فال ورق | فال ورق فردا

فال ورق روزانه 20 دی | فال ورق روزانه 20 دی چه چیزی نشان میدهد؟

در ادامه فال ورق روزانه و دقیق خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ورق روزانه 20 دی | فال ورق روزانه 20 دی چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 17138
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

سابقه فال ورق به مصر باستان برمیگردد. فال ورق گونه‌ای فالگیری است که در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود.  از جمله فال‌ ورق میتوان به فال ورق احساسی پرداخت.

فروردین

شما واقعا چه می خواهید؟ در این لحظه چه احساسی دارید؟ نیازها و خواسته های خود را با وضوح بیان کنید. حدس زدن شما را به جایی نمی رساند.

در چند روز آینده، یک شریک عاطفی بالقوه ممکن است وارد زندگی شما شود؛ کسی که مدتی است در مدار شما بوده است. فکر می کنید پتانسیل خلق چه چیزی را با هم دارید؟ به خودتان اجازه کاوش بدهید.

اردیبهشت

همین است! زندگی ای که عمیقا آرزویش را داشتید! عشقی که عمیقا آرزویش را داشتید! عشقی که آگاهانه به جهان خود دعوت کرده اید.

حالا همه چیزهایی که می خواهید (و حتی بیشتر) را دارید، چرا اجازه می دهید ترس های قدیمی شما را تحت فشار قرار دهند؟

کائنات از شما می خواهد که شاد باشید. شما ایمن و محافظت شده هستید. شما در جایی قرار دارید که باید باشید و همه چیز طبق برنامه الهی در حال وقوع است!

خرداد

احساس می کنید زمان مانند برق و باد می گذرد و کارهای زیادی وجود داشت که دوست داشتید امسال همه آن ها را انجام دهید. شما همان جایی هستید که قرار است باشید. همه چیز همانطور است که قرار است باشد.

نقطه نظرتان را تغییر دهید و از موفقیت های خود در سالی که گذشت، قدردانی کنید.

فقط همین یک امروز، پای خود را از روی پدال گاز بردارید! به خودتان اجازه استراحت و نفس کشیدن بدهید. به آرامی چای بنوشید و از امروز خود لذت ببرید!

تیر

اینکه فکر می کنید می توانید همه چیز را کنترل کنید، بزرگ ترین توهم شماست! اجازه دهید چیزی که باید از هم بپاشد، از هم بپاشد! بگذارید آنچه باید حل شود، حل شود.

شما همان جایی هستید که قرار است باشید و همه چیز همان طور است که باید باشد.

ماه در حال نزول، فضا را برایتان فراهم می کند تا داستان های قدیمی خود را رها کنید، و شادی، بازیگوشی، خلاقیت و فراوانی بیشتری را به داستان جدید زندگی تان دعوت کنید! بهترین ها هنوز در راهند!

مرداد

بدن ما همیشه با ما در ارتباط است. در حال حاضر، خستگی ای که احساس می کنید، تایید می کند که زمان استراحت و نفس کشیدن فرا رسیده است!

بنابراین، با سبکی از چرخه کار و زندگی خارج شوید و آزادانه برای چیزهایی که از آن ها لذت می برید، وقت بگذارید. اولویت دادن به استراحت و تجدید قوا، نیاز امروز است.

به این فرصت، به عنوان زمانی جهت آماده شدن برای آنچه هنوز در راه است، فکر کنید.

شهریور

این ناراحتی از کجا ناشی می شود؟ علت درگیری درونی تان چیست؟ آیا سعی می کنید همه اطرافیان را راضی کنید؟ این پیام، یادآوری برای شماست تا به خودتان بیایید!

با بدن و قلب خود ارتباط برقرار کنید. حقیقت وجودی خود را به خاطر بسپارید و به گونه ای رفتار کنید که با این حقیقت وجودی هماهنگ باشد.

شما با انتخاب چیزی که باعث شادی تان می شود، کسی را ناراحت نمی کنید! وقت آن است که معتبر زندگی کنید!

مهر

این ارتباط برای شما با ارزش است. به خود اجازه دهید چیزهای زیادی را تجربه کنید؛ در عین تجربه معنای با هم بودن، یکی بودن را کشف کنید.

ترس های خود را به نیروهای بالاتر بسپارید و خود را تسلیم هدایت الهی کنید. در حال حاضر، نیروی جادویی زیادی در اطراف شما وجود دارد.

به قول مولانا: «عشق پایه و اساس ندارد؛ اقیانوسی است بی انتها، بدون آغاز و پایان…»

آبان

شاید سالی که پیش رو دارید، سالی برای تبدیل شدن به چیز جدیدی نباشد. بلکه شاید برای پذیرش جایی که هستید و اعتماد به روند دگردیسی باشد.

بنابراین، همانطور که شادی، سهولت و پذیرش را وارد معامله زندگی تان می کنید، به فرآیند دگردیسی اعتماد کنید.

شما همان جایی هستید که باید باشید و همه چیز همان طور است که باید باشد. آرام باشید! زندگی در همسویی با حقیقت وجودی تان، شما را به آهنربایی برای معجزات تبدیل می کند!

آذر

به قول حضرت حافظ: «در دایره قسمت، اوضاع چنین باشد!» این فصل از زندگی شما، تایید می کند که شما در جایی هستید که باید باشید و تا آنجا که می توانید، واقعی زندگی می کنید.

علاوه بر این، اتحاد و یگانگی با معشوق، برای شما دیده می شود. به این ارتباط  مقدس که در زندگی تان راهی برای بهبودی و رشد در کنار هم باز کرده است، احترام بگذارید.

دی

فعلا تسلیم شوید. تسلیم شوید و بدانید که آنچه مال شماست، همیشه مال شما خواهد بود راه خود را در کائنات به سمت شما پیدا خواهد کرد.

از شما خواسته می شود که بدون نیاز به زور و فشار، نیازهای خود را برای بهبود یا اصلاح روابط خود برطرف سازید. شما کاری را که لازم بود، انجام داده اید.

شما به گونه ای ظاهر شدید، که در آن زمان بهترین انتخاب بود، و همین کافیست. چیزهایی که می خواهید، در زمان مقرر وارد زندگی تان می شوند. شما نمی توانید روند را تسریع کنید.

بهمن

امروز از شما خواسته می شود که وارد حالت «ناظر بودن» شوید. توجه داشته باشید که چگونه به دیگران واکنش نشان داده و چگونه در برابر امکان حل و فصل مسائل به شیوه ای هماهنگ، عمل می کنید.

هر موقعیتی، دو رو دارد؛ و این چیزی است که از شما خواسته می شود در ذهن داشته باشید.

همچنین، ماه های پایانی سال می تواند اخبار مهمی را در مورد تکمیل یک پروژه خاص برایتان به همراه داشته باشد.

اسفند

سال جدید، با خود فرصتی برای اختلاط و معاشرت با افراد جدید به ارمغان می آورد؛ افرادی که با شما هم ارتعاش هستند؛ افراد مهربانی که بخشنده هستند و روحیه شما را بالا می برند و فضا را برای رشد شما نگه می دارند.

نسبت به این ارتباطات و امکانات نامتناهی از آنچه می توانید به طور مشترک خلق کنید، باز و گشوده باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان