فیلم پیدا شدن سر مار در غذای هواپیما! | مسافر جنجال بپا کرد

کشف سر مار در غذای مهماندار هواپیما، همه را شگفت زده کرد.

فیلم پیدا شدن سر مار در غذای هواپیما! | مسافر جنجال بپا کرد
کدخبر : 4707
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

در حالی که هواپیما در آسمان بود، خدمه نشستند تا ناهار بخورند، که به نظر می‌رسید شامل یک نوشیدنی، سالاد، رول نان و یک غذای داغ از پاستا و سبزیجات است. مهماندار حدود نیمی از وعده غذایی خود را خورده بود که سر خزنده را در ته ظرف غذا کشف کرد.

بسیاری از افراد داستان‌های ترسناکی در مورد غذای خطوط هوایی دارند، اما شاید هیچ کس نمی‌تواند ادعایی به اندازه یک مهماندار هواپیمایی در مسیر آنکارا به دوسلدورف را داشته باشد. او سر بریده شده یک مار را در ناهار خود پیدا کرد.

در ویدئوی منتشر شده از سوی این مهماندار نشان می‌دهد که چگونه سر مار بین پاستا و سبزیجات پنهان شده بود.

خدمه خطوط هوایی در ۲۱ ژوئیه در حال انجام پرواز از آنکارا پایتخت ترکیه به دوسلدورف آلمان بودند که این کشف وحشتناک انجام شد. پرواز XQ۷۹۴ در ساعت ۳:۳۰ صبح به وقت محلی ترکیه، یک سفر سه ساعته و ۴۵ دقیقه‌ای به غرب آلمان داشت.

در حالی که هواپیما در آسمان بود، خدمه نشستند تا ناهار بخورند، که به نظر می‌رسید شامل یک نوشیدنی، سالاد، رول نان و یک غذای داغ از پاستا و سبزیجات است. مهماندار مورد نظر حدود نیمی از وعده غذایی خود را خورده بود که سر خزنده را در ته ظرف غذا کشف کرد.

ترکیه خانه چندین گونه بومی مار - برخی از آن‌ها سمی - است، اگرچه هیچ کدام به وضوح با مار‌های موجود در پرواز مطابقت ندارد.

هواپیمایی سان‌اکسپرس اعلام کرده که شرکت کترینگ خود را تا زمانی که تحقیقات انجام شود، تعلیق کرده است.

این اولین بار نیست که مشکلاتی در وعده‌های غذایی این شرکت ایجاد می‌شود، پیش از این حلزون‌ها و کپک‌ها توسط کارکنان پیدا شده بود.

سخنگوی این شرکت هواپیمایی گفت: اولویت اصلی ما این است که خدماتی که در هواپیما به مهمانان خود ارائه می‌دهیم با بالاترین کیفیت باشد و هم مهمانان و هم کارکنان ما یک پرواز راحت و ایمن داشته باشند. ادعا‌ها و انتشار آن در مطبوعات در مورد سرویس غذا در هواپیما کاملاً غیرقابل قبول است و تحقیقات دقیقی آغاز شده است. تا زمان انجام تحقیقات، کلیه اقدامات و اقدامات پیشگیرانه از جمله توقف عرضه محصول مربوطه به سرعت انجام شده است.

منبع: فرارو

 

منبع: فرارو
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان