بهمن موتور | بخشنامه بهمن موتور | ثبت نام بهمن موتور | بهمن موتور چیست

آغاز فروش یلدایی سوگولی بهمن موتور بدون قرعه کشی | با نصف قیمت تا عید شاسی بلند شوار شوید + مشخصات فیدلیتی پرایم

شرکت بهمن موتور دور جدید فروش فوق العاده سوگولی خود را با قیمتی استثنایی و شرایطی ویژه بمناسبت شب یلدا آغاز کرد.

آغاز فروش یلدایی سوگولی بهمن موتور بدون قرعه کشی | با نصف قیمت تا عید شاسی بلند شوار شوید + مشخصات فیدلیتی پرایم
کدخبر : 16515
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: شرکت بهمن موتور شرکت صنایع خودروسازی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد. شرکت بهمن موتور فعالیت خود را در سال ۱۳۳۱ با نام ایران خلیج کو در زمینهٔ ترابری دریایی آغاز کرد. بهمن موتور دور جدید فروش ویژه بدون قرعه کشی خود را آغاز کرد. جزئیات کامل از شرایط ثبت نام خودروی لوکس بهمن موتور را در ادامه با هم می خوانیم.

دور جدید فروش فوق العاده بهمن موتور برای مادران و مشتریان عادی

گروه بهمن و شرکت بهمن موتور شرایط فروش فیدلیتی پرایم جدید را ویژه آذر ۱۴۰۲ اعلام کرد.

 در طرح فروش فیدلیتی پرایم جدید مشتریان سامانه می‌توانند در قالب دو بخشنامه عادی و طرح جوانی اقدام به خرید کنند. در طرح جوانی تحویل خودروها در اسفند ۱۴۰۲ انجام می‌شود. اما در طرح عادی این امکان فراهم است تا مشتریان فیدلیتی پرایم جدید را برای تحویل در اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز ثبت نام کنند.

قیمت فیدلیتی پرایم جدید در این بخشنامه فروش ویژه آذر ۱۴۰۲، به صورت قطعی بوده و این کراس‌اوور مونتاژی با دو تیپ و دو رنگ سفید و مشکی به فروش می‌رسد.

شرایط فروش فیدلیتی پرایم جدید بهمن موتور

قیمت فیدلیتی پرایم جدید در این بخشنامه فروش ویژه آذر ۱۴۰۲، به صورت قطعی بوده و این کراس‌اوور مونتاژی با دو تیپ و دو رنگ سفید و مشکی به فروش می‌رسد.

بهمن موتور

مشخصات فیدلیتی پرایم جدید بهمن موتور

بهمن فیدلیتی پرایم جدید به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر مجهز است. این پیشرانه ۱۵۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می‌کند. جعبه دنده فیدلیتی پرایم جدید از نوع ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر است. این خودرو یک کراس اوور تک دیفرانسیل جلو به حساب می‌آید. در بهمن فیدلیتی پرایم جدید امکاناتی مانند دسته دنده الکتریکی، سقف پانورامای برقی، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، رینگ آلومینیومی ۲۰ اینچی، سنسور نور، سنسور باران، صندلی‌های برقی جلو، گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه الکتریکی دستی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه،

بهمن موتور

دوربین ثبت وقایع، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فناوری LED چراغ‌ها، چهار کیسه هوا، تریم داخلی چرم، هفت صندلی (تیپ ۲)، استارت دکمه‌ای، سنسور پایش باد تایرها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، قابلیت DOW و… دیده می‌شود.

عرضه فیدلیتی پرایم جدید از آذر سال ۱۴۰۱ آغاز شده است. از سال گذشته بهمن موتور فیدلیتی پرایم را با جعبه دنده و ویژگی‌های جدید به بازار عرضه می‌کند. این خودرو پرفروش‌ترین کراس اوور گروه بهمن است. در آینده نزدیک فیدلیتی پرستیژ هم به فروش خواهد رسید.

بهمن موتور

داخل فیدلیتی بهمن موتور

به نظر می‌رسد طراحی کابین و بخصوص داشبورد فیدلیتی با الهام از محصولات آلمانی ترسیم شده است. خطوط ساده اما پخته و منطقی، پرهیز از حجم‌دهی اغراق‌آمیز و استفاده از نمایشگر تبلتی در قسمت بالای کنسول مرکزی، از جمله اِلمان‌های شاخص ماشین‌های آلمانی در سال‌های اخیر بوده که در این کراس‌اوور چینی نیز رعایت شده‌اند. باید اعتراف کنیم که این الگوبرداری موفقیت‌آمیز از کار درآمده و داخل ماشین لذت بصری مطلوبی تجربه خواهید کرد.

بهمن موتور

کیفیت قطعات هم در سطح قابل قبولی قرار دارد و می‌توان گفت که به نسبت رقبا از نظر کیفی نقطه ضعف خاصی نخواهد داشت. تلفیق تمامی موارد فوق با آپشن‌های پرشمار ماشین باعث شده که داخل اتاق فیدلیتی با فضایی مدرن و شیک روبرو باشیم. همچنین نسخه 7 نفره فیدلیتی هم قابل سفارش است که می‌تواند برای خودروهای خانواده‌های پر جمعیت و سفرهای دسته جمعی بسیار کارآمد باشد.

طراحی فیدلیتی بهمن موتور

چینی‌ها معمولاً قطعات زیبایی برای محصولاتشان طراحی می‌کنند. اما در گذشته بدلیل بی‌تجربگی و برخی محدودیت‌های اقتصادی قادر نبودند این اجزاء زیبا را به درستی و با تناسب کافی در کنار یکدیگر قرار دهند.اما چری و زیرمجموعه‌هایش چند سالی است که به این نقص پی‌برده‌اند و حالا در محصولات جدیدشان دیگر خبری از رینگ‌های بسیار کوچک و نامتناسب و یا اغراق‌های بی‌مورد و خطوط بی‌هدف یافت نمی‌شود. نمونه‌اش همین فیدلیتی مورد بحث؛ اگر نگاهی به بدنه این ماشین بیندازید متوجه می‌شوید که تقریباً تمامی خطوط با هدف مشخص ترسیم شده‌اند و قطعات مختلف بدنه هم با یکدیگر از هماهنگی و هارمونی کافی برخوردارند.

بهمن موتور

طراحی فیدلیتی بهمن موتور

نکته دیگر اینکه طراحان فیدلتی موفق شده‌اند با استفاده از رینگ‌های جذاب، جلو پنجره بزرگ، سپرهای اسپرت و خطوط پویا در قسمت‌های مختلف، وقار و ابهت را با جاذبه‌های جوان‌پسندانه ترکیب نمایند و نتیجه این شده که ظاهر فیدلیتی برخلاف دیگنیتی "که بیشتر جوانان را هدف قرار داده" با تمامی سنین و سلایق هماهنگ است.شاید تنها نکته منفی طراحی که همچنان در میان خودروسازان چینی شایع است، عدم دست‌یابی به اصالت در ظاهر باشد که البته طبق مشاهدات عینی، این مورد هم برای نسل امروزی به اندازه ما قدیمی‌ها مهم به نظر نمی‌رسد!

بهمن موتور

امکانات فیدلیتی بهمن موتور

کیسه هوا

کیسه هوای راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی

سیستم صوتی

صفحه نمایشگر لمسی 10.25 اینچی به همراه Bluetooth - قابلیت انتقال تصویر تلفن همراه به سیستم مولتی مدیا (Mirror link) - 8 عدد بلندگو - خروجی USB - شارژ وایرلس تلفن همراه

بهمن موتور

ترمز و پایداری فیدلیتی بهمن موتور

ABS - BA – EBD – EBA - سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC) - سیستم کنترل کشش (TCS) - سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو (ESC) – ترمز پارک برقی (EPB) به همراه سیستم توقف خودکار (Auto Hold)

بهمن موتور

دیگر امکانات فیذلیتی بهمن موتور

سیستم فرمان برقی (EPS) - سیستم هشدار دهنده انحراف از خطوط (LDW) - سیستم تشخیص نقاط کور (BSD) - سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها (TPMS) - صندلی راننده و سرنشین برقی به همراه گرم کن - پوشش صندلی ها چرمی – 7 نفره - برف پاک کن با سنسور باران (Rain Sensor) – فرمان چرمی و مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیا - سیستم هوشمند ورود بدون کلید (Keyless) - استارت دکمه ای - جلوآمپر 12.3 اینچی دیجیتال (TFT) - تثبیت کننده سرعت خودرو (کروز کنترل) - دوربین 360 درجه برای سهولت در پارک و دوربین دنده عقب - روشنایی خودکار چراغ های جلو (Auto Light) - سان روف پانوراما - سیستم تشخیص مانع (سنسور پارک عقب و جلو) - سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل Follow-me-home - درب صندوق عقب با قابلیت تشخیص مانع

بهمن موتور

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان