تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت

تست روانشناسی | بگو چجوری می‌خوابی تا بگم ویژگی‌های بارز شخصیتیت چیه؟!

تست‌های شخصیت معمولاً در زمینه روانشناسی بالینی استفاده می‌شود. این آزمون‌ها ابزار‌هایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روانی و رفتاری یک فرد را فراهم می‌کنند.

تست روانشناسی | بگو چجوری می‌خوابی تا بگم ویژگی‌های بارز شخصیتیت چیه؟!
کدخبر : 15848
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار : علی پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

تست‌های شخصیت به عنوان یک سرگرمی است که شما را راهنمایی می‌کند تا در چند ثانیه از طریق یک عکس، تیپ شخصیتی خود را بشناسید. در این مقاله تست شخصیتی طرز خوابیدن ارائه شده‌است.

تست شخصیت طرز خوابیدن

طرز خوابیدن شما چگونه است؟ یکی از چهار تصویر را انتخاب کنید و شخصیت خود را کشف کنید!

 1. خوابیدن به پشت

اگر به پشت می‌خوابید، این تست به شما می‌گوید که شما دوست دارید  در مرکز توجه باشید. شما فردی خوش‌بین هستید که از هم‌نشینی با افراد هم‌فکر لذت خواهید برد. معمولاً در جمع‌های شلوغ حضور قوی و جسورانه‌ای دارید.

توقعات بسیار زیادی هم از خود و هم از دیگران دارید.

۲.  خوابیدن جنینی

اگر در وضعیت جنینی می‌خوابید شما شخصیت حامی دارید اما متقابلاً دوست دارید که دیگران شما را درک کنند. خوابیدن در وضعیت جنینی به شما کمک می‌کند تا از مشکلات دنیوی جدا شوید.

شما فردی محتاط هستید و به راحتی حرف خود را بازگو نمی‌کنید. مهم‌ترین ویژگی شخصیت شما این است که در اعتمادکردن به مردم مشکل دارید. ظاهر بسیار قوی و سر‌سختی دارید اما در درون بسیار احساساتی هستید.

۳. خوابیدن روی شکم

اگر روی شکم می‌خوابید، شما فردی با اراده، ریسک‌پذیر، ماجراجو، پر‌انرژی و مشکل‌گشا هستید. در راهنمایی دیگران می‌توانید بسیار موثر واقع شوید.

شما ترجیح می‌دهید ۸ ساعت کامل بخوابید، نه بیشتر، تا در طول روز پرانرژی و شاداب بمانید.

۴.  خوابیدن به پهلو

اگر به پهلو می‌خوابید، شما فردی آرام، قابل اعتماد، خونسرد، فعال، مبتکر و اجتماعی هستید. شما همیشه نگاه رو به جلو دارید؛ هیچ‌گاه از گذشته پشیمان نیستید و از آینده نمی‌ترسید. شما بدون توجه به تغییرات یا موقعیت بسیار سازگار هستید.

همیشه در همه چیز به دنبال جنبه مثبت هستید. شما به ویژگی‌های خوب و بد خود آگاه هستید و آزرده خاطر کردن شما کار آسانی نیست. همیشه لبخند بر لب داشته باشید، حتی در هنگام سختی‌ها.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان