وام فوری | وام فوری با کارت ملی | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

وام فوری قرض الحسنه 2 ساعته دولت رئیسی به همه مردم | شرایط ویژه وام 5 تا 300 میلیونی با کارت ملی !

رییس بانک کارگشایی وعده داده است که ظرف 2 ساعت به متقاضیان وام، وام فوری قرض الحسنه با سود بسیار ناچیز پرداخت شود. برای اطلاع بیشتر از شرایط دریافت وام فوری قرض الحسنه با ما همراه باشید.

وام فوری قرض الحسنه 2 ساعته دولت رئیسی به همه مردم | شرایط ویژه وام 5 تا 300 میلیونی با کارت ملی !
کدخبر : 16531
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: وام فوری طلا یکی از تسهیلات بانکی ویژه است که به دارندگان طلا پرداخت می شود. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند.در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند.  نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

یک ساعته وام فوری بگیرید

امکان گرفتن ۲ نوع وام در بانک کارگشایی وجود دارد. وام 5 میلیون تومانی قرض‌ الحسنه و وام 20 میلیون تومانی جعاله. البته اینجا هم «هر کسی طلایش بیش، وامش بیشتر» است و طبیعتا برای گرفتن وام جعاله که مبلغ بالاتری است، باید طلای بیشتری در بانک امانت بگذارید.

مراحل گرفتن وام فوری با طلا چیست؟

این وام، یکی از راحت‌ترین وام‌هایی است که هر متقاضی‌ می‌تواند رویش حساب کند. رییس بانک کارگشایی این قول را به مردم داده که با دریافت طلای ضمانت، ظرف مدت زمان 2ساعت وام 5 میلیونی قرض‌الحسنه به آنها بدهد. برای اینکه بدانید راست می‌گویند یا نه، چاره‌ای نیست؛ همراه شناسنامه و کارت ملی و مقدار طلایی که باید رهن بگذارید، به یکی از شعبه‌های بانک کارگشایی می‌روید و بعد از تکمیل فرم‌های لازم، در شعبه سراغ ارزیاب بانک بروید. ارزیاب‌های بانک هم بعد از بررسی خلوص طلا و ارزشگذاری آن، مقدار اعتبار برای گرفتن وام را اعلام می‌کنند و تمام.

برای گرفتن وام فوری طلا چقدر طلا باید وثیقه گذاشت؟

برای استفاده از وام 5 میلیون تومانی قرض الحسنه باید 25 گرم طلای تزئینی یا ساخته شده را رهن گذاشت. برای وام جعاله 20 میلیونی هم نیاز به 50گرم طلا دارید تا نزد بانک امانت بگذارید.

نکته: نکته‌ای که بالاتر گفتیم را دوباره تکرار می‌کنیم؛ بانک تنها طلای تزئینی یا ساخته شده را از شما به عنوان وثیقه قبول می‌کند و سکه طلا مورد قبول نیست.

کارمزد و سود وام فوری بانک کارگشایی

وام قرض‌الحسنه بانک کارگشایی با سود 4درصد به متقاضیان بانک داده می‌شود. البته در کنار این سود، 7درصد هم کارمزد به وام تعلق می‌گیرد؛ یعنی در ازای وام 5میلیون تومانی، باید سال بعد 5میلیون و 550هزار تومان به بانک برگردانید که بین انواع وام‌های بانکی سود ناچیزی به حساب می‌آید. بابت وام جعاله 20 میلیونی هم بانک از شما 23درصد سود خواهد گرفت. البته وام جعاله این بانک جزو تسهیلات با سود بالاست، اما همین که نیاز به ضامن ندارد و مبلغ خوبی هم وام می‌دهند، وام‌گیرنده‌ها ترغیب به گرفتن آن می‌شوند.

وام فوری

مدت بازپرداخت وام فوری با طلا

روش پرداخت هر ۲ نوع وام قرض الحسنه و جعاله یا همان وام طلا بانک کارگشایی به صورت اقساط ماهانه نیست. یعنی کل مبلغ و سود آن را یکسال بعد از گرفتن وام، باید به بانک پس بدهید و نیازی به پرداخت ماه به ماه اقساط ندارید. برای همین بهتر است برنامه‌ریزی مناسبی برای خودتان داشته باشید تا در موعد سر رسید، دست‌تان خالی نباشد، چون بانک به ازای هر ماه تاخیر یک‌درصد به عنوان جریمه دیرکرد به جمع پرداختی شما اضافه می‌کند.

البته اگر در پایان سال امکان برگرداندن مبلغ وام را ندارید، بانک یک راهکار دیگر هم پیش پایتان گذاشته و می‌توانید یکسال دیگر وام‌تان را تمدید کنید.

مدارک لازم برای گرفتن وام فوری طلا بانک کارگشایی

اصل شناسنامه و کارت ملی

داشتن حساب سیبا بانک ملی

25 گرم طلای ساخته شده و جواهرات برای وام قرض الحسنه

50 گرم طلای ساخته شده و جواهرات برای وام جعاله

ارائه فاکتور خرید طلاهای امانت‌گذاشته شده به متصدی بانک

نکته: به دلیل مشکلات اقتصادی و تعداد زیاد متقاضیان وام قرض الحسنه، این وام فوری گاهی با نوبت انتظار 4 ماهه در برخی شعب به وام‌گیرنده‌ها داده می‌شود.

وام فوری 300 میلیونی با شرایط بسیار آسان

بانک صادرات به منظور کمک به مشتریان خود و جبران کمبود نقدینگی آن‌ها طرح تسهیلاتی به نام «طلائی 2» تدارک دیده که سقف مبلغ آن به 300 میلیون تومان می‌رسد.

به نقل از رده، افرادی که خواهان وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری با خواب حداقل سه ماهه یا حداکثر 12 ماهه داشته باشند. در صورت داشتن شرایط مذکور، متقاضی باید به فکر ضامن برای دریافت این تسهیلات نیز باشند. ضمانت اصلی برای گرفتن این وام داشتن ضامن رسمی به همراه اعتبار شغلی است. سود این تسهیلات با توجه به مدت بازپرداخت، ماندگاری سپرده و ضریب برابری تعیین می‌شود و بین 2 تا 18 درصد متغیر است. زمان پرداخت اقساط این وام در بازه زمانی حداقل 12 ماهه یا حداکثر 36 ماهه خواهد بود.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط 10 میلیون و 845 هزار و 719 تومان اعلام شده است. کل سود وام به 90 میلیون و 445 هزار و 872 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 390 میلیون و 498 هزار و 872 تومان خواهد بود.

بانک صادرات ایران به صورت رسمی در پانزدهم شهریورماه 1331 با سرمایه اولیه 2 میلیون تومانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در ابتدای کار خدمات محدود داشت اما اکنون در تمامی حوزه‌های بانکداری اعم از الکترونیک، تسهیلات و تعهدات، سپرده گذاری، کارت‌های بانکی و خدمات اینترنتی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. ضمنا این بانک برای خدمت رسانی به مشتریان خارج کشور در کشورهایی مانند آلمان و افغانستان شعبه‌هایی را راه اندازی کرده است.

کارمزد وام فوری بانکی صفر شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: از دی ماه برای تسهیلات وام‌های خرد قرض الحسنه کارمزد صفر خواهد شد.

به گزارش بانک اول  احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: امسال میزان برخورداری مردم از تسهیلات تنها بانک قرض الحسنه دولتی کشور دو برابر افزایش یافته و تا پایان سال نیز تعداد تسهیلات گیرندگان از این بانک به بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد. همچنین میزان تسهیلات نسبت به سال ۱۴۰۱ معادل ۶۰ درصد افزایش مبلغی خواهد داشت.

وی گفت: از دی ماه نیز برای تسهیلات وام‌های خرد کارمزد صفر خواهد شد و برای سال آینده تلاش این است که به مرور برای وام‌های متوسط و با سطوح بالاتر سطح کارمزد از ۴ درصد کمتر و کمتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان