تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت

تست روانشناسی | با انتخاب یک ببر، می تونی بفهمی که آدم منظمی هستی یا نه؟

یکی از ببرهای این تصویر را انتخاب کن؛ تا با بررسی ابعاد درونی‌ات بهت بگیم که چقدر تو کارهات نظم و ترتیب داری.

تست روانشناسی | با انتخاب یک ببر، می تونی بفهمی که آدم منظمی هستی یا نه؟
کدخبر : 16682
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

در اینجا سه ببر زیبا با برچسب A، B و C وجود دارد. یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

زیاد فکر نکنید، فقط یک ببر را انتخاب کنید که به طور غریزی به آن تمایل دارید.  بهتر است بدانید کلید تشخیص درست این تست‌های شخصیتی این است که به ناخودآگاه خود اجازه دهید انتخاب کند.

اگر ببر شماره A را انتخاب کردید

ببر A نشان دهنده شخصیت بی نظم شما است. شما انعطاف پذیر هستید و دوست دارید گزینه‌های خود را باز نگه دارید. شما در قرارهای خود اغلب دیر می‌رسید یا میز کارتان نامرتب است؛ خانه تان شلوغ است و ….

با اینحال این موارد نشانه‌هایی از قدرت خلاقانه و آشفته درون شما هستند.

این یک نقطه ضعف نیست، بلکه نشان دهنده طبیعت رهای شماست. برای بالا بردن بهره وری تان، تلاش کنید کمی کارهای را سازماندهی کرده و اندکی برنامه ریزی داشته باشید.

اگر ببر شماره B را انتخاب کردید

افرادی که ببر B را انتخاب می‌کنند شخصیت‌های دقیق و منظم‌تری دارند. شما فردی جزئیات گرا، سازمان یافته و عاشق نظم و ترتیب در زندگی تان هستید.

شما کمال گرا هستید، و دوست دارید همیشه برنده باشید. این نقص نیست، بلکه نشان دهنده طبیعت منظم و دقیق شماست. با این حال، بهتر است گاهی اوقات کمی رها کنید و خودتان را عذاب ندهید.

اگر ببر شماره  C را انتخاب کردید

اگر به سمت ببر C تمایل دارید، شما شخصیتی بین بی نظم و منظم بودن دارید که متعادل است. شما با شرایط سازگار هستید، می‌توانید بین شرایط بی نظمی و نظم، خودتان را تطابق دهید.

البته شما یک برنامه ریز نیستید، بلکه در هر شرایطی می‌توانید بهترین باشید.

این انعطاف پذیری یک ویژگی قوی و عالی در وجود شما است که به شما این امکان را می‌دهد به راحتی با محیط و موقعیت‌های مختلف هماهنگ شوید.

به یاد داشته باشید که این تست‌های شخصیت تنها یک سرگرمی هستند و ریشه علمی ندارند و نباید آن‌ها را جدی گرفت.

هر شخصی ترکیبی منحصر به فرد از ویژگی‌های درونی‌اش است که وی را به همان چیزی که هست تبدیل می‌کند. هیچ کس کامل نیست. پس باید خودتان را بیشتر درک کرده و نقاط قوتتان را تقویت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان