فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو ویژه دهه فجر | از ثبت نام ایران خودرو جا نمانید

جزییات طرح دهه فجر ایران خودرو دیزل ۱۴۰۲ اعلام شد.

 فروش فوری ایران خودرو ویژه دهه فجر |  از ثبت نام ایران خودرو جا نمانید
کدخبر : 17710
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

شرکت ایران خودرو دیزل از فروش خودرو به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۲ خبر داد. در ادامه جزییات فروش  فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی توضیح داده شده است.

جدول فروش ایران خودرو دهه فجر

پیش‌ فروش ون وانا و پیکاپ اتوماتیک بنزینی فوتون از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد. همچنین پیش‌ فروش کامیون‌های بنز باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ نیز از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ به اجرا گذاشته می‌شود.  همچنین به‌تازگی شرایط پیش فروش کامیونت آرنا پلاس، از سوی شرکت ایران خودرو دیزل اعلام شده است. ثبت نام کامیون آرنا پلاس، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد.

شرایط ثبت نام ایران خودرو دهه فجر ۱۴۰۲

قیمت خودرو به صورت قطعی است.

ثبت نام صرفاً از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی بوده و متقاضی مکلف است با انتخاب نمایندگی های محل سکونت خود اقدام به ثبت سفارش کند.

ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد باشد.

جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال) صرفاً می تواند برای یک دستگاه ثبت نام کند.

هزینه حمل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه خواهد شد.

در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو (قوای محرکه، بدنه، الزامات جانبی، تزئینات و غیره ) که ناشی از الزامات اجباری شرکت است. خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده است. همچنین در اطلاعیه  فروش فوری ایران خودرو دهه فجر آمده است؛ هزینه بیمه شخص ثالت بر عهده مشتری است.

لینک ثبت نام ایران خودرو دیزل ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام طرح دهه فجر ایران خودرو دیزل باید به نشانی https://esale.ikd.ir/login مراجعه کنند. جزییات و شرایط فروش این طرح‌ها متعاقبا در بخش‌نامه‌های فروش اعلام می‌شود. شرکت ایران خودرو دیزل در ابتدا با نام گروه صنعتی خاور در اوایل سال ۱۳۴۳ه‍.ش تأسیس شد. این شرکت تولید خود را با مونتاژ یک کامیون در روز آغاز کرد اما پس از مدت کوتاهی به دلیل افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه تجاری، خطوط تولید و مونتاژ را توسعه داد. در سال ۱۳۷۷ه‍.ش شرکت ایران خودرو خطوط تولید اتوبوس و میانی اتوبوس خود را با خطوط تولید کامیون گروه صنعتی خاور ادغام کرد که شرکت جدید ایران خودرو دیزل، برای تولید انواع خودروهای تجاری برای بازارهای داخلی و خارج از کشور متولد شد

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان