فال تاروت | فال تاروت عشق

فال تاروت عشق روزانه 18 آذر ماه | فال تاروت عشق روزانه 18 آذر ماه چه چیزی نشان میدهد؟

فال تاروت عشق روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت عشق روزانه 18 آذر ماه | فال تاروت عشق روزانه 18 آذر ماه چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 16141
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

از گذشته فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی قلمداد می‌کنند. فال تاروت  دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز می‌باشد.فال تاروت از ۴ دسته خال که هر کدام شامل ۱۰ کارت شماره دار (از آس تا ۱۰) و ۴ کارت تصویر دار است، تشکیل می‌شود. کارت‌های خال فال تاروت  در واقع معادل کارت‌های شاه، بی بی و سرباز  پاسور است. در ادامه میتوانید فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فروردین

شما مصمم هستید که امروز راه خود را طی کنید. شما می خواهید با عزم و اراده محض و نیروی اراده خود تمام موانع موجود در مسیر خود را تسخیر کنید.

یا روز خود با پیاده روی شروع کنید یا روز خود را با یک پیاده روی آهسته و آرام به پایان برسانید. این به شما انرژی مثبت می دهد و همچنین به شما در آرامش کمک می کند.

زمان برای اصلاح روابط قدیمی بسیار مناسب است. متعادل کردن روابط گذشته و حال می تواند یک کار مهم امروز برای شما باشد.

برنامه های تفریحی یا سرگرمی خود را برای فردا به تعویق بیندازید. امروز در محل کار از همکار خود کمک بگیرید.

اردیبهشت

خبرهای خوب غیرمنتظره ای دریافت خواهید کرد. ممکن است به شغل یا زندگی شخصی شما مربوط باشد اما برای شما سود مالی خواهد داشت.

شما همیشه کار درست را می دانستید. اکنون در درون خود خواهید یافت که واقعا این کار را انجام دهید و با برداشتن اولین قدم تعیین کننده، تمام تنش های درونی خود را برطرف کنید.

هیچ وقت دنبال یک انسان کامل برای روابط عاشقانه نباشید. اگر این موضوع را بپذیرید که انسان ها کامل نیستند به راحتی می توانید شخصی مطابق با سلیقه و ترجیحات خود را پیدا کنید!

ممکن است امروز برای رسیدن به اهداف با مشکل مواجه شوید. اگر در حال برنامه ریزی برای تغییر شغل خود بوده اید امروز روز مناسبی برای شروع این فرآیند است.

خرداد

شهود شما در حال حاضر در مورد هر تصمیمی در زندگی شما درست عمل می کند اما ممکن است مجبور شوید اکنون برخی از راحتی ها را به نفع اهداف بلند مدت فدا کنید.

شما تاکنون تعدادی رژیم غذایی را با بهترین نیت شروع کرده اید اما همه آن ها کنار گذاشته شده اند. یک دوست به شما کمک می کند تا در مسیر خود بمانید و در نهایت به اهداف تناسب اندام خود برسید.

امروز باید عشق و محبتی را که نسبت به شریک زندگی خود دارید و زیر کوهی از استرس مدفون شده است را شناسایی کنید. حفظ تعادل بین عزت نفس و تعهد شما به شریک زندگی تان اکنون بسیار مهم است.

امروز یک روز عالی برای دعوت از حریفان است تا زیرساخت های شما را بررسی کنند و آن ها را از قدرتی که دارید آگاه کنید.

تیر

شما تمایل دارید سریع نتیجه گیری کنید اما بهتر است صبر و حوصله نشستن و تماشای فاش شدن چیزها در زمان مناسب را در خود تلقین کنید.ᅠᅠ

امروز برای ایجاد تغییرات مثبت بسیار مورد نیاز در سبک زندگی شما بسیار مناسب است. ممکن است با شخصی ملاقات کنید یا با موقعیتی آشنا شوید که در آن از نیاز به تغییر عادات غذایی خود برای سلامتی بهتر آگاه شوید.

به نظر می رسد که شما زمان با کیفیتی را با عزیزان خود سپری می کنید. شریک زندگی شما به مدتی زمان نیاز دارد تا به شما اجازه دهد تا به جزئیات آنچه از او می خواهید بپردازید.

امروز خیلی احساس اعتماد به نفس ندارید اما ضروری است که عدم اطمینان خود را پنهان کنید. افشای احساس سردرگمی خود باعث می شود دیگران به توانایی شما شک کنند و ممکن است در یک معامله مهم شکست بخورید.

مرداد

تغییرات ناگهانی خاصی در زندگی شخصی و حرفه ای شما ایجاد خواهد شد. این شما را نگران و ناامن خواهد کرد. فقط با جریان حرکت کنید زیرا این تغییرات فقط به نفع شماست.

ویتامین های متعددی را در رژیم غذایی خود بگنجانید به خصوص A و C و E که به نوبه خود به شما کمک می کند تا سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید.

امروز شما به ایده روشنی خواهید رسید که از شریک زندگی خود و رابطه چه می خواهید و چقدر مایلید برای آن هزینه کنید.

شما در اقداماتی که انجام داده اید، دستاوردهایی داشته اید! از نظر مالی آنچه را که نیاز دارید یا بیشتر از آن را که می توانید ذخیره کنید، دریافت خواهید کرد!

شهریور

امروز می توانید مقداری از وسایل خود را به یکی از نیازمندان اهدا کنید. وضعیت مالی شما خوب است بنابراین می توانید حتی امور خیریه مالی انجام دهید.

امروز احتمالا اخبار خوبی در مورد سلامتی و تناسب اندام خود دریافت خواهید کرد. همچنین می‌ توانید رژیم‌ های مختلف را آزمایش کنید تا بفهمید کدام یک برای شما مناسب‌ تر است.

امروز روز خوبی برای بیرون رفتن و قرار ملاقات نیست. از تعهد خودداری کنید و سعی نکنید شریک زندگی خود را قضاوت کنید.

امروز شرایط اضطراری خاصی ممکن است در خانه پیش بیاید که ممکن است ضرر مالی سنگینی به شما وارد کند.

مهر

تمام کارهای امروز شما جنبه زیبایی دارد. قرار است در تمام طول روز حالت شادی داشته باشید و این باعث ایجاد نشاط در محل کار شما نیز می شود.

فقط سالم ترین وعده های غذایی را انتخاب کنید زیرا آن ها بهترین هستند. همچنین شما باید در رویکرد خود دقیق باشید تا بتوانید به اندازه کافی استراحت کنید!

ممکن است نگران شریک زندگی خود و وضعیت رابطه خود باشید اما همه چیز از امروز روشن می شود و به شما کمک می کند تا تصمیمی منطقی در مورد میزان سرمایه گذاری در این رابطه بگیرید.

حرفه شما اصلا مطابق برنامه شما پیش نمی رود و حتی نمی توانید بفهمید که چرا مسیر فعلی خود را در پیش گرفته است. بهترین راه حل این است که از نو شروع کنید.

آبان

کاری که از امروز شروع می‌ کنید، بدون توجه به اینکه چه مانعی بر سر راهتان قرار می‌ گیرد حتما موفق خواهد شد!

بدن سالم شما به شما کمک می کند که جذاب و شاد باشید. امروز یک روز عالی برای دور هم جمع شدن با دوستان تان و به اشتراک گذاشتن این سلامتی عمومی است.

در مورد نقص هایی که شریک زندگی تان دارد زیاد فکر نکنید. شما متوجه نشده اید در حالی که او تا حد زیادی بهبود یافته است!

انتخاب راه درست کار آسانی نخواهد بود و تنها زمانی می توانید این کار را انجام دهید که بتوانید بر طمع خود غلبه کنید. اگر نمی توانید این کار را به تنهایی انجام دهید از یک دوست کمک بگیرید.

آذر

روز می تواند برای شما خوشایند باشد اما این احتمال وجود دارد که در نهایت روی یک نکته جزئی وسواس داشته باشید. وقت آن است که به تصویر بزرگ توجه کنید و مسائل جزئی را نادیده بگیرید.

ممکن است ایده خوبی باشد که امروز به چشمان خسته خود استراحت دهید و به جای کتاب و صفحه نمایش کامپیوتر، به طبیعت نگاه کنید.

سبک زندگی مجلل شما افراد زیادی را به سمت شما می کشاند. اما همه آن ها ادعای دروغین دوست داشتن شما را دارند. در چنین شرایطی فقط روی مثبت بودن تمرکز کنید.

شما احتمالا در هر شغلی که مستلزم تفکر عمیق و تامل است برتر خواهید بود. با این حال در زمینه های مالی خیلی موفق نیستید.

دی

امروز سعی کنید ذهنی باز داشته باشید و به آنچه دیگران می‌ گویند گوش دهید.

ورزش منظم برای شما معجزه می کند و آمادگی جسمانی را برای مقابله با چالش های روزمره به شما می بخشد!

شما زندگی عاشقانه خود را بی جهت پیچیده می کنید. دلیل آن این است که شما از دیدن و تصدیق آنچه درست در مقابل شماست امتناع می کنید.

احتمالا امروز توصیه های شغلی ارزشمندی را از یکی از نزدیکان خود دریافت خواهید کرد و اگر به آن گوش دهید، می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر آینده شما داشته باشد.

بهمن

امروز شانس به دست آوردن سودهای پولی قابل توجهی وجود دارد اما مراقب پولی باشید که برای خریدهای خود خرج می کنید.

بهترین راه برای مقابله با استرس اجتناب از موقعیت های استرس زاست اما ممکن است این امکان پذیر نباشد. پس تکنیک‌ های آرام‌ سازی را در پیش بگیرید تا سلامتی خود را به خطر نیندازید.

امروز زمانی را برای برنامه ریزی انجام چیزی جدید و حسی در کنار شریک زندگی خود اختصاص دهید!

به نظر می رسد زمان خوبی برای تماس با همکاران باشد. دوره طولانی ناامیدی به زودی به پایان خواهد رسید پس سعی کنید کمی خوش بگذرانید.

اسفند

بسیار مهم است که تمام اعتبار را به ذهن منطقی خود بسپارید نه بر غریزه ای که ثابت شده است چندان قابل اعتماد نیست. وقتی فهمیدید ذهن تان به شما می گوید چه کاری انجام دهید نباید از انجام اقدام سریع دریغ کنید.

امروز برای مراقبت از سلامتی پوست خود و برای اینکه جوش نزنید سعی کنید زیاد آب بنوشید.

یک رابطه جدید و امیدوارکننده در زندگی مجردها ایجاد می شود. فقط یادتان باشد که لازم است یک قدم به عقب بردارید و به شریک زندگی خود فضای کافی بدهید زیرا بیش از حد به فضای شخصی او تجاوز کرده اید.

بهتر است سریع فکر کنید و از این رو شروع به یادگیری یک مهارت جدید کنید که ممکن است به شما کمک کند همتراز با رقبای خود باقی بمانید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان