عمل شیطانی مرد رمال لو رفت + جزئیات حادثه

رمال شیطان صفت که با وعده پیچیدن نسخه سحرآمیز دختر جوان را به تله انداخته و وی را آزار داده بود در دادگاه کیفری تهران محاکمه می شود.

عمل شیطانی مرد رمال لو رفت + جزئیات حادثه
کدخبر : 5158
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

ط رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر جوانی به نام المیرا آغاز شد. وی که  به پلیس آگاهی رفته بود از یک رمال میانسال که  از او سرقت کرده و او را آزار داده بود شکایت کرد.

دختر ۳۸ ساله در تشریح شکایتش گفت: من در یک شرکت خصوصی کار می کنم و همراه پدر و مادرم زندگی می کنم. سنم برای ازدواج بالا رفته و همه دوستانم ازدواج کرده اند و من به شدت احساس تنهایی می کنم.  چند سال است که خانواده‌ام به من طعنه می زنند و من نگران  دیر شدن ازدواجم هستم.به همین خاطر با یکی از دوستانم درد دل کردم و او مرد رمالی را در شهرک کاروان به من معرفی کرد .دوستم میگفت او می تواند با نسخه سحرآمیز بختم را بگشاید. به همین خاطر به خانه مرد رمال رفتم .

وی ادامه داد: مرد رمال پس از ملاقات با من  گفت بختم بسته شده و  باید انگشترم را به او بدهم تا از روی انگشتر انرژی هایم را بگیرد و از این طریق بخت مرا باز کند .من انگشتری را که ۲۰ میلیون تومان ارزش داشت به مرد رمال دادم .اما یک هفته بعد وقتی برای گرفتن نسخه سحرآمیز پیش او  رفته بودم به من گفت انگشترم دزدیده شده است.  مرد رمال حرف‌های عجیبی میزد .او میگفت گره سختی در بختم افتاده و به همین خاطر شیاطین انگشتر مرا دزدیده اند .من  که از حرفهای  او ترسیده بودم گفتم  از او شکایت می کنم تا  انگشترم پیدا شود.  اما  مرد شیاد گفت  خودش انگشتر را از شیاطین پس می‌گیرد .او میگفت بهتر است اول بختم را بگشاید و سپس دنبال پس گرفتن انگشتر برود.

دخترجوان که اشک می ریخت ادامه داد: مرد رمال می گفت باید از طریق چاکرا های بدنم بختم را باز کند. به همین خاطر دست و پای مرا با طناب بست و بدون توجه به التماس هایم مرا  آزار داد.من سعی کردم از دست او بگریزم اما او مرا کتک زد. او تهدید کرد اگر در این باره به کسی حرف یبزنم بختم را می بندد و شیاطین بار دیگر سراغم می آیند و مرا اذیت می کند. چند روز از این ماجرا گذشت و من سکوت کردم اما روحیه ام  به هم ریخته  بود و دیگر تحمل سکوت نداشتم. به همین خاطر تصمیم گرفتم از مرد شیاد شکایت کنم .

به دنبال اظهارات دختر جوان مرد رمال به اتهام سرقت و تجاوز  بازداشت شد اما اتهاماتش را نپذیرفت.

 پرونده جنایت سیاه به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به آن رسیدگی شود. این در حالی است که پزشکی قانونی آثار جراحت روی بدن زمین دختر جوان را تایید کرده است اما قضات  دادگاه منتظرند تا کارشناسان خبره پزشکی قانونی درباره آزار و اذیت دختر جوان  اظهار نظر کنند.با این اظهار نظر مرد شیاد در دادگاه محاکمه می شود . این در حالی است که دختر جوان برای وی  درخواست اعدام را مطرح کرده است.اما مرد رمال مدعی است بی دلیل بازداشت شده و بی گناه است.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان