طالع بینی | طالع بینی ماه ها

طالع بینی | طالع بینی جالب از آینده شما با گل ماه تولدتون | گل ماه تولد شما چیه؟

طالع‌بینی بینش جذابی را ارائه می‌دهد که از طریق آن می‌توانیم زندگی و شخصیت خود را عمیق‌تر بررسی کنیم، حتی اگر به آن باور ندارید نیز می‌تواند سرگرمی جذاب و خوبی باشد!

طالع بینی | طالع بینی جالب از آینده شما با گل ماه تولدتون | گل ماه تولد شما چیه؟
کدخبر : 16084
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

روانشناسی شخصیت گل ماه تولد

فروردین: گل بابونه

با شروع فروردین ماه گل‌های بابونه‌ی زیبا شروع به شکوفا شدن می‌کنند. این گل به دلیل ظاهر لطیف و عطر شیرین خود شناخته شده است. گل بابونه یا دیزی سفید و زیبا و بی‌آلایش است.

این گل می‌تواند نماد شروع جدید یا وفاداری باشد. این گل نشان‌دهنده‌ی خلوص و بی‌گناهی قلب است، همان دو ویژگی که معمولاً در بین افراد متولد شده در ماه فروردین یافت می‌شود.

اردیبهشت: گل محمدی و پیچ امین‌الدوله

اگر متولد اردیبهشت هستید، گل‌های ماه تولد شما گل محمدی (رز) و گل پیچ امین‌الدوله (یاس) هستند. این دو گل دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آنها را در بین سایر شکوفه ها متمایز می کند.

گل رز یک گل کلاسیک است که برای قرن‌ها به عنوان نماد عشق، تحسین و زیبایی استفاده می‌شود. این گل در رنگ‌های مختلفی مانند قرمز، صورتی، زرد، سفید و یا حتی سیاه وجود دارد.

گل رز نشان دهنده‌ی عشق و علاقه است، در حالی که پیچ امین‌الدوله نشان‌دهنده‌ی محبت و ارادت نسبت به اعضای خانواده یا عزیزان است.

خرداد: گل زنبق دره (گل برف)

نماد متولدین ماه خردادگل برف یا همان زنبق دره است. برخی از افراد نیز این گل را موگه می‌نامند. زنبق دره نشان‌دهنده‌ی امید و شادی و همچنین محافظت در برابر ارواح شیطانی است.

این گیاه معطر جنگلی با گل‌های زنگوله‌ای شکل سفید یا صورتی که در بهار شکوفا می شود، نماد فروتنی، شیرینی و پاکی نیز هست. این گل در طول تاریخ برای اهداف دارویی مانند درمان ناراحتی‌های قلبی استفاده شده است، اما باید با احتیاط از آن استفاده کرد زیرا بیشتر قسمت‌های آن در صورت بلعیدن سمی هستند.

تیر: نیلوفر آبی

نیلوفر آبی گل ماه تولد در ماه تیر هستند. این گل ظاهر منحصر به فردی دارد که آن را از سایر گیاهان متمایز می کند. نیلوفرهای آبی گیاهان آبزی با شکوفه‌های بزرگ و خودنمایی هستند که بر روی سطح آب ساکن یا کم حرکت شناور هستند.

آنها در طیف وسیعی از رنگ ها، از جمله سفید، صورتی، زرد و قرمز وجود دارند که برخی از انواع آن الگوهای ظریفی را روی گلبرگ‌های خود نشان می‌دهند. نیلوفر آبی نمادی از پاکی قلب است.

مرداد: گلایول

اگر در مرداد به دنیا آمده‌اید، گل گلایول گل ماه تولد شماست. گل گلایول با ساقه‌ بلند و باریک با شکوفه های متعدد که در ردیف قرار گرفته اند مشخص می شود. این گل زیبا در رنگ های مختلفی از جمله صورتی، قرمز، زرد، نارنجی، سفید و بنفش می آید.

معنای پشت گلایول بسته به رنگی که دارد متفاوت است – برای مثال، صورتی نشان دهنده عشق و شیفتگی است، در حالی که سفید نشان دهنده خلوص و بی گناهی است. این گیاه مقاوم که معمولاً از اواخر تابستان تا اوایل پاییز (ژوئیه تا اکتبر) شکوفا می شود، برای رشد نیاز به قرار گرفتن در معرض آفتاب کامل دارد.

شهریور: شیپوری

شکوه صبح با گلبرگ های شیپوری شکل خود که در سایه های آبی، بنفش، صورتی، سفید و قرمز ظاهر می شود، ظاهری مسحور کننده دارد. این گل به خاطر زیبایی لطیفش شناخته شده است و نماد عشق، محبت، مرگ، جوانی و تولد دوباره است. همچنین اعتقاد بر این است که نشان دهنده عشق نافرجام یا حتی خاطرات گذشته است.

در حالی که گل های صبحگاهی به تنهایی عطر زیادی ندارند (مگر اینکه به اندازه کافی نزدیک شوید!)، برخی از هیبریدها به طور خاص برای اهداف رایحه تولید شده اند. بنابراین اگر به اندازه کافی برای شما مهم است، پس این گزینه ها را در مهد کودک محلی خود جستجو کنید! از سوی دیگر، آسترها دارای عطر گلی ملایمی شبیه چای بابونه هستند که تسکین دهنده و آرام بخش است.

مهر: همیشه‌بهار

گل همیشه بهار بومی قاره آمریکا است. این گل روشن و شاد به دلیل رنگ زنده و عطر منحصر به فرد بسیار شناخته شده و پرطرفدار است.

این گل زیبا نماد عشق و اشتیاق است و در بسیاری از فرهنگ‌ها در سراسر جهان برای جشن‌ها و مناسبت‌های شاد مثل عروسی‌ها فستیوال‌ها استفاده می‌شود.

آبان: داوودی

گل متولدین آبان گل داوودی است که در رنگ‌های متنوع و شادی وجود دارند. آن‌ها با تعداد زیادی گلبرگ کوچک در کنار هم ظاهر منحصر به فردی را ایجاد می‌کنند. این گل نماد خوش‌بینی، طول عمر و خوش‌شانسی است.

وقتی صحبت از رایحه به میان می‌آید گل‌های داوودی حرف زیادی برای گفتن ندارند، اما اگر از نزدیک آن‌ها را بو کنید، رایحه‌ای بسیار ملایم و شیرین دارند.

آذر: آیلکس

درختچه‌ی آیلکس گیاه متولدین آذر ماه است. این گیاه با برگ‌های سبز تیره و میوه‌های قرمز پررنگ زیبا یادآور فرا رسیدن کریسمس ‌می‌باشد. این گل نماد قدرت و محافظت است زیرا توانایی رشد در شرایط سخت زمستان را نیز دارد و به راحتی در برابر ناملایمات تسلیم نمی‌شود.

این گل نشان‌دهنده‌ی انعطاف‌پذیری و امیدواری در زندگی نیز می‌باشد و می‌تواند برای متولدین آذر ماه الهام بخش باشد تا در برابر چالش‌ها مقاوم باشند.

دی: میخک

گل متولدین دی ماه گل زیبای میخک است. میخک به خاطر زیبایی لطیف و عطر دل‌انگیزش شناخته شده است. این گل می‌تواند در طیف وسیعی از رنگ‌ها از جمله صورتی، قرمز، سفید، زرد و حتی بنفش رشد کند.

گلبرگ‌های این گل با بافتی منحصر به فرد حاشیه‌دار شده‌اند که بر جذابیت آن‌ها می‌افزاید. این گل دارای خواص درمانی و دارویی نیز هست. گل میخک عموما نماد صبر و شکیبایی است.

بهمن: بنفشه و پامچال

برای متولدین بهمن ماه می‌توان دو گل زیبای بنفشه و پامچال را در نظر گرفت. بنفشه گل کوچک و ظریفی است که در سایه‌های بنفش آن رنگ‌های آبی و سفید نیز خودنمایی می‌کنند. بنفشه‌ها به خاطر رایحه شیرینشان زبانزد خاص و عام هستند.

از طرف دیگر گل‌های پامچال در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارند اما معمولاً به صورت دسته‌هایی از گل‌های کوچک صورتی کمرنگ یا قرمز تیره شکوفا می‌شوند. این دو گل زیبا نماد وفاداری و فداکاری هستند.

اسفند: نرگس

گل نرگس یکی از زیباترین گل‌هاست که معمولاً در اسفند ماه و اوایل بهار شکوفا می‌شود. این گل با گلبرگ‌های زرد روشن و سفید بسیار زیبا و دل‌انگیز است. نرگس به خاطر نمادی از شروعی جدید و تولد دوباره گلی مناسب برای متولدین اسفند و فروردین است.

این گل عطری شیرین و لطیف دارد و اگر به دنبال یک گل شاد و زیبا برای هدیه دادن به متولدین اسفند ماه هستید گل نرگس را انتخاب کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان