فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو ویژه این افراد آغاز شد | فروش فوری ایران خودرو ویژه یلدا + جزئیات فروش

شرایط جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد.

فروش فوری ایران خودرو ویژه این افراد آغاز شد | فروش فوری ایران خودرو ویژه یلدا + جزئیات فروش
کدخبر : 16257
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

ایران خودرو در هر طرح فروش فروی ایران خودرو خودروهای جدیدی ارائه میکند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرضه میکند.  در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

پیش‌فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

در همین راستا شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی اعلام شده است. کلیه متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها بدون نیاز قبلی به ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ۱۴۰۲

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به فوتون H۴ است. متقاضیان می‌توانند با ارائه دو چک صیادی در این طرح شرکت کنند. موعد تحویل نیز هفته آخر اسفندماه سال جاری است. در تصویر زیر جزییات را بخوانید.

فروش فوری ایران خودرو

زمان ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی

ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی از چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح ۲۲ آذرماه آغاز خواهد شد.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو دیزل یعنی آدرس https://esale.ikd.ir/login  انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

مشخصات فوتون H۴

کشنده فوتون H۴ محصولی از شرکت خودروسازی ایران خودرو دیزل بوده و در دسته کامیون های کشنده قرار میگیرد. وزن نا خالص(GVW) کشنده فوتون  ۱۸۰۰۰ کیلوگرم بوده و وزن ناخالص مجاز ترکیبی (GCW) آن ۴۳۰۰۰ کیلوگرم میباشد. مدل موتور به کار رفته در این خودرو دارای آلایندگی EURO ۵ میباشد. حجم موتور کشنده فوتون ۱۱۸۰۰ سی سی بوده و قدرت آن ۴۳۰ اسب بخار بر دقیقه است. گیربکس به کار رفته در کشنده فوتون H۴ دارای ۱۶ دنده در جلو و یک دنده در عقب میباشد. سیستم ترمز دو مداره پنوماتیکی جلو دیسکی و عقل کاسه ای  برای این ماشین تعبیه شده و دارای ABS-ASR است.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان