تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت

تست روانشناسی | یک ماه انتخاب کن تا نیمه پنهان شخصیتتو بگم

با انجام این تست‌ها شما می‌توانید شخصیت واقعی‌تان را آشکار کنید. آیا آماده رویارویی با شخصیت واقعی بدون فیلتر خود هستید؟

تست روانشناسی | یک ماه انتخاب کن تا نیمه پنهان شخصیتتو بگم
کدخبر : 16533
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

تصویر شماره ۱

اگر شخصی این تصویر را انتخاب کرده است، باید بداند که معنای این تصویر خاص است. این تصویر نشان می‌دهد که ماه در سمت راست است و دریا آرام است و ویژگی‌های اخلاقی شما را مشخص می‌کند که واقعا چه کسی هستید. شما تخیل زیادی دارید و رویاها و برنامه‌های آینده شما بسیار زیاد است. شما تا زمانی که به اهداف خود نرسیدید آرام نخواهید گرفت و زمانی که به آن دست یابید، شادی بی حد و حصری خواهید داشت و قدر آن را می‌دانید. وقتی صحبت از عشق و دوستی به میان می‌آید، شما تغییرات را دوست ندارید و از این رو بیشتر روابط شما مادام العمر است و دیگران کنار شما احساس امنیت و آرامش دارند.

تصویر شماره ۲

اعتقاد بر این است که از هر ۱۰ نفر ۳ نفر تصویر شماره دو را انتخاب می‌کنند (۳۰ درصد افراد). ماه در سمت راست و امواج بلند با شخصیت قوی مشخص می‌شود و گفته می‌شود که شخص به طور غیرقابل تصوری تحت تأثیر احساسات قرار می‌گیرد. اگر این تصویر را انتخاب کردید، این انتخاب نشان می‌دهد که وقتی تصمیمی می‌گیرید، آنچه را که قلبتان می‌گوید را بیشتر گوش می‌دهید و ارزش زیادی برای قلب خود قائل هستید. صداقت، سخاوتمندی و مهربانی در این افراد موج می‌زند. آن‌ها عاشق پخش لبخند و عشق در اطراف خود هستند و نور امید را به قلب دیگران می‌تابانند. این افراد باید مراقب باشند که کمی منطق را هم چاشنی تصمیمات زندگی کنند تا از خطرها دور باشند و مشکلی برایشان پیش نیاید.

تصویر شماره ۳

افرادی که این تصویر را انتخاب می کنند باید همیشه یک انگیزه و نیروی فکری برای حرکت رو به جلو داشته باشند تا بتوانند کارهای خود را به بهترین شکل انجام دهند و اگر این نیرو نباشد، ممکن است در انجام کارهای خود و حتی وظایف خود کوتاهی کنند. این افراد همیشه ضریب هوشی بالاتر از حد متوسط سایر افراد دارند. ذهن تیز آن‌ها هیچ چیز را از دست نمی‌دهد و به طرز عجیبی حس ششم قوی آن‌ها بیشتر مشکلات مسیر را برای آن‌ها حل می‌کند.

تصویر شماره ۴

۳۵ درصد از افرادی که این تست شخصیت را دیدند، این تصویر را انتخاب کردند! این درصد عدد کمی نیست چون معنی آن هم دیدنی است. آرامش و صبر دو جنبه حیاتی زندگی روزمره آنهاست. این افراد همیشه سعی می‌کنند مسائل را بسیار آرام بگیرند و به خودشان سخت نمی‌گیرند، به خصوص زمانی که نوبت تصمیم‌گیری است. ذخایر انرژی این افراد گویی تمام نشدنی است و همیشه می‌خواهند کاری برای انجام دادن داشته‌باشند و به آن مشغول باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان