فروش فوری ایران خودرو | آغاز فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو ویژه روز پدر با تحویل ۳ روزه | ایران خودرو امروز آتش به مالش کشید

پنجشنبه ۵ بهمن ماه روز پدر است و همزمان با نزدیک شدن به روز پدر ایران خودرو طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام خودروهای پرفروش بازار با قیمت کارخانه خبر داد. در ادامه جزییات فروش فوری ایران خودرو را بخوانید.

فروش فوری ایران خودرو ویژه روز پدر با تحویل ۳ روزه  | ایران خودرو امروز آتش به مالش کشید
کدخبر : 17504
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

 طبق اطلاعیه ثبت‌ نام ایران خودرو، برای خرید خودروی رانا پلاس با قیمت کارخانه، مشتریان باید مبلغ ۱۸۰ الی ۲۲۵ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند. همچنین، درخواست‌کنندگان ثبت‌نام برای خودروی پژو ۲۰۷ دستی باید مبلغ حدود ۲۴۹ میلیون تومان را واریز کنند

بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو ، برای خرید سورن پلاس به قیمت کارخانه باید حوالی ۴۵۹ میلیون تومان واریز کنید و ۹۰روز دیگر خودرو را تحویل بگیرید. همچنین می توانید فروش اقساطی ایران خودرو را انتخاب کنید که در این صورت موعد تحویل سمند سورن پلاس سال آینده خواهد شد. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو به مناسبت روز پدر تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فراخوان ثبت نام ایران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که اسامی آنها از سوی وزارت صمت به عنوان اولویت های زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو، برای خرید رانا پلاس به قیمت کارخانه باید ۱۸۰ الی ۲۲۵  میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید. متقاضیان ثبت نام پژو ۲۰۷ دستی باید  حوالی ۲۴۹ میلیون تومان واریز کنند. بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو، برای خرید سورن پلاس به قیمت کارخانه باید حوالی ۴۵۹ میلیون تومان واریز کنید و ۹۰روز دیگر خودرو را تحویل بگیرید. همچنین می توانید فروش اقساطی ایران خودرو را انتخاب کنید که در این صورت موعد تحویل سمند سورن پلاس سال آینده خواهد شد. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو به مناسبت روز پدر تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فراخوان ثبت نام ایران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که اسامی آنها از سوی وزارت صمت به عنوان اولویت های زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

برنامه عرضه های ایران خودرو بروز رسانی شد و قرار است به زودی ابی های جاده مخصوص یکی از محصولات ارتقا یافته خود را در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار دهند.

 ایران خودرو برنامه خود برای عرضه رانا پلاس ارتقا یافته را اعلام کرد. ایران خودرویی ها قصد دارند این محصول جدید خود را به صورت پیش فروش در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار دهند.

ایران خودرویی ها در دور اول سامانه یکپارچه فروش خودرو محصولات خود را عرضه کردند. این خودروساز به دلیل پُرشدن ظرفیت فروش از حضور در دور دوم انصراف داد.

رانا پلاس و همچنین رانا پلاس با سقف شیشه ای جز محصولاتی بودند که ایران خودرویی ها در اولین حضور خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو پشت ویترین این سامانه قرار دادند.

مدیران ایران خودرو در میانه سال جاری بعد از ناامید شدن از دریافت مجوز افزایش قیمت از شورا رقابت مسیر دیگری را برای افزایش درآمد خود در پیش گرفت.

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

ایران خودرویی ها به سمت تولید محصولات جدید رفتند. البته این محصولات جدید همان محصولات قدیمی این خودروساز بودند که پسوند ارتقا یافته را به دنبال اسم خود یدک می کشیدند.

به عبارت دیگر آبی های جاده مخصوص قصد داشتند تا همان محصولات قدیمی را با آپشن های جدید به بازار عرضه کنند.

رانا پلاس ارتقا یافته یکی از محصولاتی است که در لیست هشت محصول ایران خودرو به شورای رقابت قرار داشت و توانست مجوز قیمت را کسب کند.

آبی های جاده مخصوص این خودروی ارتقا یافته را به عنوان خودروی جایگزین خود در اولین فروش سامانه یکپارچه یعنی رانا پلاس با گیربکس دستی و سقف شیشه ای به ثبت نام کنندگانی که موعد تحویل خودروی آنها پاییز 1402 بود، پیشنهاد دادند.

متقاضیان در واکنش به پیشنهاد ایران خودرو با اعلام اینکه برای رانا پلاس با گیربکس دستی و سقف شیشه ای نام نویسی کردند و همان خودرو را می خواهند، نارضایتی خود را نشان دادند. متقاضیان رانا پلاس دلیل نارضایتی خود را افزایش قیمت کارخانه ای مدل ارتقا یافته به نسبت مدل عرضه شده در سامانه یکپارچه فروش عنوان کردند.

حال ایران خودرویی ها بار دیگر همان پیشنهاد را با روش جدید به متقاضیانی که موعد تحویل خودروهای آنها پاییز 1402 اعلام شده بود، مطرح کردند.

آبی های جاده مخصوص در پیشنهاد جدید خود رانا پلاس ارتقا یافته را به صورت پیش فروش با سه بازه زمانی تعیین شده برای تحویل در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار دادند.

پیشنهاد اول تحویل رانا پلاس ارتقا یافته در خرداد 1403 است. پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای متقاضیانی که قصد شرکت در این برنامه پیش فروش را دارند. حدود 225 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده است. این مبلغ پیش پرداخت 50 درصد قیمت خودرو در زمان فعلی است.

پیشنهاد دیگر آبی های جاده مخصوص عرضه تحویل این محصول ارتقا یافته در تیر سال آینده است. مبلغ پیش پرداخت اعلام شده برای تحویل در اولین ماه تابستان حول و حوش 203 میلیون تومان است. این مبلغ 45 درصد قیمت فعلی رانا پلاس ارتقا یافته است.

پیشنهاد سوم و پایانی ایران خودرو واگذاری این خودروی جدید در مرداد 1403 است. متقاضیان تحویل رانا پلاس ارتقا یافته در دومین ماه تابستان باید نزدیک به 180 میلیون تومان به حساب ایران خودرویی ها واریز کنند.

الباقی قیمت خودرو براساس قیمت روز زمان تحویل محاسبه و از خریداران اخذ خواهد شد.

خودروسز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص رنگ های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک و آبی کبود را برای هر سه پیشنهاد خود در نظر گرفته است.

باید منتظر ماند و دید متقاضیان رانا پلاس با گیربکس دستی و سقف شیشه ای حاضر می شوند در دور جدید پینشهاد ایران خودرویی ها را جایگزینی خودروی مورد نظر خود با رانا پلاس ارتقا یافته بپذیرند؟

این احتمال وجود دارد که با توجه به افزایش قیمت بازاری خودرو این بار تعداد بیشتری از متقاضیان رانا پلاس با گیربکس دستی و سقف شیشه ای زیر برگه یشنهادی ایران خودرویی ها را امضا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان