وام قرض الحسنه | ثبت نام وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 10 میلیونی ویژه اربعین | متقاضیان از ثبت نام وام قرض الحسنه جا نمانید

افرادی که قصد سفر کربلا در ایام اربعین را دارند، پس از ثبت‌نام در سامانه سماح، می‌توانند از بانک ملی وام ۱۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

وام قرض الحسنه 10 میلیونی ویژه اربعین | متقاضیان از ثبت نام وام قرض الحسنه جا نمانید
کدخبر : 13688
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. معمولا نرخ کارمزد وام قرض الحسنه بین صفر تا 4 درصد می باشد. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

افرادی که قصد سفر کربلا در ایام اربعین را دارند، پس از ثبت‌نام در سامانه سماح، می‌توانند از بانک ملی وام ۱۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

به گزارش بانک اول زائران پس از بازگشت از سفر اربعین، طی ۶ ماه (از تاریخ دریافت تسهیلات) می‌توانند نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند. آخرین مهلت دریافت وام ۱۵ مرداد است.

شرایط وام اربعین بانک ملی

طبق گزارش روابط عمومی بانک ملی، در طرح «زائرین اربعین حسینی» زائران پیاده‌روی اربعین 1402 از چهارم مرداد ماه تا پانزدهم  این ماه، می‌توانند پیش از سفر به عراق با مراجعه به تمامی شعب بانک ملی این وام را دریافت کنند.

متقاضیان این وام باید حساب ویژه این طرح را افتتاح کنند و پس از تودیع دو میلیون و 500 هزار تومان در این حساب، می‌توانند 10 میلیون تومان وام بگیرند.

نرخ سود این تسهیلات بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار بوده و دوره بازپرداخت این وام 6 ماهه است. همچنین مبلغ تودیع شده در حساب ویژه طرح باید تا زمان تسویه تسهیلات و بدهی در حساب باقی بماند. این مبلغ پس از تسویه کامل تسهیلات به وام‌گیرنده برگردانده می‌شود.

گفتنی است که متقاضیان دریافت این وام باید در زمان انعقاد قرارداد با بانک، فاقد بدهی غیرجاری و چک برگشتی باشند.

پرداخت وام اربعین به دانشجویان

اخیرا رئیس صندوق رفاه دانشجویان نیز از پرداخت وام پنج میلیون تومانی به دانشجویان متقاضی حضور در پیاده‌روی اربعین خبر داده است.

به گفته مسعود گنجی، دانشجویانی که قصد دارند به صورت گروهی عازم پیاده‌روی اربعین شوند، تحت نظارت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها می‌توانند برنامه‌ریزی کنند تا از طریق این نهاد به صورت دسته‌جمعی به صندوق رفاه دانشجویان معرفی شوند. صندوق نیز این دانشجویان را به بانک طرف تعهد صندوق معرفی می‌کند تا وام اربعین پرداخت شود.

از سوی دیگر، عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از اعطای وام اربعین خبر داد و اعلام کرد که با همکاری صندوق رفاه دانشجویان تسهیلات وام چهار میلیون تومانی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

البته این وام به دانشجویانی تعلق می‌گیرد که اصل سفر آنها توسط دانشگاه تایید شده باشد. دانشجویان می‌توانند تا دو هفته پس از سفر اربعین، با مراجعه به اداره رفاه دانشجویان و ارائه مدارک لازم از جمله مستندات ثبت ورود و خروج از کشور، تسهیلات اربعین را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان