حادثه مرگبار در فیروز کوه | سیلاب جان 15 نفر را گرفت

فرماندار فیروزکوه از ۱۱ نفر فوتی و ۴ مفقودی در اثر سیلاب فیروزکوه تا به حال خبر داد و گفت: عوامل خدماتی در تلاشند تا خدمات اساسی آب، برق و گاز در روستاهای آسیب دیده برقرار شود.

حادثه مرگبار در فیروز کوه | سیلاب جان 15 نفر را گرفت
کدخبر : 3445
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

محمد حیدری منش، با اشاره به وقوع سیلاب و اقدامات صورت گرفته در جهت کاهش آسیب‌ها اظهار داشت: روستاهای مرزداران، آتشان، دهگردان و حصارگل دچار سیلاب و آسیب شده که با کمک عوامل امدادی و خدماتی حاضر در فیروزکوه راه دسترسی به این روستاها بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی ادامه راه‌های دسترسی ادامه دارد‌.

وی افزود: تا به حال به واسطه صدمات ناشی از سیلاب در فیروزکوه ۱۱ نفر فوتی و ۴ مفقودی به ثبت رسیده  که تلاش برای شناسایی سایر مفقودی‌ها ادامه دارد.

فرماندار فیروزکوه در ادامه گفت: به دستور استاندار تهران نیروهای امدادی و خدماتی از تمامی فرمانداری‌های استان تهران جهت خدمات رسانی در این شهرستان حاضر شدند و با تلاش‌های شبانه روزی بخش زیادی از صدمات جبران شده است و پخت غذای گرم نیز در مناطق آسیب دیده انجام می‌شود.

حیدری منش تصریح کرد: عوامل خدماتی در تلاش هستند تا خدمات اساسی آب، برق و گاز در روستاهای آسیب دیده برقرار شود.

فرماندار فیروزکوه در پایان خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت استانی و کمک مجموعه‌های مختلف و نیز مسئولان کشوری نگرانی مردم برطرف شود و زندگی مردم روال عادی بگیرد لذا از مردم درخواست داریم در راستای تسهیل خدمات رسانی از ورود به این مناطق خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان