مرد روانی دو زن را در برنامه زنده به قتل رساند

مردی با قتل دو زن، فیلم از این اقدام جنایت‌کارانه را به صورت زنده از شبکه اجتماعی پخش کرد.

مرد روانی دو زن را در برنامه زنده به قتل رساند
کدخبر : 5134
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

ردی با قتل دو زن، فیلم از این اقدام جنایت کارانه را به صورت زنده از شبکه اجتماعی پخش کرد. در این تصاویر این مرد با یک اسلحه قابل مشاهده است و دو زن که توسط وی به قتل رسیده اند بی حرکت بر روی کف یک آپارتمان افتاده اند.

این مجموعه آپارتمانی محل سکونت افراد بی خانمان و خانواده های کم درآمد بوده و ماجرای این قتل روز یکشنبه پس از آن افشا شد که زنی با مشاهده پخش زنده قتل مذکور در فیس بوک با پلیس تماس گرفت و آنها را از ماجرا مطلع کرد.

فرد قاتل بعد از شلیک به دو زن خود را در آپارتمان محل قتل محصور کرده بود و پس از آنکه مذاکره با قاتل بی نتیجه ماند، پلیس به زور و با پرتاب گاز اشک آور، بمب های آتش زا و شیمیایی وارد آپارتمان محل قتل شد. هویت افراد مقتول و انگیزه قتل آنها هنوز توسط پلیس افشا نشده است.

قاتل ۲۹ ساله که ریموند مایکل وبر نام دارد، به جرم قتل درجه اول در دادگاه محاکمه خواهد شد. در عین حال اقدام وی برای پخش زنده اقدامات جنایت کارانه وی موجب انتقادهای تازه از فیس بوک شده است.

دستگیری قاتل 29 ساله به جرم قتل دو زن در فیس بوک

کارشناسان می گویند پخش زنده فیس بوک در ماه های اخیر بارها مورد سوءاستفاده خلاف کاران و مجرمان قرار گرفته و آنها تصاویری زننده و جنایت کارانه از اقدامات خود را به همین شیوه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته اند. در عین حال فیس بوک تلاش جدی برای شناسایی و حذف این تصاویر انجام نمی دهد و همین بی توجهی تبعات خطرناک اجتماعی و فرهنگی در جامعه آمریکا به همراه آورده است.

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان