وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه مهر ایران | وام قرض الحسنه رسالت

وام قرض الحسنه 120 تا 350 میلیونی دولت به همه مردم | شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک رسالت اعلام شد

اگر شما هم بدنبال دریافت وام قرض الحسنه با سود صفر یا ناچیز هستید خبر زیر را از دست ندهید.

وام قرض الحسنه 120 تا 350 میلیونی دولت به همه مردم | شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک رسالت اعلام شد
کدخبر : 16603
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است چون همانطور که از نام آن پیداست وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. معمولا نرخ کارمزد وام قرض الحسنه بین صفر تا 4 درصد می باشد. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

وام قرض الحسنه 350 میلیونی دولتی ببه این خانوارها

هرگاه مردم‌ میدان‌دار شدند مشکلات برطرف شده است و این یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای دولت است.

با توجه به قوت گرفتن فرآیند تولید مسکن در حوزه خرید و فروش مسکن با مهار رشد قیمت مواجه شده‌ایم. رئیس بنیاد مسکن از انجام مراحل اداری تصمیم‌نامه وام ۳۵۰میلیون تومانی مسکن روستایی خبر داد و گفت: توزیع بانکی این وام هفته آینده انجام می‌شود.

غلامرضا صالحی در مراسم امضای تفاهمنامه ساخت مسکن در وسع در ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار با ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار، درباره وام ۳۵۰میلیون تومانی مسکن روستایی اظهار کرد: برای اولین بار بود که مبلغ وام مسکن روستایی از ۲۰۰ به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: طی سالهای گذشته تعداد وام‌های روستایی همواره ۲۰۰ هزار فقره بوده که امسال به ۳۵۰ هزار فقره افزایش یافته است.

وی یادآور شد: به‌خلاف گذشته شاهد همکاری خوبی بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه برای وام ۳۵۰میلیونی مسکن روستایی بوده‌ایم. واقعاً همکاری‌ها فراتر از انتظارات بوده است.

رئیس بنیاد مسکن بیان کرد: هفته گذشته مراحل اداری تصمیم‌نامه از صندوق ملی مسکن به سازمان برنامه و بودجه و از آنجا به بانک انجام شد. روز ۲۳ آذر نیز آقای منظور تضمین‌نامه را امضا کرده بود.

صالحی تأکید کرد: توزیع بانکی وام مذکور نیز هفته آینده انجام خواهد شد.

کارمزد این وام‌ قرض الحسنه صفر می‌شود

بنا بر اعلام وزیر امور اقتصادی و دارایی، کارمزد تسهیلات وام‌های خرد قرض الحسنه از دی ماه صفر خواهد شد.

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: امسال میزان برخورداری مردم از تسهیلات تنها بانک قرض الحسنه دولتی کشور دو برابر افزایش یافته و تا پایان سال نیز تعداد تسهیلات گیرندگان از این بانک به بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد. همچنین میزان تسهیلات در مقایسه با پارسال معادل ۶۰ درصد افزایش مبلغی خواهد داشت.

خاندوزی گفت: کارمزد تسهیلات وام‌های خرد نیز از دی ماه صفر خواهد شد و برای سال آینده تلاش این است که به مرور برای وام‌های متوسط و با سطوح بالاتر سطح کارمزد از ۴ درصد کمتر و کمتر شود.

 این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است. وام فوری بانک رسالت بدون سپرده، یکی پرطرفدارترین وام‌ها در شبکه بانکی کشور است. گرفتن وام بانک رسالت با سفته هم امکانپذیر است و برای همین درخواست وام بانک رسالت همیشه یکی از پرمتقاضی‌ترین تسهیلات بانکی شناخته می‌شود.

وام قرض الحسنه

شرایط وام قرض الحسنه 120 میلیونی بانک رسالت

برای درخواست وام بانک رسالت باید شرایط گرفتن تسهیلات را داشته باشید. مثلا در زمان دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد. البته این شرایط تنها مربوط به بانک رسالت نیست و اگر قصد گرفتن وام در هر کدام از بانک‌ها را داشته باشید، تا بدهی‌تان به بانک یا اقساط عقب‌افتاده‌تان را تسویه نکنید، امکان گرفتن وام جدید را نخواهید داشت. شرایط وام ۱۲۰میلیونی بانک رسالت یا هر مبلغ دیگری که از این بانک تسهیلات بخواهید، همین‌ فاکتورهاست.

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک رسالت

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کنید.

شرکت

بانک قرض‌الحسنه رسالت

سود

2 %

۲ درصد هم کارمزد تعلق می‌گیرد

سقف وام

300 میلیون تومان

نوع ضمانت

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، میتوانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه یک واگذار کنید.

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

3 ماه

حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

100

100% به ازای 6 ماه خواب سپرده در بازپرداخت 12 ماهه

هرماه اضافه‌تر خواب سپرده، 2 قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.

حداکثر زمان بازپرداخت

60 ماه

60 ماه برای وام به میزان 20% معدل حساب

48 ماه برای وام به میزان 40% معدل حساب

36 ماه برای وام به میزان 60% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده 2ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

5,454,545 تومان

کل سود وام

36,000,000 تومان

مجموع رقم وام و سود

336,000,000 تومان

سپرده جداگانه

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان