فروش فوق العاده سایپا | آغاز فروش فوق العاده سایپا

فروش فوق العاده سایپا آغاز شد | شرایط ثبتنام در فروش فوق العاده سایپا

گروه خودروسازی سایپا فروش فوق العاده خود را از شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ آغاز خواهد کرد.

کدخبر : 2771
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

مرحله جدیدی از فروش فوق العاده سایپا آغاز شد. در این مرحله از فروش فوق العاده سایپا خودروهای پرطرفدار در نظر گرفته شده است. شرایط مناسب و قیمت های مناسبی در این طرح فروش فوق العاده سایپا وجود دارد. همه افراد با داشتن چنین شرایطی می توانند در طرح فروش فوق العاده سایپا ثبتنام کنند. برای اطلاع از فروش فوق العاده سایپا در ادامه همراه ما باشید.

این گروه خودروسازی فروش فوق‌العاده وانت پراید ۱۵۱ را از شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ٩ صبح آغاز خواهد کرد.

حداکثر زمان تحویل محصولات یاد شده در فروش فوق العاده، ٩٠ روزه است.

بر این اساس متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می‌توانند در این طرح فروش ثبت‌نام کنند و در فرآیند قرعه‌کشی قرار گیرند.

فهرست انتخاب‌شدگان نهایی یک روز پس از اتمام قرعه‌کشی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا اعلام خواهد شد.

همچنین پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبان فروش فوق‌العاده باید در مدت سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

یارانه نان

در مرحله جدید پیش‌فروش محصولات زامیاد، خودرو‌های نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه‌سوز آپشنال و پادرا پلاس عرضه خواهد شد.

 آنچه دیگران میخوانند

وام فوری 250 میلیونی بانک سینا برای بانوان | شرایط فوق العاده وام با سود 5 درصد، بازپرداخت 3 ساله

تیپ عجیب آزاده صمدی همه رو شوکه کرد | خانوم بعد طلاق رفته موهامو رفته بنفش کرده

بهنوش بختیاری بالاخره عکس شوهرش رو گذاشت | آرایش جیغ خانوم خانوما تو تولد رفقا

عشق و حال لاکچری محمدرضا گلزار در کوه های آلپ | عکس جدید محمدرضا گلزار و دوست دخترش زیباش

آغاز فروش اقساطی خودرو در کرمان موتور و مدیران خودرو | سود 100 میلیونی خریداران خودرو + شرایط استثنایی

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۵، از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت، طبق مراحل زیر اقدام کنند:

الف  - ورود به سایت فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)

این برای بار دوم در هفته جاری است که سایپا اقدام به اجرای طرح فروش فوق‌العاده کرده است. روز گذشته این گروه خودروسازی اولین طرح فروش فوق‌العاده خود در سال ۱۴۰۱ با عرضه چهار محصول و بصورت همزمان سه محصول (ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی و تیبا SX موتور M۱۳) را در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای مادران دارای دو فزند و بیشتر اجرایی کرد

آخرین طرح پیش‌فروش اجرا شده برای محصولات گروه خوردوسازی سایپا در اواسط اسفند ماه سال گذشته برای شش محصول خود اجرا شد که حین اجرای این طرح، در راستای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس، اولین پیش فروش یکساله محصولات را برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر هم به مرحله اجرا در آمد.

طبق روال یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان نهایی مشخص خواهد شد.

با توجه به اینکه در طرح‌های پیش‌فروش یکساله، قیمت خودروها قطعی نیست و هیچگونه مبلغی به عنوان پیش دریافت (تا پیش از اعلام اسامی منتخبان اخذ نمی‌شود)، فهرست مشتریان نهایی از طریق همان سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت دارند، نسبت به واریز وجه علی‌الحساب قیمت خودرو مطابق جدول فروش اقدام کنند.

لازم به ذکر است که همزمان با این طرح، سومین پیش‌فروش یکساله محصولات گروه سایپا در راستای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای پنج محصول (شاهین G، کوییک‌ S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا S ) به اجرا در آمده است.

متقاضیان این طرح نیز با مراجعه به آدرس اینترنتی سایپا می‌توانند فرآیند ثبت نام در طرح مذکور را انجام دهند. بر این اساس زمان تحویل خودروها یکساله در نظر گرفته شده و از مهرماه سال جاری تحویل خودروهای شاهین و کوییک R انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان