تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | یه ژاکت زمستونی رو انتخاب کن که تار و پود شخصیتت رو بهت بگم

تست روانشناسی: روایتی زیبا از شخصیت شما پشت تار و پود این ژاکت‌ها پنهان شده، کدام ژاکت را انتخاب می‌کنید؟

تست روانشناسی | یه ژاکت زمستونی رو انتخاب کن که تار و پود شخصیتت رو بهت بگم
کدخبر : 16808
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تفسیر تست روانشناسی ژاکت زمستونی

ژاکت شماره یک

اگر انتخاب شما یک ژاکت کلاسیک قرمز و سبز بود، شما احتمالا در اعماق قلب خود فردی سنت‌گرا هستید و به ارزش‌های کهن فرهنگی احترام می‌گذارید. شما برای وفادار ماندن به سنت‌ها و ارزش‌ها وقت و انرژی می‌گذارید و از داشتن لوازم نوستالژی و آنتیک عمیقا لذت می‌برید. احتمالاً شما کسی هستید که خانواده را در مراسمات شب یلدا و غیره دور هم جمع می‌کند و ساعت‌ها را صرف پختن شیرینی‌های خوشمزه و خوش عطر مناسب هر مراسم و فصل می‌کنید. شخصیت گرم و مهربان شما در انتخاب این ژاکت به زیبایی هر چه تمام‌تر می درخشد و دل پاک و زلال شما را به سایرین معرفی می‌کند.

ژاکت شماره دو

اگر شما این ژاکت پر زرق و برق جالب را انتخاب کردید، پس این انتخاب نشان می‌دهد شما شخصیتی سرگرم‌کننده و برون گرا دارید و از ایستادن در میان جمعیت و آوردن لبخند به چهره مردم لذت می‌برید. بین مردم حس شوخ طبعی شما اغلب مسری توصیف می‌شود و شما را روح و انرژی هر مهمانی و دورهمی می‌دانند. هر چه ژاکتی که انتخاب‌کردید رنگ شادتری داشته‌باشد، به معنی بودن خنده در لب شما و نشستن شادی در قلب شما است. سعی کنید این انرژی مثبت خود را همیشه حفظ کنید و از چالش‌های پیش روی زندگی نهراسید.

ژاکت شماره سه

انتخاب یک ژاکت زمستانی با تم آدم برفی بازیگوش، نشان می‌دهد شما طبیعتی بازیگوش، سرزنده و ماجراجو دارید. شما برای اتفاقات زندگی هیجانی کودکانه دارید و دوست دارید جادوی زندگی و مراسمات شادی‌بخش فرهنگی را با لذت تمام در آغوش بگیرید. احتمالا شما عاشق دیدن فیلم‌های ماجراجویانه هستید و به افسون ماجراهای رویایی باور دارید. شما احتمالا در دوران کودکی عاشق بازی در نمایش و تئاترها بودید و حس یک بازیگر پرشور و هیجان را روی صحنه دارید و این حس را همچنان در زندگی خود حفظ کرده‎‌اید و این بی‌نهایت عالی است. سعی کنید به زیبایی هر چه تمام‌تر، نقش خود را در زندگی ایفا کنید و قصه زندگی خود را همانطور که می‌خواهید جلو ببرید و بازی کنید، زندگی در نهایت به نفع شما رای خواهد داد.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان