طالع بینی | طالع بینی ماه ها

طالع بینی | یک قورباغه انتخاب کن و طالع این هفته رو بخون

در ادامه این مطلب با یک تست شخصیت جالب همراه ما باشید. آیا شما زود عصبانی می‌شوید؟ آیا به آینده امیدوارید؟ در این تست شخصیت شناسی پاسخ همه این سوالات را خواهید گرفت.

طالع بینی | یک قورباغه انتخاب کن و طالع این هفته رو بخون
کدخبر : 16180
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

با این قورباغه‌های خشم، می‌توانید خودآگاهی بیشتری پیدا کرده و دریابید که چگونه در زندگی خود به جلو حرکت کنید.

قورباغه ۱:

افرادی که قورباغه شماره یک را انتخاب می کنند، معمولاً با خود و اطرافیانشان بسیار صبور هستند. آنها درک می کنند که همه چیز به زمان نیاز دارد، بنابراین به جای انتظار برای نتایج فوری، با همه چیز به چشم یک پروژه بلندمدت نگاه می‌کنند.

این افراد می‌توانند در موقعیت‌های سخت آرام بمانند و به طور کلی رویکردی متعادل به زندگی داشته باشند. آنها تمایل زیادی به بخشش دارند و کینه به دل نمی‌گیرند.

قورباغه ۲:

کسانی که قورباغه شماره دو را انتخاب می‌کنند، احتمال ناامیدی‌ها را زودتر می‌بینند. آنها اغلب فراز و نشیب‌های زندگی را بیشتر می‌پذیرند و به خود اجازه نمی‌دهند در ناامیدی غرق شوند.

آنها درک می‌کنند که زندگی غیرقابل پیش بینی است و از خود یا دیگران انتظار کمال ندارند. این افراد از داشته‌های خود قدردانی می‌کنند و وقت خود را با تمرکز بر چیزهای منفی تلف نمی‌کنند.

قورباغه ۳:

کسانی که قورباغه شماره سه را انتخاب می‌کنند، نسبت به آینده خود و دنیای اطرافشان بسیار خوش بین هستند.

آنها اغلب مایل به ریسک کردن و استقبال از فرصت‌های جدید هستند، حتی اگر نتیجه تضمین نشده باشد. آنها چالش‌ها را به عنوان تجربیات یادگیری می‌بینند و از هر موقعیتی نهایت استفاده را می‌برند.

کسانی که قورباغه شماره سه را انتخاب می‌کنند، بسیار بخشنده هستند و به ندرت کینه توزی دارند و ترجیح می‌دهند روی جنبه‌های مثبت زندگی تمرکز کنند.

قورباغه ۴:

افرادی که قورباغه شماره چهار را انتخاب می‌کنند، معمولاً کسانی هستند که وقتی همه چیز مطابق میلشان پیش نمی‌رود، با عصبانیت پاسخ می‌دهند.

آنها اغلب نسبت به افراد یا موقعیت هایی که باعث ناامیدی آنها می‌شود احساس نارضایتی می‌کنند. این افراد برای اینکه چرا همه چیز آنطور که انتظار می‌رود پیش نمی‌رود توضیحی می‌خواهند.

همچنین زمانی که احساس کنند با آنها ناعادلانه رفتار می‌شود، می‌توانند کاملاً حالت تدافعی داشته باشند.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان