تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت

تست روانشناسی | طرز گرفتن لیوان تو دستت کل شخصیتتو لو میده

معمولا لیوان، ماگ و یا فنجان را چگونه در دست می‌گیرید؟ یکی از این ۶ شماره را انتخاب کنید و پاسخ را در پایین صفحه مشاهده کنید.

تست روانشناسی | طرز گرفتن لیوان تو دستت کل شخصیتتو لو میده
کدخبر : 15849
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار : علی پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

تست شخصیت شناسی گرفتن لیوان و فنجان

پاسخ تست شخصیت‌شناسی:

وقت آن رسیده است که بفهمید نحوه در دست گرفتن فنجان شما، چه چیزی را تداعی می کند!

۱. اگر اولی را انتخاب کردید: شما فردی با اعتماد به نفس هستید که می داند در زندگی چه می خواهد. فقط، شما تمایل دارید بیش از حد با اعتماد به نفس به نظر برسید و این غرور اطرافیان شما را ناراحت می کند.

۲. اگر دومی را انتخاب کردید: همیشه با گوش دادن به صحبت های دیگران، استعداد خوبی برای کار تیمی دارید. متاسفانه زمانی که کاری را به صورت فردی انجام می‌دهید بهره وری خیلی بالایی ندارید.

۳. اگر سومی را انتخاب کردید: شما فردی ساکت و سرد هستید. به همین دلیل است که اغلب افراد نسبت به شما بی اعتماد می شوند. یاد بگیرید که احساسات خود را بیشتر بروز بدهید تا منزوی به نظر نرسید!

۴. اگر چهارمی را انتخاب کردید: شما فردی متفکر و منطقی هستید. هرگز از ترس شکست خوردن در هیچ موقعیتی عجله نمی کنید. این احتیاط بیش از حد شما را از لذت بردن از زندگی باز می‌دارد!

۵. اگر پنجمی را انتخاب کردید: حساسیت شما نقطه قوت شماست، اما اغلب افراد شما را جدی نمی گیرند. یاد بگیرید که حساسیت و احساسات خود را مدیریت کنید تا برای اطرافیانتان کودک به نظر نرسید.

۶. اگر ششمی را انتخاب کردید: شما فردی هستید که می توان روی او برای لذت بردن از زندگی و تفریح حساب کرد. با این حال، عشق شما به ماجراجویی و راه فرار از واقعیت ممکن است علیه شما کار کند. پس راجع به مسائل زندگی جدی تر فکر کنید!

از شباهت پاسخ تست با شخصیت خود شگفت زده شدید؟ پس این تصویر را برای دوستان خود نیز ارسال کرده و پاسخ آنها را هم بشنوید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان