خانواده فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در جریان دو عملیات پلیسی در پایتخت خبر داد.

خانواده فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند
کدخبر : 5246
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سرهنگ ضرغام آذین در تشریح دو ماموریت پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در روزهای اخیر گفت:‌ ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ حین کنترل خودروهای عبوری در بزرگراه آزادگان به یک دستگاه خودروی سواری  مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس قصد فرار از دست ماموران را داشت، گفت:‌در همین راستا نیز تعقیب و گریزی میان پلیس و ماموران درگرفت، اما سرانجام خودروی مذکور متوقف شده و ماموران اقدام به بازدید از آن کردند که در جریان آن ۴۰  کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه راننده و سرنشین این خودرو دستگیر شدند، گفت:‌ این افراد به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن اعتراف کردند که  محموله مواد مخدر را از استان‌های شرقی کشور  تهیه کرده و قصد توزیع آن در تهران را داشتند.

وی همچنین از دستگیری اعضای یک خانواده و کشف ۱۰ کیلو تریاک خبر داد و گفت:‌ در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک زوج مواد فروش پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران عملیات ویژه قرار گرفت.

آذین افزود: به دنبال این موضوع، ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند که نامبردگان به تازگی ضمن مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان تحویل و قصد دارند تا با یک دستگاه خودرو سواری پراید به مخفیگاهشان در جنوب تهران منتقل کنند تا در فرصتی مناسب مواد را در سطح پایتخت توزیع کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اضافه کرد:‌ با تجمیع اطلاعات به دست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستورات قضائی لازم برای دستگیری متهمان پرونده دریافت و شمارش معکوس برای به دام انداختن این زوج آغاز شد، تا اینکه سرانجام شب گذشته تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به محورهای مواصلاتی اعزام شدند و پس از ساعت ها رصد و پایش نامحسوس خودروهای عبوری طی یک عملیات منسجم و هماهنگ در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه خودرو پراید را در اتوبان آزادگان مشاهده و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه متهم و همسرش به همراه فرزندانشان قصد قاچاق مواد مخدر را داشتند، گفت:‌ ماموران این افراد را دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین خودروی مذکور نیز تحت بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۱۰کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

آذین با بیان اینکه برای متهمان هر دو عملیات، پرونده‌های جداگانه‌ای تشکیل شده است، اظهارکرد:‌این افراد به همراه پرونده متشکله به دادسرا ارجاع شدند تا به جرائمشان رسیدگی شود. تحقیقات پلیس نیز در این خصوص همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان