فال روزانه pmc و طالع بینی 21 اسفندماه | فال pmc روزانه 21 اسفندماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال روزانه  pmc  و طالع بینی 21 اسفندماه | فال pmc روزانه 21 اسفندماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 18346
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

در ادامه فال روزانه PMC خود را بخوانید:

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی عزیز... بیش از این تعلل نکنید و به کارهای عقب مانده‌تان بپردازید. مشورت را فراموش نکنید و از نظر دیگران نیز بهره ببرید. برای ایجاد تغییر در زندگی کمی جسارت و خوشبینی لازم است تا روزهای بهتری را در زندگی خود ایجاد کنید. حضور عشق در زندگی‌تان روز به روز بیشتر می‌شود به شرطی که صبور باشید و محبوبتان را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی عزیز... گاهی پیش می‌آید که مجبور به انجام کاری می‌شوید که تمایلی برای انجام آن ندارید. امروز یکی از آن روزهاست. پس مقاومت را کنار بگذارید و با دیدی متفاوت به مساله نگاه کنید تا مساله نیز روی خوش داستان را به شما نشان دهد. استعداد خوبی برای برنامه ریزی در مسائل مالی دارید به گونه‌ای که بسیاری برای حل مشکلات خود به شما رجوع می‌کنند. این استعداد خود را امروز بیشتر برای خود بکار بگیرید و سعی کنید حساب درستی برای دخل و خرج خود روی کاغذ پیاده کرده و خود را ملزم به رعایت آن کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

خردادماهی عزیز... امروز از مورد امر و نهی قرار گرفتن توسط دیگران تنفر دارید! به خصوص اگر فردی که به شما دستور می‌دهد مقاوم و رتبه بالاتری دارد. برای فرار از مواجهه شدن با مشکلات، بهتر است شرایط را بپذیرید و از دستورات پیروی کنید. اما به کسی اجازه ندهید که از شما سوءاستفاده کند. در هر صورت روز‌های سخت امروز را در ذهن خود ثبت کنید، چراکه در آینده به موفقیت‌های زیادی دست پیدا خواهید کرد که از همین سختی‌ها حاصل شده است. برخی چیز‌ها ارزش این را دارند که برایشان سختی بکشید. به آینده فکر کنید و با تجسم موفقیت‌ها احساس بهتری از این لحظات به دست آورید.

فال روزانه متولدین تیر

تیرماهی عزیز... ممکن است امروز درگیر کارها و مسئولیت‌های زیادی شوید اما نگران نباشید با یک برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت مناسب زمان می‌توانید کارها را به خوبی سرو سامان دهید و امور را به خوبی مدیریت کنید. پس از انجام کارها قطعا احساس خوبی خواهید داشت و اعتماد به نفس‌تان بالا خواهد رفت. حس آزادی درونیتان نیز امروز خود را بیشتر بروز می‌دهد و ممکن است باعث شود احساسات خود را با آزادی بیشتری ابراز کنید اما مراقب باشید درگیر روابط غیر مسئولانه نشوید.

فال روزانه متولدین مرداد

مردادماهی عزیز... بیان خواسته‌هایتان برایتان دشوار شده است، حتی گاهی خودتان هم نمی‌دانید چه می‌خواهید. اما تمام سعی خود را خواهید کرد تا نیازهایتان را به زبان آورده و خود و دیگران را از ابهام خارج کنید. یادتان باشد که خودتان را مورد سرزنش قرار ندهید و اجازه هم ندهید ترس از قضاوت دیگران شما را آزار دهد. کمال‌گرایی را کنار بگذارید و نقایص و کمبودهایتان را بپذیرید؛‌ به دیگران نیز حق بدهید که گاهی شما را آن طور که باید درک نکنند. عواطف و احساسات خود را بپذیرید و به ندای قلبتان گوش دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

شهریورماهی عزیز... شما امروز ترجیح می‌دهید به جای این که مسئولیت کارها را به عهده بگیرید صبر کنید تا یک نفر دیگر رهبری و مدیریت را در دست بگیرد و پیش قدم شود. برای این که کسی کاری به کارتان نداشته باشد و به حال خودتان رها شوید شاید حتی بخواهید توانایی هایی که دارید را کم اهمیت جلوه دهید. امروز ممکن است در رابطه عاطفی شما به رغم تمام ثباتی که در آن وجود دارد مشکلاتی به وجود بیاید که در واقع ناشی از رفتارهای اغراق آمیز شما است. اگر می‌خواهید آینده رابطه تان را تضمین کنید اهمیت داشتن نیت خوب و احترام دو جانبه را فراموش نکنید. امروز در خانه بمانید و با بچه ها بازی کنید یا همراه با همسرتان روی کاناپه لم داده و تلویزیون تماشا کنید.

فال روزانه متولدین مهر

مهرماهی عزیز... امروز شما در هر کاری که انجام می‌دهید خلاقیت خود را به نمایش می‌گذارید. این که بتوانید به کودک درونتان مجال بروز بدهید بسیار ارزشمند است، اما مسئولیت هایی در رابطه با خانه و خانواده به عهده تان هستند که این فرصت را به شما نمی‌دهند. اجازه ندهید تردیدهایتان دست و پایتان را ببندند و حقایق را همان طوری که هستند بپذیرید. اگر بتوانید در لحظه زندگی کرده و اعتدال را برقرار کنید خواهید توانست هر دو طرف را با هم داشته باشید. شما از لحاظ روحی و جسمی کمی احساس خستگی می‌کنید و دلیل آن هم این است که چند ماه گذشته خیلی به خودتان فشار آورده اید؛ اجازه ندهید جاه طلبی هایتان باعث فرسودگی جسمی و روحی شما شوند.

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی عزیز... اگر امروز احساس کردید که به فضایی برای نفس کشیدن نیاز دارید اصلا تعجب نکنید. همانقدر که شما از همراهی دیگران لذت می برید، به این که برای خودتان هم وقت بگذارید احتیاج دارید. اگر می‌توانید کارهایتان را از خانه انجام دهید در خانه بمانید، وگرنه تا جای ممکن سرتان در لاک خودتان باشد و فکر نکنید مجبور هستید به دعوت های دیگران پاسخ مثبت بدهید. شاید حتی بد نباشد اگر بدون هیچ برنامه قبلی با یک کوله پشتی کوچک سوار ماشینتان شده و به یک سفر چند روزه و جایی که می‌توانید از تنهاییتان لذت ببرید بروید. اگر عشق‌تان با شما همراه است سعی کنید در این خلوت دو نفره به زخم های رابطه عاطفیتان پرداخته و آنها را ترمیم کنید.

فال روزانه متولدین آذر

آذرماهی عزیز... امروز شما چنان اشتیاقی به نمایش دادن دانسته های خود دارید که ممکن است حرف‌های افراطی و بی سر و تهی بزنید که نمی‌توانند مورد تایید دیگران قرار بگیرند. جاه طلبی خود را با عقل و منطق خود متعادل کنید تا بیش از اندازه حرف نزنید. شما از این که مورد تایید و تحسین دیگران قرار بگیرید لذت می برید، ولی در مورد مسائل عاطفی نباید منتظر تحسین دیگران باقی بمانید، آن چه برای تایید احساستان مورد نیاز است در وجود خودتان قرار دارد و این خودتان هستید که باید آن را تایید نمایید. امروز را در خانه و در کنار همسرتان بگذرانید و با بهترین غذاها از خودتان پذیرایی کنید، این کار آرامش بسیاری برای شروع هفته ای آرام به شما خواهد بخشید.

فال روزانه متولدین دی

دی ماهی عزیز... شاید بهتر باشد امروز را کمی در تنهایی بگذرانید تا تمرکز خود را دوباره به دست آورید. شما در شرایطی به سر می برید که باید استقلال مالی داشته باشید. همان طور که شرایط شما تغییر می‌کند، شما نیز دچار تغییر و تحول می وشد و این طبیعی است. رفتارهای لجوجانه را کنار بگذارید و با دیگران صادق باشید تا روزتان به خوبی پیش رود. پس از گذراندن این دوران، روحیه اجتماعی شما به اوج خود می‌رسد و افراد زیادی را ملاقات می‌کنید و از همنشینی با آنها نهایت لذت را می برید. هر وقت فضا را مناسب دانستید، احساسات خود را بیان کنید اما در این کار زیاده روی نکنید زیرا معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

فال روزانه متولدین بهمن

بهمن ماهی عزیز... شاید با خودتان فکر کنید که بهتر است در مقابله با رفتارهای عجیب و غریب دیگران رفتار خودتان را کنترل کنید و با آنها به مقابله نپردازید. با این حال یادتان باشد که شما این حق را دارید که بدون آن که تسلیم احساسات خود شوید برای دفاع از نظراتتان تلاش کنید و در مقابل مخالفت های دیگران بایستید. برای ایجاد تغییرات مثبت شما به اجازه هیچ کس نیاز ندارید. امروز به گل هایتان آب بدهید و از این که نور کافی به آنها می‌رسد اطمینان پیدا کنید. اگر هم در خانه تان هیچ گل و گیاهی ندارید سری به گل فروشی نزدیک خانه تان بزنید و چند گلدان برای اتاق کار و خانه تان تهیه کنید. مراقبت از گل ها حال روحیتان را خیلی خوب خواهد کرد و به شما آرامش خواهد بخشید.

فال روزانه متولدین اسفند

اسفند ماهی عزیز... امروز احساس رمانتیک بودن به شما دست داده، بنابراین بهترین زمان برای ملاقات با معشوقتان است. همیشه همه چیز طبق پیش بینی شما پیش نخواهد رفت و کمی در زمانبندی برای این دیدار دچار مشکل خواهید شد. پس اگر نتوانستید برنامه‌هایتان را در اوایل روز به درستی پیش ببرید، نگران نشوید زیرا بعدازظهر فوق العاده ای در انتظارتان است. امروز زمان آن رسیده است که با زاویه خوش بینی به مسائل عاطفی خود نگاه کنید و تمرکز بیشتری بر آن داشته باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان