مرد کلاهبردار در دام پلیس | او آروزی 15 خانواده برای خانه دار شدن را نابود کرد

سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند های مختلف از جمله فروش زمین و آپارتمان از آنها کلاهبرداری کرده است، بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

مرد کلاهبردار در دام پلیس | او آروزی 15 خانواده برای خانه دار شدن را نابود کرد
کدخبر : 6662
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در روند رسیدگی به این پرونده، اظهارات شکات پرونده را مورد بررسی قرار دادند، افزود: با تلاش مستمر و بی وقفه کارآگاهان و همچنین همکاری بسیار خوب شکات پرونده، فرد کلاهبردار شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به ۱۵ فقره کلاهبرداری از شهروندان به ارزش ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در بجنورد اعتراف کرد، گفت: این فرد بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار مطهری زاده با تاکید بر اینکه پلیس هرگز اجازه نخواهد داد تا مجرمان و مخلان نظم و امنیت به راحتی در جامعه جولان دهند، خاطرنشان کرد: انتظار ما از شهروندان عزیز این است که در صورت مواجهه با اینگونه افراد که به عناوین مختلف قصد کلاهبردار را دارند، بلافاصبه مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان