فروش فوری ایران خودرو | آغاز فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو با محصول جوان پسند | با 200 میلیون تومان صاحب پژو 207 سقف شیشه ای شوید

شرایط فروش ایران خودرو در فراخوان مرحله ۲۴ اولویت بندی سامانه یکپارچه خودرو برای خودروی پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه ای ارتقا یافته اعلام شد.

فروش فوری ایران خودرو با محصول جوان پسند | با 200 میلیون تومان صاحب پژو 207 سقف شیشه ای شوید
کدخبر : 14876
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی است که باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است.فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرضه میکند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرضه میکند.  در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

شرایط فروش ایران خودرو در فراخوان مرحله ۲۴ اولویت بندی سامانه یکپارچه خودرو برای خودروی پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه ای ارتقا یافته اعلام شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه ای ارتقا یافته

فقط متقاضیان که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت زمستان ۱۴۰۲ فروش فوری به این شرکت اعلام شده است می توانند در صورت تمایل دراین بخشنامه ثبت نام نمایند. در این پیش فروش قیمت خودرو غیرقطعی بوده و قیمت قطعی خودروها در زمان تحویل و بر اساس قیمت روز مشخص می شود . قیمت فعلی این خودرو در حال حاضر ۴۹۸,۵۸۴,۰۰۰ تومان می باشد.متقاضیان می توانند از روز دوشنبه ۸ آبان ماه لغایت روز پنجشنبه ۱۸ آبان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

فراخوان ثبت نام ایران خودرو در آبان ۱۴۰۲ منتشر شد.

 ایران خودرو شرایط ثبت نام ۲۰۷ دنده ای پانوراما را اعلام کرد. طبق اطلاعیه جدیدترین ثبت نام ایران خودرو مربوط به متقاضیان عادی است. در ادامه شرایط و جزییات کامل را بخوانید.

قیمت ثبت نام ۲۰۷ ایران خودرو

بر اساس شرایط جدید ثبت نام ایران خودرو، قیمت پژو ۲۰۷  سقف شیشه‌ای دنده‌ای برای فروش ۴۹۸ میلیون تومان است. متقاضیان ثبت نام ۲۰۷ پس از تکمیل مراحل واریزوجه در اسفند یا فروردین ماه خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. گفتنی است قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای دنده‌ای به دلیل اضافه شدن آپشن‌هایی همچون  سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم راهنمای تعویض دنده (GSI)، فرمان کمکی برقی و آینه داخلی فوتوکرومی حوالی ۱۵۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

شرایط ثبت نام ۲۰۷ بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت زمستان۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale اسامی آنها درج شده است می توانند برای ثبت نام پژو ۲۰۷ اقدام کنند.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان