فال pmc و طالع بینی روزانه 25 آذرماه | فال pmc روزانه 25 آذر ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال pmc  و طالع بینی روزانه 25 آذرماه | فال pmc روزانه 25 آذر ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 16351
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

♈ فال روزانه متولدین فروردین

درست آنجا که انتظارش را ندارید، دوستی به شما زنگ می زند و خبری را به شما می دهد که از خوشحالی سر از پا نمی شناسید. یک جعبه شیرینی بخرید و این شادی را با خانواده تان قسمت کنید. اگر به فکر ادامه تحصیل هستید، با کمی تلاش نتایج خوبی خواهید گرفت. درنگ نکنید زیرا ممکن است مسئولیت های دیگر آنقدر شما را درگیر کند که فرصت هیچ کاری نداشته باشید. دوستی از شما خواسته ای دارد، قبل از اینکه به او پاسخ مثبت دهید، خوب فکر کنید زیرا بعدها ممکن است پشیمانی به سراغ تان آید. اجازه ندهید شک و تردید به زندگیتان راه پیدا کند، ملاقات مهمی پیش رو دارید و با فرد مهمی آشنا خواهید شد، انگیزه خود را برای رسیدن به هر چه میخواهید افزایش دهید و خوشبین باقی بمانید، به فکر بهبود یک رابطه هستید حواستان باشد مرز های جدیدی مشخص کنید تا بعدا مشکل و سو تفاهمی به وجود نیاید، یادتان باشد روابط عاطفی یعنی یک رابطه ی دو طرفه.

متولد : نوزاد طبیعت

سمبل : قوچ

شعار : من هستم

ستاره حاکم : مارس (مریخ)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : الماس ، یاقوت

رنگ محبوب : قرمز ، صورتی روشن

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : رز سرخ

روز مبارک : سه شنبه

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

هیچکس مسئول زندگی شما نیست، همیشه انتخاب با شماست. شما می توانید زندگی تان را رها کنید تا دیگران کنترل امور آن را به دست گیرند یا این که خود، آنطور که دلتان می خواهد آن را پیش ببرید. شاید فکر می کنید که توانایی لازم را برای این کار ندارید، اما اشتباه می کنید. هیچ کس کامل نیست، پس انگشت اشاره تان را از روی نقص هایتان بردارید و آن را روی توانایی تیان بگذارید تا معجزات اش را ببینید. انجام دادن کارهای بزرگ و مهم بخصوص در محیط کار، اعتماد به نفس از دست رفته را به شما بر خواهد گرداند. قادر نیستید منظور خودتان را برای دیگران توضیح دهید افکارتان پراکنده هستند و نمی توانید آنها را تحت فرمان و کنترل خود داشته باشید نیازی به محدود کردن افکارتان وجود ندارد کافیست بر جریانات ذهنیتان مسلط شوید و با آنها به حرکت درآیید و بعد از کسب نتیجه می توانید در میدان با دیگران صحبت کنید فردی حرفی خواهد زد و بر خلاف آن عمل خواهد کرد.

متولد : طفل شیرخوار طبیعت

سمبل : گاو نر

شعار : همه چیز مال من است

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : ثابت

فلز وجود : مس

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی ، صورتی ، بنفش

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز صورتی

روز مبارک : جمعه

♊ فال روزانه متولدین خرداد

امروز بیش از همیشه می درخشید، پس اگر می خواهید بر کسی تاثیر بگذارید، حال بهترین زمان است. اگر درخواستی از کسی دارید، خجالت را کنار بگذارید و حرف دلتان را به زبان آورید. برای مدتی کارهای خود را رها و زمان خود را صرف خوشگذرانی کنید. مطمئن باشید نه تنها وقت تان هدر نخواهد رفت، بلکه انرژی بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. به زودی خبری به گوش تان می رسد که انتظارش را نداشته اید. قبل از تصمیم گرفتن، خوب در مورد آن تحقیق کنید. یادتان باشد دفعه آینده به اندازه توانتان مسئولیت بپذبرید ، شخصی از شما عذرخواهی خواهد کرد اما حالا این کار نیزشما رو راضی نخواهد کرد .بهتر است از خود خونسردی نشان دهید .بیشتر او را متعجب خواهی کرد .هیجان زده نشوید .خودتان باشید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید .افکار و اجساسات خودتا را با شخصی در میان بگذارید اگر با .واکنش درست و بجا مواجه نشدین امید خود را از دست ندهید.

متولد : کودک طبیعت

سمبل : دوقلوها

شعار : من فکر میکنم

ستاره حاکم : مرکوری (عطارد)

عنصر وجود : هوا

شخصیت : راوی

فلز وجود : جیوه

سنگ خوش یمن : زمرد کبود

رنگ محبوب : زرد ، سبز ، آبی

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : کاملیا

روز مبارک : چهارشنبه

♋ فال روزانه متولدین تیر

اخیرا نسبت به رفتارهای دیگران حساس شده اید. اگر می خواهید دیگران با شما صادق باشند، شما نیز باید به گونه ای با آنها رفتار کنید که به حرف هایتان اعتماد کنند، پس از اغراق کردن بپرهیزید. فردی در محیط کار نظر شما را به خود جلب کرده است اما در مورد بیان احساسات تان شک دارید. بهتر است دور نقض های کوچک را خط بکشید و با دیدی مثبت به او نگاه کنید. هیچ کس کامل نیست، پس این شمایید که باید شرایط ایده آل را برای خود بیافرینید. با وجود آنکه اکنون تحت فشار برای تصمیم گیری هستید ولی کلا خود را به بی خبری میزنید و حساسیت موضوع را انکار میکنید. در حال حاظر با مشکلات متعددی مواجه هستید نگران نباشید شما به خواسته قلبیتان خواهید رسید با اندکی تامل وقاطعیت میتوانید شرایط را به نفع خود تغییر دهید و به خواسته هایتان جامه عمل بپوشانید پیروزی از آن شماست.

متولد : تازه بالغ طبیعت

سمبل : خرچنگ

شعار : من احساس میکنم

ستاره حاکم : ماه

عنصر وجود : آب

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : نقره

سنگ خوش یمن : مروارید

رنگ محبوب : سایه ای از رنگهای خاکستری و آبی و سبز

عدد خوش یمن : ۲

گل محبوب : بنفشه ، لی لی

روز مبارک : دوشنبه

♌ فال روزانه متولدین مرداد

امروز خبری می شنوید که انتظارش را نداشته اید. شاید هضم آنهمه اطلاعات در آن واحد برایتان گیج کننده باشد اما صحبت کردن با فردی که تجربه لازم را دارد، می تواند شرایط را برایتان روشن تر کند. از اطلاعاتی که به دست دارید برای پیشرفت در کارتان استفاده کنید. احساس می کنید که ذهن تان کمی آشفته است، پیاده روی در چنین روزی می تواند ذهن خسته شما را باز و شما را برای روزهای بهتری آماده کند. شما از آمادگی لازم برای کنار آمدن با احساسات و عواطفتان برخوردارید.با وجود آنکه مایلید همه درکتان کنند بهتر است از فاش کردن اطلاعات شخصی و خصوصی تان خودداری کنید.رخدادهای شگفت انگیزی در راهند. اگر نخواهید بهای پیروزی را بپردازید در روابطتان توفیقی حاصل نخواهد شد.به احساسات خود خوب توجه کنید و بدانید که آنها شما را به کجا می کشانند.

متولد : جوان طبیعت

سمبل : شیر

شعار : من اراده میکنم

ستاره حاکم : خورشید

عنصر وجود : آتش

شخصیت : ثابت

فلز وجود : طل

سنگ خوش یمن : یاقوت زرد

رنگ محبوب : رنگهای غروب خورشید

عدد خوش یمن : ۱

گل محبوب : آفتابگردان

روز مبارک : یکشنبه

♍ فال روزانه متولدین شهریور

به زودی توسط یک فرد تغییرات اساسی در زندگی تان ایجاد می شود که تاثیرات اش تا مدت ها در زندگی تان خواهند ماند. این تغییرات فرصت خوبی است تا خودی نشان دهید و با سرعت بیشتری در مسیر هدف های زندگی تان حرکت کنید. اهمیت ارتباط با دیگران را از یاد نبرید. افراد زیادی در اطرافتان وجود دارد که می توانند کمک حالتان باشند، پس به دور از غرور از آنها کمک بگیرید. اگر مجرد هستید، به زودی در یک میهمانی فردی نظر شما را به خود جلب می کند. محبت ودرک شما نسبت به شخصی تامدت های طولانی اثر گذار خواهد بود راههای جدید و متفاوت را در پیش گرفته ای ایده هایتان خوب هستند اما برای امتحان همه ی انها ناچارید وقت و انرژی زیادی صرف کنید اگر برای مشاهده نتایج تلاشهایتان عجله به خرج دهید دچار ناامیدی خواهید شد باز هم صبور باشید.

متولد : بالغ طبیعت

سمبل : فرشته

شعار : من تجزیه و تحلیل میکنم

ستاره حاکم : ولکان و مرکوری

عنصر وجود : خاک

شخصیت : راوی

فلز وجود : پلاتین

سنگ خوش یمن : عقیق سبز

رنگ محبوب : سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : Forgetmenot

روز مبارک : چهارشنبه

♎ فال روزانه متولدین مهر

تغییری در محیط کار خود خواهید داشت. این تنوع پیشرفت قابل ملاحظه ای برای شما به همراه خواهد داشت. ممکن است در ابتدا هماهنگی با شرایط جدید برایتان سخت باشد اما رفته رفته همه چیز مطابق میل تان پیش خواهد رفت. آنچه بیش از همه اهمیت دارد، امنیت شغلی است که در شرایط جدید، برایتان مهیاست. فقط یادتان باشد که این فرصت ها همیشگی نیست و اگر آن را از دست دهید، ممکن است تا سالهای سال هیچ پیشرفتی در زندگی تان نداشته باشید. خوب در مورد دوراهی هایتان بیاندیشید و سپس آنچه قلب تان می گوید را دنبال کنید. با خودتان صادق باشید تمام تلاش خود را به کار ببندید تا از میزان وابستگیتان کم کرده و مستقل باشید فردی بر روی یکی از نقاط ضعفتان دست گذاشته است عاقلانه ترین راه این است که مسیرتان را عوض کنید و مسیر دریگری را انتخاب کنید و خود را از تمام برخورد هایی که میتوانند سبب ایجاد بحث های فرسایشی و بی نتیجه شوند دور نگه دارید شما در حال حاضر نمیتوانید دلخوری و رنجتان را از دیگران پنهان کنید.

متولد : با آرمان ازدواج

سمبل : ترازو

شعار : من تعادل برقرار میکنم

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : هو

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : مس درخشان

سنگ خوش یمن : الماس ، اوپال

رنگ محبوب : بژ ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز سفید

روز مبارک : جمعه

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز با کمی کسالت از خواب بیدار می شوید اما نگران نباشید، اگر کمی به تغذیه تان اهمیت دهید، همه چیز حل خواهد شد. در رابطه عاطفی تان، چارچوب هایی برای خودتان ساخته بودید که اخیرا کمی متزلزل شده است. به جای نگرانی، بد نیست یک بار هم خودتان را به دست باد بسپارید و رها شدن را تجربه کنید. آنوقت خواهید دید که سرنوشت با دست های خود بهترین ها را برایتان رقم خواهد زد. در انتهای روز از دوستی قدیمی که مدتی ست از اون دور بوده اید، یاد کنید. خبرهای خوبی را از زبان او خواهید شنید. مشکل یا سو تفاهمی را در محل کار یا تحصیلتان برطرف خواهید کرد .موقعیت مناسبی برای برتری و موفقیت شما از راه میرسد .در مورد امور کاریتان واقع بینانه نتیجه گیری کنید از درگیریهای عاطفی حذر کنید .تا جای ممکن از میزان مشغولیتهای ذهنی خود بکاهید تا پیروزی از آن شما باشد .سخنان خود را با ملایمت و به آرامی به کرسی بنشانید.

متولد : با آرمان …

سمبل : عقرب

شعار : من آرزو میکنم

ستاره حاکم : پلوتو

عنصر وجود : آب

شخصیت : ثابت

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : سیلیس

رنگ محبوب : قرمز تیره

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : ارکیده ، رازقی

روز مبارک : سه شنبه

♐ فال روزانه متولدین آذر

احساس ضعف می کنید، این حس نتیجه تنش های اخیری ست که تجربه کرده اید. شاید حتی این موضوع، تمرکز را از شما بگیرد طوری که نتوانید کارهایتان را به درستی پیش ببرید. بهترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که دست از کارهایتان بکشید و کمی به خودتان استراحت دهید. اگر در فضای آزاد باشید، بهتر است. طبیعت می تواند انرژی مثبت فوق العاده ای به شما دهد. نگرانی هایتان را هم کم کنید زیرا نتیجه ای که خواهید گرفت، کاملا سورپرایزتان خواهد کرد. پافشاری و پشتکارتان به شما در راه یابی دوباره اکنون لازم است با سرعت بیشتری کارهارا پیش ببرید زمان کافی برای انجام انها نخواهید داشت در مورد تصمیمی که پیش رو دارید به اندازه کافی فکر کنید تا دچار پشیمانی نشوید نتیجه این تصمیم بیش از حد تصورتان بر روی شما تاثیر میگذارد. ممکن است از دست فردی ناراحت شوید که جایگاه ویژه ای در قلبتان دارد.

متولد : با آرمان کسب اطلاعات

سمبل : اسب با سیمای انسان

شعار : من میبینم

ستاره حاکم : ژوپیتر (مشتری)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : راوی

فلز وجود : قلع

سنگ خوش یمن : فیروزه

رنگ محبوب : ارغوانی

عدد خوش یمن : ۳

گل محبوب : میخک

روز مبارک : پنج شنبه

♑ فال روزانه متولدین دی

اگر راهی را آغاز کرده اید، شک و دودلی هایتان را به دور بریزید و با اعتماد به نفس بالا پیش روید. تردید ها پاهایتان را متزلزل خواهد و قدرت را از شما خواهد شد. برای رهایی از این وضعیت از حمایت دیگران کمک بگیرید. خبر خوبی را از طریق یک تماس تلفنی خواهید شنید که شما را در مسیری که در پیش گرفته اید مصمم تر خواهد کرد. امروز در ارتباط با شریک زندگی تان کمی محتاط تر عمل کنید. مراقب حرف هایی که به زبان می آورید باشید زیرا ممکن است که موجب سوتفاهم شود. در پشت نگاهتان رازهای بسیاری نهان است که هر فردی متوجه آنها نمی شود از این رو براحتی نمی توانید روی هر موضوعی متمرکز شوید تا آن رابه واقعیت تبدیل کنید اگر بخواهید ایده هایتان را به اهستگی جلو ببرید زمانتان تمام خواهد شد خوشبینیتان به شما کمک خواهد کرد تا در مورد موضوعی دوباره به موفقیت دست پیدا کنید مراقب اموالتان باشید ممکن است موقتا راه رسیدن را گم کنید.

متولد : با آرمان تجربه کردن

سمبل : بز

شعار : من به کار میگیرم

ستاره حاکم : ساترن (زحل)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : سرب

سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ

رنگ محبوب : سیاه ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۸

گل محبوب : ماگنولی

روز مبارک : شنبه

♒ فال روزانه متولدین بهمن

تا به حال به شغل دوم فکر کرده اید؟ اگر جواب شما مثبت است همین امروز دست به کار شوید و شغل مورد علاقه خود را راه بیاندازید. فرصتی پیش پایتان قرار می گیرد که به راحتی می توانید مسئولیت آن را در خانه به عهده بگیرید. شاید در این کار دودل باشید اما پس از گذشت چند وقت خواهید دید که چقدر راحت تر از آنچه فکرش را می کردید همه چیز به درستی پیش خواهد رفت. در ارتباط با شریک زندگی تان از پنهان کاری به شدت بپرهیزید زیرا عاقبت خوبی در انتظارتان نخواهد بود. وامی به دستتان می رسید پس به راه اصلی ادامه دهید و از آن منحرف نشوید از انجام کاری که اصلا اعتقادی به آن ندارید شانه خالی کنید. شما می خواهید متفاوت باشید اما نه به هر قیمتی. مایلید با فردی ارتباط برقرار کنید که با تمام افرادی که تا به حال در زندگیتان بوده فرق دارد. به راه خود ادامه بدهید و به سخنان دیگران اهمیتی ندهید شریکی را انتخاب کنید که فلسفه اش در کار از هر نظر شبیه به شما باشد.

متولد : با آرمان ایده آلیستی

سمبل : مرد و دلو

شعار : من میدانم

ستاره حاکم : اورانوس

عنصر وجود : هو

شخصیت : ثابت

فلز وجود : اورانیوم

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی

عدد خوش یمن : ۴

گل محبوب : نرگس

روز مبارک : شنبه

♓ فال روزانه متولدین اسفند

از طریق یکی از دوستان تان با فردی آشنا خواهید شد. این فرد موقعیت اجتماعی خوبی دارد و می تواند مهره تاثیرگذاری در زندگی کاری تان باشد. اگر رابطه خود را با او ادامه دهید، یکی از صمیمی ترین دوستان تان نیز خواهد شد. برای هدفی نذر کرده اید. شاید در رسیدن به آن احساس ناامیدی کنید اما هر چه مثبت تر به آن بنگرید، شانس رسیدن به آن نیز بیشتر است. اگر از افراد با تجربه در این راه کمک بگیرید، زودتر به نتیجه مطلوب تان خواهید رسید. حفظ آرامش مهمترین چیزی ست که در حال حاضر باید در اولویت زندگی تان قرار دهید. مسافرت برایتان خوب است و شما را از روزمرگی خارج میسازد ، کسی با پس انداز کردن ضرری نکرده شما هم تا میتوانید پس انداز کنید ، ممکن است یکی از روابط نزدیک و صمیمانه تان دستخوش دلخوری شود ، شما قادرید با بهره گیری از قدرت کلامتان خود را به بهترین نحو ممکن توصیف کنید ، در حال حاضر هیچ راه میانبری وجود ندارد تا برای سریعتر رسیدن به هدفتان کمکتان کند.

متولد : با آرمان تفویض

سمبل : ماهی

شعار : من باور دارم

ستاره حاکم : نپتون

عنصر وجود : آب

شخصیت : راوی

فلز وجود : تشعشعی از فلزات مصنوعی

سنگ خوش یمن : زمرد

رنگ محبوب : سایه آبی و سبز دریایی

عدد خوش یمن : ۷

گل محبوب : لی لی ، بنفشه

روز مبارک : پنجشنبه

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان