بهمن موتور | فروش اقساطی بهمن موتور | فروش فوق العاده بهمن موتور

فروش یلدایی بهمن موتور بدون قرعه کشی آغاز شد | ریسپکت بهمن موتور را با تحویل دو ماهه و نصف قیمت بخرید

شرکت بهمن موتور دور جدید ثبت نام فروش یلدایی با قیمتی جدید و ارزان ویژه عموم مردم را آغاز کرد.

فروش یلدایی بهمن موتور بدون قرعه کشی آغاز شد | ریسپکت بهمن موتور را با تحویل دو ماهه و نصف قیمت بخرید
کدخبر : 16557
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: شرکت بهمن موتور شرکت صنایع خودروسازی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد. شرکت بهمن موتور فعالیت خود را در سال ۱۳۳۱ با نام ایران خلیج کو در زمینهٔ ترابری دریایی آغاز کرد. بهمن موتور دور جدید فروش ویژه بدون قرعه کشی خود را آغاز کرد. جزئیات کامل از شرایط ثبت نام خودروی لوکس بهمن موتور را در ادامه با هم می خوانیم.

آغاز ثبت نام خودروی ریسپکت بهمن موتور با تحویل دو ماهه

شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای فرآیند ثبت‌نام و تکمیل وجه متقاضیان عادی برای خودروی ریسپکت در سامانه یکپارچه را تشریح کرد.

این اطلاعیه به آن دسته از مشتریانی اختصاص دارد که نوبت آنها از سوی وزارت صمت آذر ۱۴۰۲ اعلام شده است.

بهمن موتور

لذا متقاضیان می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳۰ آذر تا ساعت ۲۴:۰۰ سه‌شنبه ۵ دی ماه سال جاری اقدام کنند.

بهمن موتور ضمن یادآوری غیرقابل تمدید بودن این بازه، تنها مرجع انجام این فرآیند را پایگاه http://bahman.iranecar.com اعلام کرده است.

بر اساس جدول ذیل این اطلاعیه، مشتریان خودروی خود را در هفته سوم بهمن با مدل ۱۴۰۲ تحویل می‌گیرند. در این اطلاعیه قید شده رنگ محصول، بر اساس ظرفیت، و اولویت واریز وجه توسط مشتریان تعیین می‌شود.

بهمن موتور

همچنین متقاضیان حین ثبت‌نام و تکمیل وجه و در صورت تمایل می‌توانند نسبت به خرید خدمات سرویس دوره‌ای و بیمه بدنه خودرو اقدام کنند.

مزایا و معایب ریسپکت بهمن موتور

+ ظاهر مدرن

+ آپشن‌های بیشتر از رقبا

مشخصات فنی ریسپکت بهمن موتور

ریسپکت بهمن موتور روی پلتفرم یکسانی با آریزو ۵ و آریزو ۶ چری ساخته شده و به همین خاطر مشخصات فنی مشابهی با این خودروها دارد. البته قدرت و گشتاور محصول جدید بهمن مقداری از رقبا بیشتر است.

بهمن موتور

یک موتور توربو ۱۵۴ اسب بخاری زیر کاپوت ریسپکت قرار گرفته و گیربکس CVT با ۹ دنده مصنوعی، قدرت پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

یکی از مزیت‌های ریسپکت نسبت به رقبا، مواردی است که در فهرست آپشن‌ها و امکاناتش دیده می‌شود و شامل دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی برقی راننده، صندلی‌های گرم‌شونده جلو و ۲ کیسه هوای پرده‌ای است.

بهمن موتور

طراحی ظاهری ریسپکت بهمن موتور

ریسپکت در سال ۲۰۲۱ با نام کووین شواندو در چین معرفی شد و از این رو ظاهر مدرن و جدیدی دارد.

نمای جلویی ریسپکت چهره‌ای اسپرت و جدید را نمایش می‌دهد و شباهت‌هایی به پژو ۵۰۸ دارد. چراغ‌ها با فاصله کمی از جلوپنجره به سمت عقب کشیده‌اند و جلوپنجره بزرگ با طرح خاص از زیر آرم گروه بهمن شروع شده و  نیمه میانی نمای جلو را می‌پوشاند. چراغ‌های روز به شکل J و L انگلیسی، به دو بخش تقسیم شده‌اند که یک بخش درون قاب چراغ‌های جلو است و بخش دیگر در دو طرف سپر قرار دارد.

بهمن موتور

در نمای جانبی سدان، خبری از حجم‌پردازی‌ها و خطوط اغراق‌شده نیست و با ظاهری ساده طرف هستیم و دو خط موازی بالا و پایین درها که تا چراغ‌های عقب و گلگیر عقب امتداد پیدا می‌کنند.

در نمای عقب چراغ‌های دو تکه و کشیده را می‌بینیم که همان طرح J شکل چراغ‌های جلو را دارند و تا وسط در صندوق ادامه پیدا کرده و ظاهری مدرن به این سدان چینی داده است. در صندوق دارای برآمدگی است که نقش باله را بازی می‌کند و همراه با دو خروجی مستطیلی اگزوز، به حس و حال اسپرت ریسپکت اضافه کرده است.

بهمن موتور

طراحی داخلی ریسپکت بهمن موتور

فضای داخلی ریسپکت بهمن، نمایی ساده اما مدرن دارد. نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی روی داشبرد ایستاده و بالای دریچه‌های تهویه کنسول میانی نصب شده است.

دکمه‌های فیزیکی سیستم تهویه مطبوع و دیگر امکانات خودرو در پایین دریچه‌ها دیده می‌شود و اهرم دنده کرومی جلوی آنها قرار دارد. فرمان دی‌کات حس و حال اسپرت ریسپکت را تکمیل می‌کند و می‌توان اطلاعات خودرو را در کیلومترشمار نیمه دیجیتال – نیمه آنالوگ پشت فرمان دید.

بهمن موتور

کیفیت موادی که برای ساخت کابین به کار رفته، خوب به نظر می‌رسد و دوخت قرمز رنگ داشبرد، رودری‌ها و صندلی‌ها از دیگر المان‌های اسپرت محصول جدید بهمن است. خودروساز ایرانی، در ریسپکت مونتاژی اسپرت را به کار برده تا خودرویی جوان‌پسندتر به مشتری ایرانی ارائه دهد.

بهمن موتور

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان