فال انبیا | فال انبیا فردا

فال انبیا 14 آذرماه | فال انبیای شما چه خبر خوشی برایتان دارد؟

فال انبیا دقیق و بروز شده خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 9344
سایت سرگرمی روز :

فال انبیا (فال انبیاء) یک مفهومی است که در فرهنگها و ترادیشن‌های مختلف جهان وجود دارد. این فال بر اساس آفرینش انبیا یا پیامبران الهی و داستان‌ها و افسانه‌های مرتبط با آنها انجام می‌شود. در فال انبیا، قصه‌ها و روایات از زندگی انبیا و نوح، ابراهیم، موسی، عیسی و محمد (صلی الله علیهم) و دیگر انبیا قرآنی و نیز افسانه‌های مرتبط با آنها گرفته می‌شود. از این قصه‌ها به عنوان نمادها و داستان‌های رمزآمیز برای تعبیر آینده و پیش‌بینی رویدادها استفاده می‌شود.

 فال 14 آذر برای متولدین فروردین

حضرت ایوب (ع)

ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کاررا نمی دانی؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به امید ی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود، این چند روز به سعادت می رسی و اگر نیت سفر داری برو که خوبست و از روزها روز دوشنبه وپنج شنبه برای تو بهتر باشد تا به مقصود برسی وصدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی ولیکن از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می رسد . انشاء الله.

فال 14 آذر برای متولدین اردیبهشت

حضرت ذوالقرنین

شما فردی با همت و اراده هستید اگر از این استعداد استفاده کنید به توفیقات خوبی دست می یابید در زندگی شما سفرهای دور دیده می شود با خطرهایی در زندگی مواجه میشوید افراد زیادی مطیع شما یا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت ، سفر حج را در طالع دارید اگر قصد جهانگردی دارید اقدام کنید کارهای سخت برای شما اسان میشود آنچه را که مقصود دارید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد از جانب عده ای خظری شما را تهدید میکند که به یاری خدا رفع خواهد شد

 فال 14 آذر برای متولدین خرداد

حضرت موسی (ع)

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فروماندهو عاجز شده ای ، غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خیردهد و کارت به زودی بالا گیرد و دلت به سبک باری مشغول است . با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کارتو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی . انشاء الله.

 فال 14 آذر برای متولدین تیر

حضرت صالح (ع)

ای صاحب فال! خداوند تو را از غمها برهاند و به مقصود دل رساند و امسال بر تو مبارک خواهد بود. رنجی کشیده ای ولی با نیّتی که دردل داری به مقصود برسی و به سفری که در پیش داری برو که نعمت بسیار بینی و به آسایش خواهی رسید که ستاره تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود در طاعت حرمت دولت یابی و هر چه با مردم نیکی کنی از آنان بدی بینی و اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد وشادمان شوی وبر دشمنان ظفریابی و دلخوش می شوی و چون ماه نو می شود به راحتی خواهی رسید.

 فال 14 آذر برای متولدین مرداد

متن فال:

حضرت محمد (ص)

ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

 فال 14 آذر برای متولدین شهریور

حضرت ایوب (ع)

ای دارنده ی فال بدان چیزی از دست تو رفته است و به علت فقدان آن غم میخوری اما عاقبت کار را نمیدانی ، اگر صبر کنی ب ههر امیدی که داری خواهی رسید پس در خلوت با خدا باسش که عاقبت به خیر خواهی بود . در این چند روزه آینده به سعادت خواهی رسید اگر قصد سفر داری بکن که نیکست . روزهای شنبه و پنج شنبه برای تو خوبست تا به مقصود برسی . اگر نیت عقد قرار دادی داری دست نگهدار که بد است و خودت را به زحمت نیانداز که ستاره ای نحس در طالع تو میبینم .صبر کن و صدقه بده تا آنچه از خدا طلب میکنی بدست آوری . از طرف شخصی کار شما رونق میگیرد و از او بزرگی و راحتی خواهی یافت و امور به مراد دل تو شود. به چیزی که در انتظار آن هستی خواهی رسید انشا الله

 فال برای متولدین مهر

حضرت ابراهیم (ع)

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوبست و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند،حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ شان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول با شی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود . تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می خواهد بدان می رسی . روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد،اما روزهای دیگر در میان خصومت مرو تا آنکه به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنو . انشاء الله .

 فال برای متولدین آبان

حضرت هارون (ع)

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست و اگر غایبی داری زود به تو می رسد و همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی و خیر بینی . بر سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که نشانه نیکبختی است، ولیکن آن خیالی که دردل داری گذشت و پیوسته خواب آشفته بینی و فراموش می کنی ؛ قلب خود را قوت ده که به مراد برسی . ان شاء الله.

 فال برای متولدین آذر

حضرت اسحاق (ع)

ای صاحب فال! اگر نیّت پیوند داری بسیا ر نیکوست و امید در چیز نیکویی داری ،اما از تجارت کار تو خوب می شود و اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست آوری و اگر اراده سفری داری برو که بسیار نعمت نصیت توشود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو راامید مال است، زود به آن برسی .با همه کسدوستی و یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می کند، ولی باید شکر خدا کنی که روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفرنیابند و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

 فال برای متولدین دی

حضرت هارون (ع)

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست و اگر غایبی داری زود به تو می رسد و همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی و خیر بینی . بر سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که نشانه نیکبختی است، ولیکن آن خیالی که دردل داری گذشت و پیوسته خواب آشفته بینی و فراموش می کنی ؛ قلب خود را قوت ده که به مراد برسی . ان شاء الله.

 فال برای متولدین بهمن

حضرت ادریس (ع)

ای صاحب فال! بدان و آگاه باش که هر مقصودی که داری، بدان خواهی رسید و آن چه که از خدا طلب کنی ، ان شاءالله به تو عطا می کند . نترس که کارهابه مراد تو خواهد شد و تورا سفری در پیش است که از آن راحتی یابی . اندک غمی به تو رسیده است که فارغ شدی . در نظر خلایق مرد خوبی می باشی و امر تو قابل اجرا است؛اما تند خو و زود خشمگین شوی و در مقابل زود هم خوشنود می شوی . تورا دوستی هست از جان بهتر و یک زن هم تو را بسیا ر دوست می دارد و شب و روز دعایت می کند ، از حرف او بیرون نرو که او شخص غمخوار تو می باشد . اگر حاجتی داری برآیدو اگر غایبی داری به تو برسد. ان شاء الله.

 فال برای متولدین اسفند

 حضرت اسماعیل (ع)-ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز، و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده ، و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیکبختی است . به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: