الناز ملک اهل کجاست | الناز ملک در آنتن | الناز ملک و همسرش | الناز ملک در نیسان آبی

تیپ تینیجری الناز ملک سریال زخم کاری در خیابان | خانم با این کاپشن چرم میلیاردی چه جولونی میده

الناز ملک سریال زخم کاری عکس های جذاب از خودش منتشر کرد.

تیپ تینیجری الناز ملک سریال زخم کاری در خیابان | خانم با این کاپشن چرم میلیاردی چه جولونی میده
کدخبر : 14777
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

به ژزارش سایت دیجی سرگرمیالناز ملک سریال زخم کاری در سریال سقوط درخشید.  الناز ملک سریال زخم کاری در سریال سقوط نقش آیسان داشت. درخشش  الناز ملک سریال زخم کاری با بازی سریال آنتن شروع شد.  الناز ملک سریال زخم کاری عکس های متفاوت ظاز خودش منتشر کرد.  الناز ملک سریال زخم کاری را بیشتر بشناسید.

تیپ جدید الناز ملک سریال زخم کاری

حال که در شروع پاییز هستیم و برای زمستان و سفید پوش شدن شهر آماده می شوی بد نیست که نگاهی به استایل های زمستانی و پاییزه الناز ملک داشته باشیم. با اینکه این بازیگر جوان دارای فتوشات های زیادی از خود نیست ولی با نگاهی سطحی به چند استایل او می توان گفت او در زمستان گاهی وینیج و گاهی کژوال می پوشد. ولی یکی از نکته های مهم در استایل او را چه کژوال باشد چه وینیج می توان استفاده از بوت و نیم بوت های چرم دانست. او بیش از هر آیتم دیگری در زمستان به انتخاب کفش اهمیت می دهد و همین موضوع تا حدودی باعث لوکس دیده شدن استایل او شده است.

اکسسوری یکی از آیتم های مهم مخصوصا برای خانم ها در استایل است که می توان گفت تاثیر زیادی بر روی جذابیت و چگونه دیده شدن شما خواهد داشت. البته شاید برایتان جالب باشد که بدنید الناز ملک بر خلاف خانم های دیگر به استایل های کم اکسسوری و خلوت علاقه بیشتری نسان می دهد تا استایل های پر زرق و برق و دارای اکسسوری های لوکس. از اکسسوری های مورد استفاده او می توان نهایتا به دستبند، ساعت و عینک اشاره کرد.

الناز ملک سریال زخم کاری

جذابیت الناز ملک سریال زخم کاری الناز ملک سریال زخم کاری

الناز ملک پرس از گذراندن دوره‌های بازیگری، وارد عرصه تئاتر شد و با نمایش «مکبت» در اسفند ۱۳۹۷ و یکسال بعد نیز با نمایش «ایوب خان» امیر دژاکام روی صحنه تئاتر حاضر شد. او در نمایش «ایوب خان» علاوه بر بازیگری، انتخاب موسیقی و نوازندگی را نیز برعهده داشت و همین نشان دهنده استعدادهای ذاتی او در عرصه هنر است که می‌تواند برای پیشرفت و انتخاب نقش‌های متفاوت  برای او کمک‌کننده باشد.

حجاب الناز ملک سریال زخم کاری

ما حضور جدی الناز ملک مقابل دوربین در سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده رقم خورد. نقش صفیه یک زن ترک زبان که به واسطه همسرش اسیر گروه‌های داعشی می‌شود و با چالش های فراوانی برخورد می‌کند. اقدامات جنایتکارانه داعش در سال‌های اخیر باعث شده تا ذهنیتی درباره آن در ذهن همه شکل بگیرد و مطمئناً ایفای نقش زنی که در اسارت این گروه در آمده باید به شکلی باشد که مخاطب نسبتاً آشنا با این گروه بتواند با آن ارتباط برقرار کند که الناز ملک با فاصله گرفتن از کلیشه‌ها به خوبی از پس فراز و فرودهای این نقش سخت و نفس گیر برآمد و همین سبب شد تا توانایی های بازیگری اش مورد توجه دیگر کارگردانان قرار بگیرد. او در تجربه بعدی خود در فصل دوم سریال « زخم‌ کاری » که بتازگی پخشش آغاز شده در نقش سیما بازی کرده است. هنوز در این سریال سکانس های زیادی از این کاراکتر ندیده ایم اما تا همین جای کار آنچه که در قالب نقش سیما باید می دیدم را از الناز ملک دیده ایم. نقش‌های او در سقوط و در زخم کاری تفاوت‌های چشمگیری با یکدیگر دارند، او در سریال «سقوط» زنی تنها و مظلوم اما در عین حال باهوش و قوی است، و در سریال «زخم کاری» زنی کمال گرا، حیله گر و مغرور و خودخواه است.

تفاوت بازی‌های الناز ملک نشان می‌دهد او مثل بسیاری از بازیگران بر ویژگی‌های ظاهری‌اش تأکید و تکیه ندارد و می‌خواهد با هوش و سخت‌کوشی به عنوان یک بازیگر موفق شناخته شود. بازیگری که اگر همین مسیر را ادامه دهد، می‌تواند به جایگاه خوب و مناسبی در مسیر کارنامه‌اش برسد اما نکته حائز اهمیت در این است که او تا امروز در دو سریالی توانسته اصطلاحاً خودی نشان دهد که هر دو سریال تقریباً توسط یک گروه ساخته شده‌اند و در این میان نمی توان تبحر محمد حسین مهدویان  در کارگردانی و شیوه رهبری بازیگر را نادیده گرفت. به همین علت الناز ملک مثل هر بازیگر جوانی نیاز دارد از خود مراقبت کند تا بتواند در نقش‌های مختلف با گروه‌های مختلف همکاری داشته باشد. باید دید اگر از تیم جدا شود همکاری او با دیگر کارگردانان چگونه خواهد بود.

 الناز ملک سریال زخم کاری

این بازیگر را می توان جزو آن  دسته از بازیگرانی قرار داد که توانسته اند به اصطلاح یک شبه به شهرت برسند اما باید استعداد او را هم در نظر بگیریم چرا که همین استعداد بازیگری است که جدا از چهره زیبا موجب موفقیت و ماندگار شدن افراد در حرفه بازیگری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان