فال روزانه | فال pmc روزانه

فال روزانه pmc و طالع بینی 9 بهمن ماه | فال pmc روزانه 9 بهمن ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال روزانه  pmc  و طالع بینی 9 بهمن ماه | فال pmc روزانه 9 بهمن ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 17558
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

در ادامه فال روزانه PMC خود را بخوانید:

فال روزانه 9 بهمن ماه متولدین فروردین

گره کور زندگی تان بعد از مدت ها باز می شود. احساس آزادی خواهید کرد. مسائل و مشکلات مالی را پشت سر گذاشته، به تعادلی در دخل و خرج خواهید رسید. وقت آن است به رویاهای تان جامه ی عمل بپوشانید. این دوره بر عده ای از متولدین این ماه پایان تمام مشکلات و موانع است، در حالی‌که برای عده ای دیگر شروع مشکلات شغلی و مالی است.

فال روزانه 9 بهمن ماه متولدین اردیبهشت

منتظر رسیدن یک نامه یا نتیجه یک کار هستید که به زودی آن را دریافت خواهید کرد. در این ماه با موجی از توقعات از جانب دیگران مواجه خواهید شد. به خودتان سخت نگیرید و سعی کنید تا آنجا که برایتان مقدور است بکوشید و نه بیشتر. به فرصتی دست می یابید تا به جنبه های‌ مهم زندگی خود بیشتر فکر کنید و تصمیمات جدی و عمده در مورد کار و حرفه تان بگیرید.

فال روزانه 9 بهمن ماه متولدین خرداد

آدمی خوش قلب و مهربان هستی، اما متاسفانه زودرنجی و با عصبانیت دست به کار می‌شوی. همین رفتار، نیرویت را کم می کند. دست از وسواس بردار و از گفتن سخنان بیهوده خوداری کن. فقط زمانی که لازم است، سخن بگو. از چیزهای خوب و رضایتبخش صحبت کن و دیگران را با سخنانت نیازار. هنگامی که همسرت صحبت می‌کند، بگذار او بفهمد که به او گوش می‌دهی و در چشمانش نگاه کن. با این کار رابطه بهتری بین شما شکل می گیرد.

فال روزانه 9 بهمن ماه متولدین تیر

مدتی است دچار آشفتگی روحی شده ای و آرام و قرار نداری. اگر کمی حوصله به خرج بدهی و به خداوند متعال پناه ببری، به زودی گم شده ات را خواهی یافت. گره ای در کارت به وجود آمده که به موجب آن آرامشت تا حدودی دچار اختلال شده است، اما هیچ نگران نباش چراکه به یاری خدا رفع می شود و از غصه رهایی می یابی.

فال روزانه 9 بهمن متولدین مرداد

در سال گذشته نگران از دست دادن چیزی بودی که زمان، اوضاع را به نفع شما تغییر داد. برای خانواده بیش از حد توان در تلاش هستی. آینده فرزندانت مهمتر از هر چیز دیگری است. تمام تلاش خود را می کنی تا محیطی آرام در خانه داشته باشی. از نظر فعالیت در زمینه شغلی تغییر چندانی نخواهی داشت، اما اوضاع مالی بهتر خواهد شد.

فال روزانه 9 بهمن متولدین شهریور

روابطت با یک نفر به سرعت التیام پیدا می‌کند. شاید هر دو یک چیز می خواستید، اما به شکلی متفاوت بیان کرده و راهی متفاوت برای رسیدن به آن را انتخاب کرده بودید. خود را در آرامش نگه دارید و چیزها را آسان تر بگیرید. یکی از همکاران از روی حسادت برای شما نقشه های‌ بزرگی با ظاهر جذاب آماده می کند. یکسری رویدادهای تصادفی در نیمه دوم این ماه برای شما خوش شانسی بی شمار به همراه می آورد.

فال روزانه 9 بهمن ماه متولدین مهر

در فکر و خیال بودن بدین معنا نیست که در رویا و خیالات خود غرق شده‌ای. مدام جلوی پایت سنگ انداخته می‌شود، به همین علت، نگرش‌های‌ مثبت کار را حفظ کن، هر چند کار دشواری است. حتی ممکن است فکر کنی برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت می کنند و بر ضدتان هستند، باید سخت تر کار کنی.

فال روزانه 9 بهمن ماه متولدین آبان

بعد از مدت‌ها تلاش مداوم، دیگر باید کمی به خود استراحت بدهی و کمی از آرامش موجود لذت ببری. موقعیتی براست پیش خواهد آمد که وادار به قضاوت در مورد موضوعی می‌‌شوی. سعی کنی این کار را به دور از هر گونه سوگیری و پشتیبانی انجام دهی. با یک قضاوت درست، اثرات روحی مثبت را برای خود به ارمغان بیاور.

فال روزانه 9 بهمن ماه متولدین آذر

بی تابی و بی قراری به اتمام رسیده است، به شکرانه آن صدقه بده. درس جدیدی در زندگی یاد گرفتی که با عشق و محبت قادر خواهی بود، سخت ترین و بداخلاق ترین آدم ها را رام سازی. با تسلط بر اعصاب و مشورت با یکی از افراد با تجربه می توانی مسائل را حل کنی. با بگو مگو کارها اصلاح نمی‌شود، بلکه امور زندگی با صبر و شکیبایی بهتر نظم می یابد.

فال روزانه 9 بهمن ماه متولدین دی

در این ماه شرایطی پیش روی شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنی. ‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارت خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست. میزبان دوست عزیزی خواهی بود که می توانی با او درد دل کنی و با طرح مشکلات پیش رویت از او کمک فکری بخواهی. متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده ای. باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببری.

فال روزانه 9 بهمن ماه متولدین بهمن

سعی کنی با همه حتی با دشمنان خود در صورت پیروزی بر آنها مهربان باشی. از کینه توزی و ایجاد دشمنی پرهیز کن. نسبت به همه محبت داشته باش. هر دشمنی، یک دشمنی متقابل را به همراه دارد. از تصمیمی که گرفته ای دست بردار و منصرف شو که بوی «خیر» از آن به مشام نمی‌رسد. خطری که سلامتی جسمانی شما را به خطر انداخته بود، به لطف خدا از سر گذرانده ای. به شکرانه آن صدقه بده.

فال روزانه 9 بهمن ماه متولدین اسفند

در ایام نوروز، اعصاب تان آرامش یافته و ترس تان از آینده کمتر شده است. دلخوری که از محبوبت به دل داشته ای، بعد از گذشت چند سال از بین می‌رود و دوستی از سرگرفته می شود. فرصت را از دست نده. یک‌بار او را از دست داده و پشیمان شده ای، حالا که خودش آمده است، اجازه نده تجربه دوری گذشته تکرار شود. برای عده ای از متولدین این ماه جابه جایی شغلی پیش می‌آید و همین امر موجب می شود، دوره کوتاهی را با رکود مالی سپری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان