تست هوش | تست هوش تصویری | تست هوش ریاضی

تست هوش | خیلی ادعای هوشت میشه تو 10 ثانیه این معمارو حل کن

اول هفته خود را با انجام معمای شناسایی مادر کودک بهتر کنید! در این آزمون تصویری شما باید با توجه به شواهد موجود در تصویر مادر کودک را تشخیص دهید.

تست هوش | خیلی ادعای هوشت میشه تو 10 ثانیه این معمارو حل کن
کدخبر : 16707
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

آزمون شناسایی مادر کودک یکی از ساده ترین بازی ها برای ارزیابی ضریب هوش شما است. در این بازی شما باید مانند یک کارآگاه خبره فکر کنید. جزئیاتی در تصویر وجود دارد که باید به آنها توجه کنید تا به کمک آنها به پاسخ درست برسید. پس بیایید بدون معطلی شروع کنیم!

معمای شناسایی مادر کودک

سناریو از این قرار است: در یک فروشگاه کودکی کمک شده است. دو خانم هر یک ادعا می کنند که کودک فرزند او است. یکی از آنها راست و دیگری دروغ می گوید؟ اما کدام یک؟ آیا می توانید دروغگو را تشخیص دهید؟ به نظر شما مادر کودک کیست؟

همانطور که قبلا هم گفتیم معمای شناسایی مادر کودک برای آزمایش ضریب هوش شما طراحی شده است. شما باید با دقت تصویر را مشاهده کنید و با توجه به سرنخ ها تصمیم بگیرید. کلید موفقیت در این معما دقت به جزئیات است. با این حال، به یاد داشته باشید که جواب درست در پایین صفحه قرار دارد، اما ابتدا همه تلاش تان را بکنید.

.

.

.

.

.

 

.

.

تست هوش

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

پاسخ معما

بازی های فکری و تست های هوش سرگرمی های مفیدی هستند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها مهارت های شناختی و استدلال منطقی را بهبود می بخشند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

خوب اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم!

تست هوش

جواب معمای شناسایی مادر کودک: شاید خیلی ها فکر کنند که خانم مو قرمز مادر پسر است، چون او کتی با طراحی مشابه از پیراهن بچه دارد. اما اینطور نیست. مادر کودک خانم سمت چپ تصویر است. اگر دقت کنید رنگ مو و چشم های آنها کاملا عین هم است. بنابراین او مادر پسر است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای شناسایی مادر کودک لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید تست های هوش

پازل ها و معماها مغز را تمرین می دهند و به توسعه و ایجاد روش‌های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می‌کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند، برخی دشوار هستند، اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می‌دهد. هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. معماها به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند و باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان