فال تاروت | فال تاروت کبیر فردا

فال تاروت کبیر 16 آذرماه | فال تاروت کبیر 16 آذرماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال تاروت کبیر روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت کبیر 16 آذرماه | فال تاروت کبیر 16 آذرماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 16097
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: علی پارسا

از گذشته فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی قلمداد می‌کنند. فال تاروت  دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز می‌باشد.فال تاروت از ۴ دسته خال که هر کدام شامل ۱۰ کارت شماره دار (از آس تا ۱۰) و ۴ کارت تصویر دار است، تشکیل می‌شود. کارت‌های خال فال تاروت  در واقع معادل کارت‌های شاه، بی بی و سرباز  پاسور است. در ادامه میتوانید فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال روزانه تاروت متولدین فروردین:

    کارت درویش : امروز از آتش نترسید و برعکس آن را در آغوش گرفته و به زندگی خود بیاورید. البته منظور آتش واقعی نیست، قرار نیست چیزی آتش بگیرد، فقط شور و هیجان بیشتری باید وارد زندگیتان کنید. شاید بعضی ها بخواهند جلویتان را گرفته و یا شما را از عواقب آن بترسانند، اما این بدان معنا نیست که شما مجبور هستید به توصیه آنها پا به فرار بگذارید. کافی است درس لازم را از گفته هایشان بگیرید و نکاتی که به آنها اشاره می کنند را مد نظر داشته باشید. نباید اجازه دهید کارها و حرف های حساب نشده در رابطه عاطفیتان بیش از این مشکل ایجاد کنند و در مسیر رسیدنتان به خوشبختی مانع ایجاد کنند.

فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت:

کارت عشاق : شما در حال حاضر اصلا صبر و حوصله ندارید، اما اگر پای کارهایی که خودتان دلتان بخواهد در میان باشد با شور و هجان بسیار هر کاری برای آنها لازم باشد را انجام می دهید. شما امروز در بیان احساسات خود با مشکل مواجه هستید، اما خوشبختانه دیگران متوجه این موضوع نخواهند شد. با این حال باید در نظر داشته باشید که نباید این موضوع را از همه مخفی نگه دارید، شاید بتوانید در مورد مشکلی که با احساسات خود دارید با شخصی که دوست دارید و یا دوستی مورد اعتماد درد دل کنید.

فال روزانه تاروت متولدین خرداد:

    کارت ابله : امروز کمی برای غافلگیری و ماجراجویی هم جا بگذارید و از روحیه ماجراجویانه ای که وقتی بدون داشتن هیچ مقصد مشخصی از خانه بیرون می زنید باید داشته باشید لذت ببرید. شاید با افراد و موقعیت هایی روبرو شوید که برایتان غریبه هستند، اما قطعا برایتان خوشایند خواهند بود. با این همه شاید به پایان رساندن کارهایی که امروز انجام می دهید زیاد برایتان راحت نباشد و دائم از شاخه ای به شاخه دیگر بپرید، یادتان باشد این کار تنها شما را خسته خواهد کرد و هیچ نتیجه ای برایتان نخواهد داشت.

فال روزانه تاروت متولدین تیر:

    کارت اعتدال : پیدا کردن تعادل در انجام کارهایتان و طبق روال معمول پیش رفتن امروز خیلی هم برای شما کار دشواری نخواهد بود. بیدار شدن و ترک تخت خوابتان به احتمال زیاد دشوارترین بخش امروز خواهد بود، اما همین که از پس این کار طاقت فرسا برآمدید و از جایتان بلند شدید همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت. امروز ذهنتان خیلی درگیر است و نمی توانید هجوم ناگهانی افکار مختلف را تحت کنترل در آورده و ظاهرتان را هم حفظ کنید، به خودتان سخت نگیرید و در مورد این موضوع با یک نفر صحبت کنید.

فال روزانه تاروت متولدین مرداد:

    کارت برج : امروز کوچک ترین مسائل هم ناگهان برای شما تبدیل به مسئله مرگ و زندگی می شوند. حالتان مدام در حال تغییر است و یک لحظه احساس می کنید در مرز فاجعه قرار گرفته اید و لحظه ای دیگر روی ابرها در حال پرواز هستید. این وضعیتی که برای شما به وجود آمده است بیشتر از آن که به دنیای اطرافتان مربوط باشد به خودتان و واکنش هایتان نسبت به محیط اطرافتان وابسته است.

فال روزانه تاروت متولدین شهریور:

    کارت خورشید : امروز اوضاع برای شما بهتر از همیشه است و کارها خیلی راحت تر از همیشه و به همان صورتی که خودتان می خواهید پیش خواهند رفت. این نشان دهنده این است که شما در مسیر درست قرار گرفته اید و دارید کارهای صحیح را انجام می دهید. زندگی همیشه لازم نیست همراه با استرس و ناراحتی باشد. وقتی می بینید کاری خوب پیش نمی رود حتما باید روشتان را تغییر دهید. لبخند روی لب هایتان را حفظ کرده و نسبت به دیگران و احساساتشان احترام قائل باشید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین مهر:

کارت قدرت : امروز تماس ها و پیام هایی که دریافت می کنید را مدام چک کنید، زیرا یک نفر سعی دارد با شما تماس بگیرد و احتمالا هم کار خیلی مهمی با شما دارد. اگر دیدید که تماس از دست رفته ای دارید و یا پیامی برایتان آمده است نسبت به آن بی تفاوت نباشید. اگر مشکلی در رابطه عاطفیتان پیش آمده است به این نکته توجه داشته باشید که اگر اهدافتان مشخص باشند و بدانید از رابطه خود چه می خواهید همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت. وقتی دو نفر اهداف مشترکی داشته باشند قدرت بیشتری در جهت به دست آوردن آن هدف به جریان می افتد و تأثیر این انرژی را نباید دست کم گرفت.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آبان:

    کارت ارابه : امروز شما حتی اگر تلاش زیادی هم از خودتان نشان ندهید خیلی بیش از آنچه انتظار دارید را به دست خواهید آورد. راه های بسیاری برای رسیدن شما به خواسته هایتان وجود دارند و اگر یکی از آنها بسته بود می توانید بدون نگرانی و ناراحتی به سراغ بعدی بروید و خیلی راحت به خواسته خود برسید. شما خیلی زود به مقصد خواهید رسید و همین باعث می شود وقت آزاد زیادی هم برایتان باقی بماند که می توانید از آن هر طوری که خودتان می خواهید استفاده کنید. فقط یادتان باشد که در جا نزنید و حالا که موتورتان گرم شده است بدون آن که از حرکت باز بمانید به پیشروی ادامه بدهید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آذر:

    کارت مرد دار آویز : امروز زیاد خودتان را درگیر جنبه احساسی زندگی نکنید. به خودتان سخت نگیرید و بگذارید زندگی در آرامش ادامه پیدا کند. مهم این است که به حرکت کردن ادامه دهید، حتی آب هم وقتی در یک جا بماند می گندد و متأسفانه شما مدتی است که دچار این حالت سکون و رکود شده اید. بلند شوید و راه بیفتید. اندکی تلاش کافی است تا حتی بهتر از قبل به سوی اهدافتان پیش بروید، پس تردید نکنید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین دی:

    کارت شیطان : سعی کنید جنب و جوش دیوانه واری که در اطراف خود می بینید شما را تحت تأثیر قرار ندهد. اتفاقات و مسائل غیر منتظره از هر سو دور و برتان را فرا گرفته اند و شاید اولین واکنش شما عصبانی و هیجان زده شدن باشد. این دقیقا برعکس واکنشی است که شما باید از خودتان نشان بدهید. آرامش خودتان را حفظ کنید و قدم به قدم خودتان را با شرایط به وجود آمده تطبیق دهید. مطمئنا نمی شود چند وعده غذایی را پشت سر هم خورد و باید بین آنها فاصله ای قرار داد، این دقیقا همان کاری است که شما هم در رویارویی با شرایط موجود باید انجام دهید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین بهمن:

    کارت ملکه : وقت آن فرا رسیده است که هیجان بیشتری را وارد زندگی خودتان بکنید. شاید بتوانید با تماس گرفتن با یکی از دوستان قدیمی خود و یا بازگشت به عشقی که مدت ها پیش مجبور به ترک او شده بودید شور و هیجان درون خود را دوباره زنده کنید. به میل درونی خود نسبت به هیجان و ماجراجویی بی تفاوت نباشید. غذاهای تند بخورید و لباس های رنگارنگ بپوشید. حتی همین اقدام های کوچک می توانند انرژی بیشتری را وارد زندگیتان کنند و شور و تحرک را به شما هدیه کنند.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اسفند:

کارت عدالت : امروز از آن روزهایی است که هر چقدر هم برای انجام هر کاری به شما وقت بدهند در پایان تقاضای پنج دقیقه وقت بیشتر کرده و در نهایت هم تا یک ساعت بعد آن را به اتمام نخواهید رساند. این لزوما اتفاق بدی نیست. کارهایی که انجام می دهید بخاطر عدم کفایت و ناتوانی شما بیش از اندازه طول نمی کشند، بلکه این وقت بیشتری که صرف انجام آنها می کنید بخاطر دقت عمل و توجه بیشتری است که امروز در انجام کارهایتان به خرج می دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان