خبر خوش برای معلمان بازنشسته | واریز پاداش برای فرهنگیان در هفته جاری

پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش عالی در این هفته واریز می شود.

خبر خوش برای معلمان بازنشسته  | واریز پاداش برای فرهنگیان در هفته جاری
کدخبر : 16389
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از تسویه کامل پاداش پایان خدمت بیش از ۲۲۰۰ نفر از بازنشستگان آموزش عالی در هفته جاری خبر داد.

علی خطیبی ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی‌های  سازمان برنامه و بودجه کشور با این وزارتخانه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت علوم، به منظور تأمین نقدینگی پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش عالی، در اقدامی کم سابقه از ظرفیت اخذ اوراق از سازمان برنامه و بودجه کشور استفاده شد و با فروش این اوراق موفق شدیم کل اعتبارات لازم، برای تسویه کامل تمام بازنشستگانی که مدارک آن‌ها در سامانه پاداش پایان خدمت تکمیل شده است، را تأمین کنیم.

وی افزود: در این راستا اعتباری قریب به ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تسویه کامل پاداش پایان خدمت بیش از ۲۲۰۰ نفر از بازنشستگان آموزش عالی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین و در نظر گرفته شده است.

خطیبی تاکید کرد: با توجه به تأخیر به وجود آمده در پرداخت پاداش پایان خدمت،‌ از مسئولان دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، تقاضا دارم نسبت به تسریع در کارسازی و واریز مبالغ تخصیص یافته به بازنشستگان، اقدامات لازم را انجام دهند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان