فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

نتایج فروش فوری ایران خودرو اعلام شد | اسامی برندگان خوش شانس این دوره از فروش فوری ایران خودرو

اسامی رزرو اول برندگان فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش آبان‌ماه محصولات ایران خودرو اعلام شد.

نتایج فروش فوری ایران خودرو اعلام شد | اسامی برندگان خوش شانس این دوره از فروش فوری ایران خودرو
کدخبر : 6534
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرضه میکند. فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی است که باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است. در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرضه میکند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری خودرو میپردازیم.

نتایج فروش فوق‌العاده ایران خودرو اعلام شد

به نقل از برنا، اسامی رزرو اول (برنده دوم) برندگان فروش فوق‌العاده ایران خودرو و پیش‌فروش ویژه آبان ماه 1401 بر روی وبسایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار گرفت و از پروفایل مشتریان قسمت استعلام وضعیت قرعه‌کشی با عنوان برنده دوم قابل مشاهده می‌باشد.

همچنین اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

تمامی افرادی که در مرحله اول قرعه‌کشی این طرح برنده نشده‌اند می‌توانند جهت اطلاع از وضعیت قرعه‌کشی مجدد پروفایل خود را چک کنند.

شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در نظر دارد تعدادی از خودروهای آسیب دیده صفر و کارکرده را از طریق مزایده عمومی  به روش اینترنتی بفروش برساند.

گفتنی است این مزایده امروز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا روز یکشنبه ۲۲ آبان برگزار می‌شود.

فروش فوری ایران خودرو

مهدی خطیبی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آغاز تولید ماشین TF۲۱ ایران خودرو اظهار کرد: این خودرو به زودی در آذرماه سال جاری با ساخت ۴۷ دستگاه تولید صنعتی می‌شود.  

وی درباره پروسه تولید انبوه این خودرو افزود: این خودرو باید مراحل مربوط به تست‌های مختلف از جمله تست جاده و تصادف را پشت سر بگذارد و بعد از اخذ تأییدیه مربوطه وارد بازار خواهد شد.

مدیر عامل ایران خودرو تصریح کرد: کمتر از ۱۸ ماه آینده ماشین TF۲۱ ایران خودرو به تولید انبوه رسیده و روانه بازار می‌شود.

در این طرح فروش ویژه نقدی اقساطی که صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌شود، برای نخستین بار امکان خرید مدل‌های رنگی این محصول در چهار رنگ قرمز، نقره‌ای، خاکستری و مشکی فراهم خواهد بود.

در این طرح فروش سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای (با سود مشارکت ۱۲ درصد) و اقساطی با تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی تا ۲۴ ماه (روش اقساطی یک‌ساله بدون کارمزد) پیش‌بینی شده است.

خودرو فوتون تونلند نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایران با پیشرانه معروف کامینز ۸/۲ لیتری مجهز به توربوشارژر است که می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دوکابین بازار ایران تبدیل کرده است.

خودروی لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر  نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی های مهم این محصول است.

به منظور معرفی مشخصات فنی و عملکردی خودرو، کارزار معرفی محصول در مجموعه تفریحی و ورزشی توچال و مجموعه ورزشی  انقلاب تا پایان هفته جاری در حال  برگزاری است.

ایران‌خودرو ۲ طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه آبان ۱۴۰۱ به اجرا گذاشته است.

​در طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس ELX با موتور XU۷P، پژو ۲۰۷ دستی مجهز به فرمان برقی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته دو رنگ عرضه شده است. همچنین در طرح پیش فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس به متقاضیان پیشنهاد شده است. 

مراسم قرعه‌کشی نیز روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

 آمارها نشان می‌دهد قیمت خودروهای داخلی از دهم شهریور تاکنون به‌طور میانگین ۳درصد رشد کرده است. این در حالی است که میزان رشد قیمت برخی محصولات بسیار فراتر از این مقدار است. این رشد قیمت‌ها با نوسان‌های بازار ارز مصادف بوده است.

به گزارش همشهری آنلاین، آن طور که آمارها نشان می‌دهد میزان تولید خودرو در نیمه نخست سال ۱۱.۴درصد و فروش خودروهای داخلی ۲۵.۷درصد افزایش یافته است.

 این افزایش میزان تولید و فروش در نیمه نخست سال منجر به ثبات قیمت خودرو شده بود چرا که کفه عرضه و تقاضا را تا حدودی متعادل کرده بود. اما آن طور که آمارها نشان می‌دهد ظرف روزهای گذشته شیب قیمت‌ها در بازار خودرو دوباره صعودی شده و با وجود آنکه میانگین رشد قیمت‌ها ارقام چندان بالایی را نشان نمی‌دهد، اما در برخی محصولات قیمت‌ها با رشدهای زیادی مواجه شده است. این رشد قیمت با نوسان‌های قیمت ارز همزمان بوده است.

میزان رشد قیمت‌ها

بررسی نوسان قیمت ۶۰محصول پرفروش داخلی از دهم شهریور ماه تاکنون که قیمت‌ها شیب صعودی به‌خود گرفته، نشان می‌دهد که قیمت این خودروها به‌طور میانگین ۳درصد رشد کرده است؛ با این حال میزان رشد قیمت در برخی محصولات فراتر از نرخ میانگین است.

این اطلاعات نشان می‌دهد که قیمت ۲ محصول از جمله هایما و سمند به‌ترتیب ۱۱.۷و ۱۱.۱درصد افزایش یافته است. این به‌معنای آن است که در ۳۵روز گذشته قیمت هایما اس ۵ اتوماتیک ۹۵ و سمند EF۷ دوگانه‌سوز ۴۶میلیون تومان رشد کرده است.

از جمله خودروهای پرمصرف داخلی که در ۳۵روز گذشته با رشد قیمت زیادی مواجه شده می‌توان به دنا پلاس اتوماتیک توربو و پژوپارس دوگانه‌سوز اشاره کرد. قیمت دناپلاس در این مدت ۳۶ و پژوپارس دوگانه‌سوز ۲۸میلیون تومان افزایش یافته است.

همچنین قیمت کوئیک دنده‌ای و کوئیک دنده‌ای R نیز ۱۳میلیون تومان افزایش یافته است. از دیگر خودروهای پرفروش و پرمصرف داخلی که در این مدت با رشد زیادی مواجه شده‌اند می‌توان  به پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و رانا پلاس اشاره کرد. در ۳۵روز گذشته قیمت ۲۰۶تیپ ۲بالغ بر ۱۵میلیون و رانا پلاس ۱۷میلیون تومان افزایش یافته‌است.

دلایل رشد

آن طورکه آمارها نشان می‌دهد رشد قیمت خودرو در بازار در دوره‌ای اتفاق افتاده که بازار ارز نیز با نوسان مواجه شده است. طبق آمارها قیمت ارز از دهم شهریور ماه امسال از مرز ۳۰هزار تومان عبور کرده و در این دوره قیمت خودرو هم مسیر صعودی در پیش گرفته است. کارشناسان نیز بر این باورند که علت رشد قیمت خودرو در شرایطی که میزان تولید افزایش یافته، نوسان‌های بازار ارز است.

 اسد کرمی‌نایب، کارشناس بازار خودرو در این‌باره می‌گوید: در روزهای گذشته شاهد نوسان‌های نرخ ارز در بازار بودیم و از آنجا که ارز، یک فاکتور مهم در نرخ خودرو محسوب می‌شود، شاهد افزایش یک تا ۳درصدی نرخ خودرو در بازار هستیم.

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت نیز با تأیید این موضوع گفت: وقتی نرخ ارز افزایش می‌یابد افرادی که خودرو در اختیار دارند عجله‌ای برای فروش نخواهند داشت، اما خریداران واقعی ناچارند خودروی مورد نیازشان را با صرف هزینه بالاتر خریداری کنند.

او توضیح می‌دهد: وقتی کالای مصرفی تبدیل به کالای سرمایه‌ای شود با کوچک‌ترین نوسانی چه در بخش ارز و چه در بخش اخبار مواجه شود، دچار تلاطم قیمت‌می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان