فال روزانه | فال pmc روزانه

فال روزانه pmc و طالع بینی 26 دی ماه | فال pmc روزانه 26 دیماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال روزانه  pmc  و طالع بینی 26 دی ماه | فال pmc روزانه 26 دیماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 17290
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

در ادامه فال روزانه PMC خود را بخوانید:

♈ فال روزانه 26 دی  متولدین فروردین

شما طی چند روز گذشته درگیر مطالعه و بررسی در مورد موضوع خاصی بوده اید و حالا این مطالعات ایده های جدیدی را در ذهن شما ایجاد کرده اند و فکرتان را به جهتی کاملا متفاوت راهنمایی می کنند. در نتیجه، شما در اندیشه کنار گذاشتن برخی افکار و عقاید قدیمی خود هستید و فکر می کنید آنچه به تازگی فرا گرفته اید می تواند زندگی بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد. شاید حتی این افکار و ایده ها شما را در جهت شروع یک کار یا پروژه ی جدید پیش ببرند. افکار بلند پروازانه را از خود دور کنید و مشکلات خود را با غریبه ها در میان نگذارید.به کسی دل بسته اید که شما را به آرزویتان نمی رساند اگر از او کناره نگیرید،سر خورده و افسرده می شوید.اتفاق تعیین کننده ای در زندگی شما می افتد،خود را برای آن آماده کنید. بعد از مدت ها تلاش مداوم شما اکنون نیاز به کمی آرامش دارید،باید استراحت کنید.

متولد : نوزاد طبیعت

سمبل : قوچ

شعار : من هستم

ستاره حاکم : مارس (مریخ)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : الماس ، یاقوت

رنگ محبوب : قرمز ، صورتی روشن

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : رز سرخ

روز مبارک : سه شنبه

♉ فال روزانه 26 دی متولدین اردیبهشت

امروز شما چشمان خود را به قله ی موفقیت دوخته اید و آماده اید تا به هر ترتیبی که شده است به نقطه ی اوج آن صعود کنید. شما آماده اید تا حتی اگر لازم باشد نیازهای شخصیتان را قربانی کنید تا به اهداف حرفه ای خود دست پیدا کنید. شما از آن دسته آدم هایی هستید که در ابتدای راه شور و شوق بیشتری از خودتان نشان می دهید و در ادامه ی راه انگیزه تان را خیلی زود از دست می دهید و دیگر با آن عزم و اراده ی اولیه تلاش نمی کنید؛ با این حال در شرایط موجود انرژی کیهانی به کمک شما آمده است تا به پیشرفت شما و حفظ انگیزه تان کمک کند. گاهی مواقع نمی توان مشکلات را در یک لحظه خاص حل کرد بنابراین باید موقتا حل آنها را به تعویق انداخت. گذر زمان می تواند تاثیر خوبی بر روی مشکل پیش آمده بگذارد و در نهایت اثر آن را کم کند. به تازگی با مسئله ای برخورد کرده اید که حتی فکر کردن به آن هم شما را نگران می کند، سرانجام باید با آن مواجه شوید. نگرانی را کنار بگذارید.

متولد : طفل شیرخوار طبیعت

سمبل : گاو نر

شعار : همه چیز مال من است

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : ثابت

فلز وجود : مس

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی ، صورتی ، بنفش

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز صورتی

روز مبارک : جمعه

♊ فال روزانه 26 دی  متولدین خرداد

امروز در روند تحقق بخشیدن به رویاهایتان ازاهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند نقشی حیاتی را ایفا کند. شما این فرصت را در اختیار دارید که نقشه ها و برنامه هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و آن چه می گویید اثراتی خیلی بیشتر از آنچه خودتان فکر می کنید روی روند موفقیت شما خواهد گذاشت. انگار یکی از اطرافیانتان منتظر بوده است تا این حرف ها را بشنود و به کمک و حمایت از شما بشتابد. کمک های این شخص می تواند سرعتی بیشتر به پیشرفت شما ببخشد. امور مالی را سرسری نگیرید،برای رسیدگی به حساب و کتابتان وقت بگذارید.وسواس و تردید در مورد مسئله ای شما را از رسیدن به هدفتان باز می دارد. در مورد پیشنهادی که به شخصی می دهید بیش از حد اصرار نکنید بجای اینکه او را تشویق کنید بیهوده به شک می اندازیدش. پیشنهاد کاری غیر منتظره به شما خواهد شد خود را خیلی مشتاق نشان ندهید.

متولد : کودک طبیعت

سمبل : دوقلوها

شعار : من فکر میکنم

ستاره حاکم : مرکوری (عطارد)

عنصر وجود : هوا

شخصیت : راوی

فلز وجود : جیوه

سنگ خوش یمن : زمرد کبود

رنگ محبوب : زرد ، سبز ، آبی

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : کاملیا

روز مبارک : چهارشنبه

♋ فال روزانه 26 دی متولدین تیر

امروز احساسات سرکوب شده تان به جنب و جوش درآمده اند و با وجود این که سعی در حفظ آرامش خود دارید و تلاش می کنید که آرام به نظر برسید، روابطتان با دیگران تحت تأثیر این احساسات قرار دارند. یکی از همکاران شما فکر می کند که موفقیت شما به ضرر او و مانع پیشرفتش خواهد بود و به همین دلیل سعی دارد در راهتان سنگ اندازی کند و جلوی پیشرفتتان را بگیرد. بر خلاف او، بهتر است شما مقابله به مثل نکنید و حتی اگر در حمایت از او کاری از دستتان برمی آید انجام دهید، لزومی ندارد که موفقیت یکی حتما برابر با شکست دیگری باشد. شخصی سعی می کند شما عصبانی کند او را ندید و حرف هایش را نشنیده بگیرید. هدیه ی دریافت می کنید گرچه ارزش مادی چندانی ندارد ولی برای شما بسیار با اهمیت هست اگر در فکر معامله یا کار جدیدی هستید سعی کنید آن را به سرانجام برسانید و زمان را از دست ندهید که اصلاً به نفع شما نیست. در شرایط سخت آرامش تان را حفظ کنید.

متولد : تازه بالغ طبیعت

سمبل : خرچنگ

شعار : من احساس میکنم

ستاره حاکم : ماه

عنصر وجود : آب

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : نقره

سنگ خوش یمن : مروارید

رنگ محبوب : سایه ای از رنگهای خاکستری و آبی و سبز

عدد خوش یمن : ۲

گل محبوب : بنفشه ، لی لی

روز مبارک : دوشنبه

♌ فال روزانه 26 دی متولدین مرداد

امروز اطرافیانتان با درخواست ها و انتظارات پایان ناپذیرشان شما را یک لحظه هم راحت نخواهند گذاشت. با این حال مثبت اندیشی امروزتان به حدی است که برای بعضی ها قابل درک نیست و به واسطه ی این نگرش مثبتی که دارید می خواهید کاری کنید که دیگران هم مثل شما فکر کنند و به همین دلیل هر کمکی که از دستتان بربیاید برای آنها انجام خواهید داد. با این حال طبق معمول همیشه عده ای هم هستند که می خواهند با خواندن آیه ی یأس و انتشار انرژی منفی خود شما را از این کار منصرف کنند، اما شما نباید به آنها اجازه دهید که ذهنیتتان را تغییر دهند. بیهوده برای خودتان دشمن درست نکنید. از کنجکاوی های بی مورد که شما را نزد دیگران سبک جلوه می دهد بپرهیزید. سرتان به کار خودتان گرم باشد. هیچ کس به هیچ دلیلی اجازه دخالت در زندگی خصوصی دیگران را ندارد. در کاری شکست می خورید، دوباره شروع کنید و دلسرد نشوید. شما با پشتکاری که دارید به راحتی ضرر را جبران می کنید.

متولد : جوان طبیعت

سمبل : شیر

شعار : من اراده میکنم

ستاره حاکم : خورشید

عنصر وجود : آتش

شخصیت : ثابت

فلز وجود : طل

سنگ خوش یمن : یاقوت زرد

رنگ محبوب : رنگهای غروب خورشید

عدد خوش یمن : ۱

گل محبوب : آفتابگردان

روز مبارک : یکشنبه

♍ فال روزانه 26 دی  متولدین شهریور

امروز اطلاعات جدیدی در زمینه ی سلامت و پزشکی کسب خواهید کرد که توجه شما را به رژیم غذایی و وضعیت سلامتیتان و ارتباط مستقیمی که بین این دو وجود دارد جلب خواهند کرد. البته، این چیز جدیدی نیست و خودتان از این ارتباط باخبر بوده اید، اما این اطلاعات جدید شما را به داشتن دقت بیشتر در این زمینه و گسترش تحقیقات و اطلاعاتتان تشویق خواهند کرد. با این همه در نظر داشته باشید که داشتن وسواس بیش از حد در این مورد نیز به ضرر شما تمام خواهد شد. خرید ملک و یا ماشین در شرایط فعلی سودی برایتان ندارد. اگر طلبی از کسی دارید آن را مطالبه کنید و اگرنه از دست خواهد رفت. به کسی وعده ای داده بودید و او هر روز در انتظار جواب قطعی شماست انتظار سخت است، او را از این وضعیت برهانید. در محیط کار با کسی به تندی برخورد کرده اید، حتی اگر حق با شما بوده است لزومی ندارد برای اثبات ایده تان به دیگران پرخاش کنید.

متولد : بالغ طبیعت

سمبل : فرشته

شعار : من تجزیه و تحلیل میکنم

ستاره حاکم : ولکان و مرکوری

عنصر وجود : خاک

شخصیت : راوی

فلز وجود : پلاتین

سنگ خوش یمن : عقیق سبز

رنگ محبوب : سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : Forgetmenot

روز مبارک : چهارشنبه

♎ فال روزانه 26 دی  متولدین مهر

امروز اطلاعات جدیدی در ارتباط با روش های مختلفی برای کسب پیشرفت حرفه ای، افزایش درآمد و بیشتر کردن منافع شخصیتان به دست خواهید آورد که شما را با ارزش ها و باورهای قبلیتان درگیر خواهند کرد. این وضعیت شاید در حال حاضر کمی ذهنتان را به هم بریزد، اما در نهایت به پیشرفت شما کمک خواهد کرد؛ از امروز به بعد زندگی شما در جهت تازه ای قرار خواهد گرفت. اگر دلتان می خواهد در نیمه های هفته کمی خوش بگذرانید و فشار کاری چند روز اخیر را تخلیه کنید یک شام دو نفره با شخصی که دوست دارید بهترین گزینه ی ممکن برای شما خواهد بود. اگر مجرد هستید کسی به شما پیشنهاد ازدواج می دهد که به نظرتان مناسب یک دیگر نیستید. در محیط کار در موقعیتی قرار گرفته اید که باید از بین دو گزینه یکی را انتخاب کنید، خوب سبک و سنگین کنید و اگر باز هم احساس می کنید که در انتخاب یکی از آنها تردید دارید سعی کنید با فردی مجرب مشورت کنید، در امور مالی به کسی که شناخت کافی از او ندارید اعتماد نکنید.

متولد : با آرمان ازدواج

سمبل : ترازو

شعار : من تعادل برقرار میکنم

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : هو

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : مس درخشان

سنگ خوش یمن : الماس ، اوپال

رنگ محبوب : بژ ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز سفید

روز مبارک : جمعه

♏ فال روزانه 26 دی متولدین آبان

امروز افکار و ایده های جدیدی در مورد طریقه ی امرار معاشتان به ذهنتان خواهند رسید که ممکن است شما را به فکر ایجاد تغییر در شغل و حرفه تان بیندازند و باعث شوند تا به حال هم وقت خود رادر شغل فعلیتان بیهوده هدر داده اید. شاید به فکر در پیش گرفتن حرفه ای بیفتید که تا به حال حتی به آن فکر هم نکرده بوده اید. قبل از هر کاری سعی کنید در این زمینه تحقیق و بررسی لازم را انجام داده و اطلاعات کافی به دست بیاورید. گوش کردن به ندای قلبتان در حال حاضر بهترین گزینه ی ممکن است، اما نباید چشمتان را به طور کامل به روی منطقتان ببندید. با عزمی راسخ به سوی خواسته قلبی تان حرکت کنید. شما به مشورت اعتقاد خاصی دارید و در هر کاری اول عاقبت آن را می سنجید. این خصوصیت به شما بسیار کمک خواهد کرد. کینه کسی را به دل نگیرید و بد هیچکس را نخواهید. این روزها فکرتان گاهی آنچنان مشغول است که از موضوعات اصلی غافل می شوید. پیشنهادی به شما می شود، آنرا رد نکنید.

متولد : با آرمان …

سمبل : عقرب

شعار : من آرزو میکنم

ستاره حاکم : پلوتو

عنصر وجود : آب

شخصیت : ثابت

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : سیلیس

رنگ محبوب : قرمز تیره

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : ارکیده ، رازقی

روز مبارک : سه شنبه

♐ فال روزانه 26 دی متولدین آذر

امروز باید بیشتر از همیشه مواظب حرف های خودتان باشید، چون در کلامتان چیزی فراتر از آنچه خودتان متوجه هستید نهفته است. حرفی که بی هیچ منظوری در واکنش به کارها و رفتار یکی از اطرافیانتان از دهانتان بیرون می آید می تواند برای او برنده تر از شمشیر باشد و زخمی عمیق به قلبش بزند. سعی کنید از این انرژی که در کلامتان نهفته است در جهت مثبت استفاده کنید، شما می توانید خیلی راحت دیگران را به پذیرفتن حرف ها و نظرات خود قانع کنید. درگیر شدن با مشکلات این و آن در روحیه شما نیز تاثیر منفی می گذارد، بهتر است مدام نقش فرشته نجات را بازی نکنید. پس انداز و صرفه جویی به نفع شماست. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.به خانواده خود بیشتر رسیدگی کنید.در رفتار خود تغییراتی ایجاد کنید،این تغییرات برای شما لازم است و می تواند نتایج تعیین کننده ای در زندگی شما و کسی که دوستش دارید داشته باشد.

متولد : با آرمان کسب اطلاعات

سمبل : اسب با سیمای انسان

شعار : من میبینم

ستاره حاکم : ژوپیتر (مشتری)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : راوی

فلز وجود : قلع

سنگ خوش یمن : فیروزه

رنگ محبوب : ارغوانی

عدد خوش یمن : ۳

گل محبوب : میخک

روز مبارک : پنج شنبه

♑ فال روزانه 26 دی متولدین دی

در حال حاضر راه های زیادی در برابر شما قرار گرفته اند که خیلی از آنها به موفقیت ختم خواهند شد. در واقع این که شما کدام راه را در پیش بگیرید اهمیت چندانی ندارد و این نگرش و رفتار شما است که نتیجه ی نهایی را مشخص خواهد کرد. داشتن نظم و ترتیب در کارهایتان و تمرکز روی هدف نهاییتان کلید اصلی رسیدن شما به موفقیت خواهد بود. موانع تنها زمانی به نظرتان بزرگ و غیر قابل عبور خواهند رسید که چشمتان را از هدف اصلیتان بردارید. موفقیت در کاری دور از انتظار نیست و لازمه آن کمی همت و پشت کار است. شما از دو رنگی و بی وفایی گریزانید و دلتان می خواهد دیگران نیز با شما اینگونه باشند. مادیات برایتان چندان اهمیت ندارد شما خیر و دست و دلباز هستید به شخصی که از بیماری ای رنج می برد کمک خواهید کرد، او برای همیشه دعاگوی شما خواهد بود. برای عزیزتان خیرات کنید.

متولد : با آرمان تجربه کردن

سمبل : بز

شعار : من به کار میگیرم

ستاره حاکم : ساترن (زحل)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : سرب

سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ

رنگ محبوب : سیاه ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۸

گل محبوب : ماگنولی

روز مبارک : شنبه

♒ فال روزانه 26 دی متولدین بهمن

امروز دیدن روش های ساده ای که شما برای انجام کارها و مسئولیت هایی که به عهده دارید مورد استفاده قرار می دهید باعث تعجب دیگران خواهد شد. توانایی شما در از بین بردن پیچیدگی کارها و انجام آنها به ساده ترین شکل ممکن از طریق تبدیل آنها به کارهای کوچکتر و راحت تر احترام دیگران را بر خواهد انگیخت. اما مهم تر از همه ی اینها روحیه ی مثبتی است که شما دارید و به بقیه هم منتقل می کنید. اگر در فکر مسافرت یا نقل مکان هستید چند روزی آن را به تعویق بیندازید تا با جیبی پر تر راهی شود، کسی در مورد شما اشتباه کرده اما خجالت می کشد بیان کند شما هم به رویش نیاورید و سعی کنید با منش و گذشتی که دارید روابط خود را با او مانند سابق ادامه دهید. از طرف فردی کمکی دریافت خواهید کرد که بسیار به موقع و ضروری است.قدر دان آن باشید.

متولد : با آرمان ایده آلیستی

سمبل : مرد و دلو

شعار : من میدانم

ستاره حاکم : اورانوس

عنصر وجود : هو

شخصیت : ثابت

فلز وجود : اورانیوم

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی

عدد خوش یمن : ۴

گل محبوب : نرگس

روز مبارک : شنبه

♓ فال روزانه 26 دی متولدین اسفند

امروز شما مانند یک جادوگر حرفه ای عمل می کنید و از عالم غیب ایده ها و سیاست هایی به ذهنتان می رسند که همه را به شگفتی وا می دارند. همکاران و حتی مقام های مافوقتان در عجب هستند که شما این همه خلاقیت و نبوغ را از کجا آورده اید. در واقع خودتان هم خیلی از این که چطور این کار را انجام می دهید مطمئن نیستید، انگار این جواب ها و راه حل ها به شما الهام می شوند. مسلما این وضعیت برای همیشه ادامه پیدا نخواهد کرد، پس تا وقت هست از آن بیشترین بهره ممکن را ببرید. در یک معامله ضرر قابل توجه ای می کنید چون بدون برنامه جلو رفته اید؛اما این شکست می تواند مقدمه پیروزی باشد. در مورد آنچه که در دلتان است با کسی سخن نگویید؛چرا که ممکن است با تجربیات خام و ناکافی شما را به مسیری اشتباه راهنمایی کند.امتحانی در پیش دارید که نتیجه این آزمون در زندگی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت، بهتر است مطالعه را هرچه سریع تر شروع کنید.

متولد : با آرمان تفویض

سمبل : ماهی

شعار : من باور دارم

ستاره حاکم : نپتون

عنصر وجود : آب

شخصیت : راوی

فلز وجود : تشعشعی از فلزات مصنوعی

سنگ خوش یمن : زمرد

رنگ محبوب : سایه آبی و سبز دریایی

عدد خوش یمن : ۷

گل محبوب : لی لی ، بنفشه

روز مبارک : پنجشنبه

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان