فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران | فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

ایران خودرو ثبت نام فروش فوق العاده خودرو ۱۴۰۱ با قیمت قطعی (مرحله نهم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت - بخشنامه ۴۵۱۰) را در آبان ماه آغاز کرد و فرم ثبت نام اینترنتی از طریق سایت این خودروسازی در دسترس است.

زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران | فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
کدخبر : 6664
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرضه میکند. فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی است که باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است. در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرضه میکند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری خودرو میپردازیم.

ثبت‌نام طرح فروش ایران خودرو در آبان ۱۴۰۱ آغاز شد و هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نخواهد شد. متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند و انتخاب شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.

فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۲۴ / ۰۸ / ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و ما بعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو را به قیمت مصوب فراهم کرده است.

در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می‌گیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تأیید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد؛ قرعه کشی این بخشنامه با شرایط فروش مشابه، همزمان انجام می‌شود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای آنها میسر شود.

ثبت نام ایران خودرو ویژه مادران + سایت، قیمت فروش فوق العاده پژو ۲۰۷

محصولات ایران خودرو

بر اساس بخشنامه ۴۵۱۰ ایران خودرو پژو ۲۰۷ سقف فلزی مجهز به فرمان برقی در این طرح عرضه می‌شود.

ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام طرح جدید فروش ایران خودرو از روز شنبه مورخ بیست و یکم آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز و سه روز ادامه خواهد داشت. مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات نام نویسی است و در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.‌

سایت ایران خودرو

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

قیمت ایران خودرو

در طرح فروش جدید ایران خودرو، محصولات با قیمت قطعی زیر عرضه می‌شوند:

پژو ۲۰۷ سقف فلزی مجهز به فرمان برقی ۲۱۵ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان

زمان تحویل محصولات ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر ۳ ماهه خواهد بود.

نوع خودرو مبلغ علی‌الحساب موعد تحویل

پژو ۲۰۷ سقف فلزی ۲.۱۵۹.۹۶۰.۰۰۰ ۹۰ روز

مهلت واریز وجه ایران خودرو

متقاضی باید ظرف ۳ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

زمان قرعه کشی ایران خودرو

در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، برنامه قرعه‌کشی روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

نحوه واریز وجه ایران خودرو

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.

قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان