وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه مهر ایران | وام قرض الحسنه رسالت

آغاز ثبت نام وام قرض الحسنه 300 میلیونی رئیسی برای همه | شرایط دریافت وام یک روزه با سود 2 درصد

امروز خبر داغی از واریز وام قرض الحسنه 4 بانک با اقساط بلند مدت برای همه متقاضیان منتشر شد که در ادامه با هم می خوانیم.

آغاز ثبت نام وام قرض الحسنه 300 میلیونی رئیسی برای همه | شرایط دریافت وام یک روزه با سود 2 درصد
کدخبر : 16696
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: دولت و بانک ها برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه و متقاضیان وام کم سود اقدام به پرداخت وام قرض الحسنه کرده اند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است چون همانطور که از نام آن پیداست وامی با نرخ سود کم و گاها صفر درصد می باشد. نرخ کارمزد وام قرض الحسنه بین صفر تا 4 درصد می باشد. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

وام قرض الحسنه 200 میلیونی برای همه

حساب بانک گردشگری برای تنوع سبد محصولات و حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «پارسا» تدارک دیده که از طریق آن وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

بانک گردشگری برای تنوع سبد محصولات و حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «پارسا» تدارک دیده که از طریق آن وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

افرادی که مشتری بانک گردشگری هستند برای دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند و به اندازه حداقل چهار ماه و حداکثر 12 ماه میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کرده باشند. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید به فکر ضامن رسمی برای ضمانت آن باشند.

این تسهیلات قرض الحسنه بوده و بنابراین نرخ بهره ندارد اما به آن کارمزد دو تا چهار درصدی تعلق می‌گیرد. بانک با توجه به شرایط وام گیرندگان، مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات را مشخص خواهد کرد اما مدت زمان پرداخت اصل پول از 36 ماه فراتر نخواهد رفت.

با توجه به شرایط اعلام شده، میزان هر قسط برای وام گیرنده 5 میلیون و 555 هزار و 550 تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 200 میلیون و 99 هزار و 800 تومان خواهد رسید.

در واقع بانک گردشگری این تسهیلات ارزان قیمت را با هدف بهره برداری مشتریان از گردش سپرده‌های جاری تبیین کرده است. اگر به هر دلیلی مشتریان مایل به دریافت یا ادامه روند تکمیل مدارک برای گرفتن این تسهیلات نباشند، امکان واگذاری امتیاز آن را به شخص یا اشخاص دیگر را دارند.

بانک گردشگری علاوه بر این طرح تسهیلاتی، در قالب طرح‌هایی به نام کارما، زی کارت، تسهیلات تامین و تجهیز دفاتر و محل کار، تعمیر و بازسازی مسکن، ایجاد و احداث طرح‌های گردشگری، کالاهای بادوام، سرمایه‌ای و خرید خودرو وام پرداخت می‌کند.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی

بعد از یک دوره کاهش پرداخت وام های خرد چند ماهی است که بانک ها مجوز پرداخت تسهیلات را دریافت کرده اند و با معرفی طرح های مختلف وام ٬ سعی در جذب منابع و پول های مشتریان در بانک خود را دارند.

در این بین 2 بانک قرض الحسنه کشور یعنی بانک قرض الحسنه رسالت و بانک قرض الحسنه مهر ایران مبادرت به پرداخت وام های قرض الحسنه تا سقف 300/000/000 تونان و با کارمزد 2 الی 4 درصدی می نمایند.

وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه بدون سود بانک رسالت

یکی از پرمتقاضی‌ترین طرح‌های تسهیلاتی همین وام قرض‌الحسنه بانک رسالت است. این وام براساس میانگین حساب شما داده می‌شود و تا سقف ۳۰۰میلیون تومان هم به متقاضی تسهیلات می‌دهند. وام بدون سود و تنها با کارمزد ۲درصد ارائه می‌شود و برای وثیقه این وام یک سفته الکترونیک از ضامن و یک سفته الکترونیک هم از دریافت‌کننده وام می‌گیرند.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه با سفته بانک رسالت

وام فوری با سفته معمولاً توسط بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری ارائه می‌شوند و مبلغ آنها می‌تواند از چند میلیون تومان تا چند صد میلیون تومان متغیر باشد. برای دریافت آن، متقاضی باید شرایط زیر را داشته باشد:

سن متقاضی باید بالای ۱۸سال باشد.

متقاضی باید دارای شغل و درآمد ثابت باشد.

متقاضی باید سفته معتبر به میزان مبلغ وام ارائه دهد

دریافت‌کننده وام باید سند خانه یا خودرویی به نام خودش را به بانک ارائه کند و ۶۰ تا ۷۰درصد ارزش ملک یا ماشین تا سقف ۳۰۰میلیون تومان وام بگیرد.

داشتن میانگین حساب متناسب با مبلغ وام درخواستی

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد وام و تسهیلات سررسید گذشته و معوق در شبکه بانکی کشور باشند.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بانک مهر ایران

برای دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، شما باید این شرایط را داشته باشید:

حداقل سن قانونی ۱۸ سال

ارائه گواهی اشتغال به کار و یا جواز کسب خود

یک ضامن معتبر

چک یا سفته خود را به عنوان ضمانت به بانک بسپارید

رتبه اعتباری خوبی داشته باشید و وام یا قسطی معوقه نداشته باشید

بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز محدود و متقاضیان اخذ تسهیلات قرض الحسنه از این بانک نسبت به سایر بانک ها بیشتر می باشند، لذا به منظوراستفاده بهینه از منابع و پاسخگویی مناسب به متقاضیان بویژه افراد نیازمند و اقشارآسیب پذیر، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، بموجب امتیاز و اولویت صاحبان حساب نزد این بانک فراهم گردیده است. از این رو دارندگان حساب های قرض الحسنه (جاری یا پس انداز) می توانند با رعایت ضوابط و مقررات جاری بانک و به انتخاب خودشان از تسهیلات قرض الحسنه این بانک بهره مند گردند.

در این راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران مبادرت به تنظیم ضرایب امتیازی با توجه به مدت انتظار هریک از مشتریان بمنظور اولویت بندی در اعطای تسهیلات نموده است که با توجه به امتیاز مشتری بموجب میانگین حاصله در حساب، مبلغ تسهیلات قابل استفاده و میزان اقساط ماهانه، در قسمت راهنمای مشتریان قابل مشاهده می باشد.

وام قرض الحسنه بدون ضامن بانک مهر ایران

متقاضیان می توانند با مراجعه به قسمت "محاسبه تسهیلات امتیازی" و درج مبلغ تسهیلات مورد نیاز و نرخ کارمزد به همراه توان بازپرداخت مبلغ قسط ماهانه و انتخاب مدت ماه کسب میانگین مدنظر(کمتر از ۶ ماه یا بالاتر از ۶ ماه)، از میزان حداقل های لازم برای بهره مندی از وام قرض الحسنه این بانک مطلع گردند که در این خصوص موارد ذیل جهت آگاهی بیشتر مشتریان ارائه می گردد:

مشتریانی که توانایی ایجاد میانگین های حساب بالاتری را داشته باشند، می توانند از اولویت دریافت تسهیلات در فاصله زمانی کوتاه تری جهت کسب میانگین حساب(بطور مثال ۳ الی ۶ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.

مشتریانی که توانایی ایجاد میانگین های حساب کمتری را داشته باشند، می توانند از اولویت دریافت تسهیلات در فاصله زمانی طولانی تری جهت کسب میانگین حساب(بطور مثال ۷ الی ۱۲ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.

مشتریانی که قادر به پرداخت ماهانه اقساط بیش از ۵ میلیون ریال باشند، می توانند از مدت بازپرداخت اقساط کوتاه تری(بطور مثال ۱۸ الی ۳۶ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.

مشتریانی که قادر به پرداخت ماهانه اقساط کمتر از ۵ میلیون ریال باشند، می توانند از مدت بازپرداخت اقساط طولانی تری(بطور مثال ۳۰ الی ۶۰ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.

وام گیرنده و ضامنین نباید دارای چک برگشتی و تسهیلات سررسید گذشته ٬ معوق یا مشکوک الوصول در بانک ها باشند.

وام قرض الحسنه سربازی می‌خواهید بخوانید

به گزارش سربازان در حین انجام خدمت وظیفه و قبل یا بعد از دوره سربازی خود امکان درخواست برای وام سربازی را دارند. این وام در سال ۱۴۰۲ از ۱۵۰ میلیون تومان تا ۴ میلیارد تومان متغیر است که بسته به هدف فرد از دریافت وام می تواند شرایط متفاوتی داشته باشد. متقاضیان برای دریافت وام مهارت سربازی ۱۴۰۲ می بایست در زمان ثبت نام در سایت مربوطه، گواهی های لازم در مورد دوره مهارت آموزی خود را ارائه دهند.

وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه خدمت سربازی ۱۴۰۲

در سال های گذشته و با توجه به مسائل اقتصادی به وجود آمده در کشور، گذراندن دوره سربازی به معضلی برای جوانان تبدیل شده است. سربازان بدون داشتن کارت پایان خدمت وظیفه اجازه استخدام در بسیاری از ارگان های دولتی یا خصوصی را نخواهند داشت و از طرفی پس از ۲ سال خدمت باید به دنبال کسب مهارت کافی و اخذ موقعیت شغلی مناسب در جامعه باشند. وام خدمت سربازی ۱۴۰۲ یک موقعیت سودمند برای افرادی است که تمایل به بکارگیری مهارت های خود در جامعه دارند.

وام سربازی مبالغ مختلفی دارد و به افرادی با رده های متفاوت که ثبت نام سربازی خود را انجام داده اند و سرباز محسوب می شوند، برای اهدافی به عنوان سرمایه اولیه تعلق می گیرد. این وام ها تا حدی می تواند مشکلات اقتصادی سربازان را مرتفع کرده و به آن ها برای ایجاد شغل و کارآفرینی یاری رسانی کند. عمده این وام های با اقساط بلند مدت به افرادی پرداخت می شود که در دوره خدمت سربازی خود مهارت فنی لازم را کسب کرده و یا دانش آموخته موسسات عالی باشند. دو نوع از این وام ها تحت عنوان وام کارآفرینی و خود اشتغالی تعریف شده اند.

با داشتن شرایط لازم برای دریافت وام سربازی ۱۴۰۲ و پرداخت آن به متقاضیان تا حد زیادی می توان شرایط استخدام و درآمدزایی را برای آن ها پس از پایان دوره خدمت وظیفه تسهیل کرد. از طرف دیگر سربازان در دوره خدمت خود می توانند هدفی برای دوران پس از خدمت داشته باشند. با اعطای وام های متعدد به سربازان تمایل آن ها برای گذراندن این دوره نیز افزایش پیدا خواهد کرد و بخشی از نگرانی های اقتصادی آن ها برطرف خواهد شد.

شرایط وام قرض الحسنه سربازی ۱۴۰۲

افرادی که شرایط وام سربازی ۱۴۰۲ را دارا باشند می توانند در حین خدمت و یا پس از اتمام دوره های مهارتی خدمت برای دریافت این وام درخواست دهند. در طول دوران خدمت وظیفه برای سربازان دوره های مختلفی تدارک دیده شده است که آن ها علاوه بر یادگیری مهارت های مختلف امکان دریافت گواهی دوره را نیز خواهند داشت. از این طریق ورود این افراد به بازار کار یا حتی ارگان های نظامی با ضمانت بیشتری همراه خواهد بود. همچنین دولت علاوه بر وام برای سربازان در حال خدمت مبلغی را به عنوان حقوق سربازی درنظر گرفته است که با توجه به مدرک تحصیلی متفاوت می باشد.

یکی از شرایط دریافت وام سربازی برای سربازان ماهر این است که حتما باید دوره سربازی آن ها مختوم شده باشد و گواهی مهارت های مربوطه را دریافت نموده باشند. این گواهی ها ممکن است در زمینه های مختلفی همچون مهارت های فرهنگی، هنری، صنعتی، کشاورزی، خدمات و غیره برای فرد واجد شرایط صادر شده باشد. این وام به سربازانی تعلق خواهد گرفت که از سال ۱۳۹۷ به بعد خدمت کرده و گواهی آن ها را در حین خدمت و یا بعد از آن کسب نموده باشند.

علاوه بر این یکی از شرایط اصلی شامل شرط محدودیت سنی متقاضیان است. افرادی که زیر ۱۵ سال سن داشته باشند شرایط دریافت وام سرباز ماهر را نخواهند داشت. مضاف بر شرایط سنی، متقاضیان باید دارای تابعیت ایرانی و کارت ملی هوشمند و معتبر نیز باشند. پس از ارائه درخواست وام، ارزیابی و بررسی های لازم صورت خواهد گرفت و افرادی که شرایط وام سربازی ۱۴۰۲ را رعایت نموده باشند می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

وام قرض الحسنه

 مدارک لازم برای دریافت وام قرض الحسنه سربازی ۱۴۰۲

همانطور که در بخش قبل به اختصار بیان شد، یکی از شرایط اعطای وام به سربازان ماهر، داشتن گواهی دوره های مهارت آموزی است. بنابراین یک مورد از دسته مدارک لازم برای دریافت وام سربازی ۱۴۰۲، همان گواهی نامه مهارتی می باشد که یک سرباز در حین و یا قبل و بعد از خدمت خود گذرانده است. مدارک مورد نیاز برای دریافت وام تقریبا شبیه به مدارک لازم برای اعزام به خدمت سربازی می باشد که شامل کارت ملی معتبر و شناسنامه متقاضی می باشند و به طور کلی مدارک لازم همانند سایر وام ها می باشد.

یکی دیگر از مدارک لازم برای دریافت وام سربازی که نشان دهنده صلاحیت فرد برای درخواست وام خواهد بود، مدرک تحصیلی سرباز است. این مدرک تحصیلی می تواند از طرف هنرستان ها، دانش سراها، دانشگاه های علمی کاربردی و یا دانشگاه های مختلف صادر شده باشد. مقطع مدرک تحصیلی اخذ شده سرباز نیز می تواند کارشناسی و یا تحصیلات تکمیلی باشد.

افرادی که پس از اتمام خدمت خود قصد دریافت وام سربازی را داشته باشند باید علاوه بر مدارک ذکر شده در این بخش، کارت پایان خدمت سربازی خود را نیز ارائه دهند. این کارت باید از سال ۱۳۹۷ به بعد صادر شده باشد. اخیرا گواهی های مهارتی که برای سربازان صادر می شود در سطح بین المللی دارای اعتبار بوده و صلاحیت سرباز را برای دریافت وام از بانک اثبات می نماید.

تکمیل فرم درخواست وام سربازی برای سربازان حین خدمت و یا افرادی که پس از سال ۱۳۹۷ کارت پایات خدمت خود را دریافت کرده باشند ضروری است. در سال جاری مبلغ لازم برای درخواست وام سرباز ۵۰ هزار تومان بوده است که متقاضی باید آن را هنگام درخواست خود پرداخت نماید. این مدارک به همراه فرم تکمیل شده درخواست باید در اسرع وقت آماده و ارائه گردند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان