فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو زیر قیمت بازار | فروش فوری ایران خودرو با تحویل 90 روزه + جزئیات

شرایط جدیدترین ثبت نام ایران خودرو اعلام شد. متقاضیان می‌توانند به صورت اقساطی یا نقد نسبت به خرید خودروی موردنظر خود اقدام کنند.

فروش فوری ایران خودرو زیر قیمت بازار | فروش فوری ایران خودرو با تحویل 90 روزه + جزئیات
کدخبر : 16069
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

ایران خودرو در هر طرح فروش فروی ایران خودرو خودروهای جدیدی ارائه میکند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرضه میکند.  در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو در آذرماه منتشر شد این طرح مربوط به متقاضیان عادی و نمایندگی‌هاست و موعد تحویل نیز ۹۰ روزه اعلام شده است.

شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ۱۴۰۲

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به تارا اتوماتیک است. متقاضیان می‌توانند کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند و خودروی خود را ۹۰ روز دیگر تحویل بگیرند. بررسی شرایط ثبت نام اقساطی ایران خودرو نشان می‌دهد که متقاضیان خرید اقساطی خودرو باید اندکی بیشتر صبر کنند. موعد تحویل در این طرح فرودین و اردیبهشت ماه سال آینده است. در تصویر زیر جزییات را بخوانید.

سایت ثبت نام تارا اتوماتیک ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو آذر 1402 تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرایط ثبت نام اقساطی ایران خودرو

 فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسام ایشان به عنوان اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق العاده ایران خودرو (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای  آنها پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است امکان ثبت نام تارا ۱۴۰۲ را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان