واریزی جدید | واریزی جدید دی | واریزی جدید مستمری بگیران | واریزی جدید بحساب بازنشستگان

واریزی جدید 2/409/000 تومانی رئیسی برای این خانوارها | این یارانه بگیران حسابی پولدار شدند

امروز خبر جدیدی درخصوص واریزی جدید 852 هزارتومان تا 2 میلیون و 898 هزارتومان برای برخی از خانوارها و اقشار پایین جامعه توسط دولت منتشر شد. اگر شما هم می خواهید بدانید که مشمول این واریزی جدید هستید یا خیر در ادامه با ما همراه باشید.

واریزی جدید 2/409/000 تومانی رئیسی برای این خانوارها | این یارانه بگیران حسابی پولدار شدند
کدخبر : 16691
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: از دیروز خبرهای خوشی درخصوص واریزی جدید دولت بحساب ها منتشر شده است. این واریزی جدید برای عده ای خاص از مردم جامعه پرداخت خواهد شد. بحث درباره رقم واریزی جدید رئیس جمهور بسیار است. اگر شما هم می خواهید بدانید که مشمول این واریزی جدید یلدای دولت هستید یا خیر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تاریخ واریز جدید مستمری بهزیستی بانک رفاه اعلام شد

تاخیر در واریز مستمری معلولان بهزیستی باعث ناراحتی این قشر آسیب پذیر جامعه شده است.

به گزارش نبض بازار، طبق اعلام‌های غیررسمی، دلیل عدم واریز یا همان تاخیر در واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، اختلالات سیستمی در شبکه واریز وپرداخت بانک‌ها به دلیل همزمانی با واریزی حقوق‌های کارمندان و کارگران در ابتدای هر ماه عنوان می‌شود. براساس این گفته‌ها که البته چندان قانع‌کننده هم نیست، از نیمه شب اول آذرماه واریزی‌ها به ترتیب در حال انجام است که به نظر واریزی مستمری تک‌نفره‌ها با تاخیری یک روزه نسبت به دیگر مستمری‌بگیران انجام می‌گیرد.

مستمری کمیته امداد ۱۴۰۲ از بهمن ماه افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش مستمری کمیته امداد ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: امیدواریم افزایش مستمری بتواند کمکی به بهبود زندگی مددجویان باشد و از مردم و خیران خواست تا همچنان در کمک به مددجویان کمیته امداد مشارکت داشته باشند. مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ به صورت پلکانی ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

براساس اعلام رسمی سازمان بهزیستی، حق پرستاری خانواده‌محور آذر ماه ۱۴۰۲ معلولان جسمی حرکتی شدید و خیلی شدید و معلولان ذهنی تحت پوشش سازمان بهزیستی به مبلغ ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به حساب کارت بانک رفاه آنان واریز شد. کانال معلولان بهزیستی در فضای مجازی در خبری اعلام کرد که: «مستمری آبان ماه ۱۴۰۲ مددجویان تحت پوشش بهزیستی به حساب کارت بانک رفاه این عزیزان واریز می‌شود.»

واریزی جدید

براین اساس، مستمری یکنفره تحت پوشش بهزیستی کشور به مبلغ ۷۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان، مبلغ مستمری خانوارهای۲ نفره یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، ۳ نفره: یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان، ۴ نفره: یک میلیون و ۹۶۵ هزار و ۶۰۰ تومان، ۵ نفره: ۲ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۴۰۰ تومان با احتساب ۴۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر در مقایسه با مردادماه ۱۴۰۲ یا همان ۵ ماهه ابتدایی سال جاری واریز می‌گردد.

بر اساس این افزایش، مستمری مددجویان یک نفره از ۶۶۰ هزار تومان به ۸۵۲ هزار تومان، مستمری مددجویان دو نفره از ۹۳۶ هزار تومان به ۱ میلیون و ۱۲۳ هزار تومان، مستمری مددجویان سه نفره از ۱ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان به ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان، مستمری مددجویان چهار نفره از ۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان و مستمری مددجویان پنج نفر به بالا از ۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان به ۲ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان افزایش یافته است.

افزایش واریزی جدید و مستمری کمیته امداد از بهمن ۱۴۰۲

طبق گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) این افزایش مستمری در راستای بهبود وضعیت معیشتی مددجویان صورت گرفته است و می‌تواند کمکی به بهبود زندگی این افراد و خانواده‌های آن‌ها باشد.

تاریخ واریزی جدید حقوق مددجویان کمیته امداد

براساس آخرین اخبار شنیده شده مستمری مددجویان کمیته امداد در این روز‌ها واریز خواهد شد. در این روز‌ها مستمری بگیران باید منتشر واریزی مستمری آذرماه باشند تا با افزایش ۲۰ درصدی واریز شود.

واریزی جدید برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد

بر اساس جدیدترین خبرها آخرین مابه اتفاوت 20 درصدی مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد واریز می شود.

به گزارش منیبان، یک مابه التفاوت 20 درصدی مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی هنوز پرداخت نشده بود.

بر اساس اخبار شنیده این مابه التفاوت در این چند روز اول ماه دی پرداخت خواهد شد.

در ضمن مبلغ این پرداختی ما به التفاوت همانند ماه های قبل خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان