زنی که شوهرش او را مجبور به کارهای سیاه میکرد بالاخره از دست او فرار کرد

دیگر تحمل رفتارهای زشت همسر معتادم را ندارم. او حدود 40 روز است که با رها کردن سه فرزند نابینا به خانه برادرش رفته و در آن جا مخفی شده است. حالا من حکم جلب او را از دادگاه گرفته ام تا ...

زنی که شوهرش او را مجبور به کارهای سیاه میکرد بالاخره از دست او فرار کرد
کدخبر : 5088
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

مرد 45 ساله که از رئیس کلانتری آبکوه درخواست کرده بود یکی از بانوان پلیس برای دستگیری همسر فراری اش وارد عمل شود، درباره این ماجرا به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: 27 سال قبل با «زینت» ازدواج کردم. او یکی از بستگانم بود و در آن زمان 13 سال بیشتر نداشت.

او در سال های زندگی مشترک مان چهار فرزند به دنیا آورد که سه تن از آنان نابینای مادرزادی هستند و اکنون تحت پوشش بهزیستی قرار دارند اما او از غفلت من سوء استفاده کرد و در معاشرت و رفت و آمد با همسایگان دچار مواد افیونی شد و اعتیاد پیدا کرد. از آن روز به بعد زندگی مرا به تباهی کشاند تا جایی که اکنون فرزندانش را رها کرده و در منزل برادرش پنهان شده است. من هم شکایت کردم تا او را دوباره به زندگی مشترک باز گردانم.

گزارش ها حاکی است به دنبال اظهارات این مرد، مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری (افسر ارشد) با صدور دستوری از سوی سرهنگ ابراهیم خواجه پور (رئیس کلانتری آبکوه) راهی منزلی در کوی امیرالمومنین شد تا موضوع مورد ادعای شاکی را بررسی کند اما در همین حال زن خواب آلودی که در حیاط را باز کرده بود، با مشاهده بانوی پلیس رو به شاکی کرد و گفت تو چگونه وجدانی داری که همسرت را معتاد کردی و حالا حکم جلب او را گرفته ای؟ مرد 45 ساله که دست و پایش را گم کرده بود با کلماتی بریده گفت: من خودم پاکم، می توانید از من آزمایش بگیرید.

در این هنگام زینت که از درون زیرزمین منزل صدای زن برادرش را شنیده و به  ماجرا پی برده بود پنجره زیر زمین را گشود و با چهره ای غضب آلود گفت: 13 سال بیشتر نداشتم که به پای این مرد بی مسئولیت سوختم و مدام باردار شدم اما فرزندانم نابینا بودند چرا که او حتی هزینه آزمایش های پزشکی  یا حتی مخارج درمان را نمی پرداخت به همین دلیل من هم نمی توانستم به پزشک مراجعه کنم تا این که سه فرزند نابینا به دنیا آوردم اما این مرد بی خاصیت مرا به دام مواد افیونی انداخت تا او و فرزندان معلولم را رها نکنم. این مرد بی رحمانه ترین حیله گری را به کار برد و طوری روزگارم را سیاه کرد که مجبور می شدم به همراه فرزندانم سر چهارراه ها گدایی کنم چرا که تهدیدم می کرد باید خودم مخارج زندگی و اعتیادم را تامین کنم اما اکنون حدود دو هفته است که خودش اعتیادش را ترک کرده و می خواهد برای من به اتهام فرار از منزل و اعتیاد پرونده سازی کند تا بتواند زن دیگری را به عقد خودش درآورد. اما من در همین زیر زمین می مانم تا روزی که از شر این هیولای وحشتناک رها شوم و فرزندانم را در آغوش بگیرم. در این لحظه مرد شاکی که انتظار نداشت حقیقت این ماجرا لو برود از اجرای حکم جلب گذشت و ...

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان