پیش فروش سایپا | ثبت نام پیش فروش سایپا

آغاز پیش فروش سایپا بدون قرعه کشی برای همه | فروش محصولات سایپا با مدلهای شاهین، ساینا، کوییک + شرایط (آذر 1402)​

جدیدترین دور ثبت نام پیش فروش سایپا با 5 محصول جذاب و پرفروش، بدون قرعه کشی برای همه آغاز شد.

آغاز پیش فروش سایپا بدون قرعه کشی برای همه | فروش محصولات سایپا با مدلهای شاهین، ساینا، کوییک + شرایط (آذر 1402)​
کدخبر : 16490
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: طرح جدید پیش فروش سایپا بدون قرعه کشی ویژه آذر 1402 آغاز شد. در این طرح جدید پیش فروش سایپا 5 محصول جدید برای ثبت نام عرضه شده است . محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

دور جدید پیش فروش سایپا ویژه شب یلدا آغاز شد + شرایط

در جدیدترین دور ثبت نام سامانه یکپارچه خودروهای شاهین با گیربکس اتوماتیک، ساینا S DA، کوییک GX-Rl، کوییک GX-L و ساینا استاندارد ۸۵ گانه در قالب سه طرح عادی، طرح ویژه مادران و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده عرضه شده است. موعد تحویل فروش فوق‌العاده سایپا نیز ۳ ماهه اعلام شده است.

5 محصول سایپا جهت فروش در سامانه یکپارچه اعلام شدند.

برخی از محصولات شرکت سایپا وارد سامانه یکپارچه شده اند و احتمالا فروش این خودروها از هفته آینده فعال خواهد شد.

نام محصولات سایپا برای عرضه که در لیست ذیل مشخص می باشد، خودروهایی هستند که قیمت بازار آنها با کارخانه تقریبا یکی شده و یا حتی پایین تر نیز آمده است.

پیش فروش سایپا

ساینا S DA

کوییک GX – L

کوییک GX – RL

ساینا استاندارد 85 گانه

شاهین با گیربکس اتوماتیک

آغاز ثبت نام پیش فروش سایپا با خودرو شاهین اتوماتیک و ساینا S، آذر 1402

ثبت سفارش دو محصول سایپا (شاهین اتوماتیک و ساینا S) با تحویل 90 روزه در سامانه یکپارچه آغاز شده است.

جزئیات شرایط فروش:

نام محصول قیمت

(تومان)

رنگ زمان تحویل

شاهین اتوماتیک 641.718.000 سفید 90 روزه

ساینا S 323.757.000

لینک سایت ثبت نام پیش فروش سایپا ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام کوییک، شاهین، ساینا

متقاضیان ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی به سامانه یکپارچه خودرو به آدرس اینترنتی https://esalecar.ir/ مراجعه کنند. برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه (که ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده‌اند) که موعد زمانی تحویل خودرو آنها پیش از این در فصول آتی تعیین شده است (متقاضیانی که در طرح‌های جایگزینی قبلی و یا در طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده‌اند امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت)، امکان لغو سفارش و انتخاب خودرو از محصولات عرضه شده میسر است.

زمان ثبت نام پیش فروش سایپا اطلس خودرو

همچنین امکان ثبت نام اطلس خودرو نیز فراهم شده است. طبق اطلاعیه متقاضیان ثبت نام اطلس G باید مبلغ علی الحساب ۲۳۳ میلیون تومان را در وجه شرکت سایپا واریز و الباقی مبلغ را بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل واریز کنند. گفتنی است زمان تحویل خودرو اطلس سایپا تیر و مرداد ۱۴۰۳ است و مبلغ نهایی نیز در آن زمان اعلام خواهد شد. بر اساس مصوبه شورای رقابت قیمت کارخانه خودرو اطلس در سال ۱۴۰۲ با اضافه شدن هزینه‌های جانبی حدود ۴۰۶ میلیون تومان است. شرکت سایپا اعلام کرد امکان واریز وجه برای متقاضیان خودرو اطلس سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت نام کرده اند، میسر شده است. متقاضیان حائز شرایط در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که ثبت نام اولیه خودرو اطلس گروه سایپا را انجام داده اند و در تاریخ ۱۴۰۲.۰۹.۲۱ برای آنها پیامک ارسال شده امکان ثبت نام و واریز وجه آنها میسر شده است.

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا ویژه اطلس تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود./اقتصادآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان