فروش فوری ایران خودرو | آغاز فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو زیر قیمت کارخانه | حراج سوگلی ایران خودرو با تحویل 90 روزه

بر اساس جدیدترین ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ، متقاضیان ثبت نام پیش فروش پژو ۲۰۷ اتومات و دستی باید کل قیمت کارخانه ایران خودرو را برای این محصول بپردازند و خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند. همچنین بر اساس طرح پیش فروش ایران خودرو متقاضیان می توانند مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند اما در این صورت موعد تحویل ایران خودرو به سال آینده موکول خواهد شد. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

فروش فوری ایران خودرو زیر قیمت کارخانه | حراج سوگلی  ایران خودرو با تحویل 90 روزه
کدخبر : 17362
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

فروش فوری ایران خودرو با عرضه دو محصول پرفروش آغاز شد. ایران خودرو طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام خودرو با قیمت کارخانه خبر داد. در ادامه جزییات فروش فوق العاده ایران خودرو را بخوانید.

فروش فوری ایران خودرو

بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو، برای خرید سورن پلاس به قیمت کارخانه باید حوالی ۴۵۹ میلیون تومان واریز کنید و ۹۰روز دیگر خودرو را تحویل بگیرید. همچنین می توانید فروش اقساطی ایران خودرو را انتخاب کنید که در این صورت موعد تحویل سمند سورن پلاس آبان سال آینده خواهد شد.

فروش فوری ایران خودروتکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فروش فوری ایران خودرو

فراخوان ثبت نام پژو ۲۰۷ ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت سوم زمستان ۱۴۰۳ شناخته شدند. همچنین طبق فراخوان جدید ایران خودرو، ثبت نام سورن پلاس ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو است که اسامی آنها در بخش اولویت سوم پاییز۱۴۰۲ قرار گرفته است.

متقاضان فروش فوری ایران خودرو پژو 207 در دو نسخه دنده دستی و اتوماتیک، تا 30 دی ماه فرصت دارند تا وجه خودرو مورد نظر خود را واریز کنند.

شرایط فروش فوق العاده پژو ۲۰۷ د ر دو نسخه دنده دستی و اتوماتیک مخصوص دی ماه ۱۴۰۲ توسط ایران خودر و اعلام شد.

در این دوره فروش قیمت پژو 207 اتوماتیک پانورما ارتقا یافته با تحویل 90 روزه، 602 میلیون و 735 هزار تومان است. در تحویل 90 روزه این خودرو با رنگ‌های متنوع عرضه شده است.

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو، امکان واریز وجه مجدد برای متقاضیان ۲۰۷ اتوماتیک و دنده دستی پاناروما ارتقا یافته، ویژه اولویت‌های سوم زمستان تا تا پایان دی ماه فراهم شده است.

فروش فوری ایران خودرو با شرایط اقساطی

امکان واریز وجه مجدد برای متقاضیان پاییز ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه، شرایط انتخاب خودرو سورن با موتور XU۷P مجهز به تجهیزات الزامی استانداردهای ۸۵ گانه مطابق جدول پیوست مجددا ایجاد شده است. متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.

شرایط طرح فروش فوری و پیش فروش سورن پلاس دی ۱۴۰۲؛

اولین عرضه ایران خودرو بعد از داستان افزایش قیمت خودرو در کارخانه استارت خورد.

ایران خودرو در دور جدید عرضه محصولاتش ایده متفاوتی را برای ترغیب متقاضیان به خرید نقدی در دستورکار قرار داد.

آبی های جاده مخصوص برای متقاضیانی که خودروی پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای و گیربکس اتوماتیک را انتخاب کرده بودند و موعد تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده بود، دو مسیر متفاوت عرضه را در نظر گرفتند.

مسیر اول فروش فوق العاده است. متقاضیان در این نوع از فروش کل مبلغ را به حساب آبی های جاده مخصوص واریز می کنند و ایران خودرویی ها هم تعهد می دهند که طی ۹۰ روز کاری آینده از واریز مبلغ، خودرو را تحویل دهند.

آپشن انتخاب خودرو با رنگ های متنوع در دسترس متقاضیان خرید نقدی قرار دارد.

متقاضیان حاضر در طرح فروش فوق العاده پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای و گیربکس اتوماتیک می توانند این خودرو را با رنگ های سفید، مشکی، آبنوس، خاکستری، نقره ای تیتانیوم، آبی کاسپین و نقره ای تحویل بگیرند.

قیمت ابن خودرو در فروش فوق العاده با توجه به اینکه این محصول پسوند ارتقایافته را یدک می کشد حدود ۶۰۳ میلیون تومان اعلام شده است.

اما مسیر دیگر پیش فروش است. متقاضیان در پیش فروش نصف مبلغ یاد شده یعنی حول و حوش ۳۰۱ میلیون تومان را واریز می کنند و می توانند خودروی خود را اردیبهشت ۱۴۰۳ تحویل بگیرند. ایران خودرویی ها پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای و گیربکس اتوماتیک را در بازه تحویل ذکر شده تنها با رنگ سفید عرضه می کنند.

بنابراین دیگر از تنوع رنگی برای عرضه به صودت پیش فروش خبری نیست.

به نظر می رسد مدیران ایران خودرو بعد از به کما رفتن ایده فروش بخشی از محصولات با قیمت حاشیه بازار تلاش می کنند تا با توجه به نزدیک شدن به پایان سال به هر نحو ممکن نقدینگی بیشتری جذب کنند. فروش خودرو به صورت فوق العاده با رنگ های متنوع یکی از ایده های آنها است.

متقاضیان واجد شرایط فرصت دارند تا ۳۰ دی امسال نسبت به انتخاب طرح خرید مورد نظر خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان