اعلام شرایط فروش فوق‌العاده سایپا

آغاز فروش فوق العاده کوییک اتوماتیک شرکت سایپا و شرایط آن را در ادامه بخوانید.

اعلام شرایط فروش فوق‌العاده سایپا
کدخبر : 4804
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

در طرح فروش فوق‌العاده جاری برای خودروی کوییک اتوماتیک، محدودیت پلاک فعال حذف و برای متقاضیانی که طی ۱۸ ماه گذشته از شرکت‌های خودروسازی خرید نداشته‌اند، تا تکمیل ظرفیت امکان ثبت‌نام خودرو فراهم است.

حسین کاظمی با بیان مطلب فوق افزود: خودروی کوییک با گیربکس اتوماتیک با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا، مصرف سوخت پایین، شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور، هزینه پایین سرویس و نگهداری از مزایای خودروی مذکور است.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: خودروی کوییک اتومات، مجهز به سیستم مولتی مدیا، استارت دکمه‌ای، ورود خودرو بدون کلید (keyless)، فرمان D TYPE مجهز به کلید‌های کنترل سیستم صوتی، رینگ آلومینیومی، چراغ رانندگی در روز (Day light)، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نمایشگر فشار باد تایر (TPMS)، سنسور پارک و دوربین دنده عقب و خودروی کوییک. آر اتوماتیک علاوه بر تجهیزات فوق دارای صندلی‌ها و فرمان چرمی است.

وی با بیان اینکه برای خودرو‌های اتوماتیک کوییک پلاس و کوییک. آر بدون نیاز به قرعه‌کشی امکان ثبت‌نام وجود دارد افزود: در طرح فروش فوق‌العاده جاری برای خودروی کوییک اتوماتیک، محدودیت پلاک فعال حذف و برای متقاضیانی که طی ۱۸ ماه گذشته از شرکت‌های خودروسازی خرید نداشته‌اند، تا تکمیل ظرفیت امکان ثبت‌نام خودرو فراهم است و متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.comنسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان