختلف اشتغال وزیر جدید با آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور، نشست های متعدد اشتغال در وزارتخانه و نیز نشست زیست بوم اشتغال در خراسان رضوی و با حضور استاندار و … خبر داد و بیان کرد: یکی از اولویت های اصلی آقای مرتضوی وزیر محترم در جلسه رای اعتماد در مجلس هم اشتغال بود و ایشان در زمینه توسعه و اجرای برنامه های اشتغال و کارآفرینی عزم جدی دارند و این مدت کوتاه حضور ایشان نیز حکایت از این امر مهم دارد.

ثبت 700 هزار شغل از ابتدای امسال در سامانه جامع رصد، پایش و نظارت بر اشتغال

 کریمی بیرانوند با اشاره به اینکه دولت سیزدهم ایجاد سالانه یک میلیون و 212 هزار شغل را در نظر گرفته بود یادآور شد: در نیمه دوم سال گذشته 650 هزار شغل و از ابتدای امسال تا کنون 700 هزار شغل در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده است. به عبارت دیگر با این عملکرد، بیش از 50 درصد از تعهد دولت در حوزه اشتغال در سال جاری عملیاتی شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یکی از انتظارات به حق رهبری و دستور رییس جمهوری همواره در حوزه تأمین مالی و پرداخت تسهیلات اشتغال بوده است گفت: تأکید برای جلوگیری از انحراف تسهیلات مشاغل بوده است، برای همین امر در دولت سیزدهم طرح جامع رصد، پایش و نظارت بر اشتغال راه‌اندازی شد.

به گفته کریمی بیرانوند نشست توسعه مشاغل خانگی دوشنبه هفته جاری با حضور مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان دستگاه های مختلف برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان