تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش تصویری | ننه زامبی رو زیر دو ثانیه تشخیص بدی باید بری آکسفورد

این تست هوش سرگرم کننده را حل کنید تا از ضریب هوشی خود آگاه شوید. این گونه آزمون ها روش آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

تست هوش تصویری | ننه زامبی رو زیر دو ثانیه تشخیص بدی باید بری آکسفورد
کدخبر : 15778
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست هوش و سوالات هوش طرح ریزی می شوند تا میزان دقت و توجه افراد اندازه گیری شود. بسیاری از سوالات هوش نیازمند توجه هستند. عدم دقت و توجه باعث می شود که افراد نتوانند توجه به محیط اطراف خود داشته باشند. همین مسئله سبب تنبلی مغز می شود. لذا گاهی لازم است با کمک سوالات هوشی مغز خود را ورزش دهیم. جدیدترین تست هوش را در سایت ما بخوانید.

پاسخ تست هوش در انتهای صفحه:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

در 9 ثانیه بگویید کدام زن زامبی است؟!

ما انسان‌ها عاشق معماها هستیم. زمانی که پاسخ را می یابیم، در بدن ما آدرنالین ترشح می شود که در نتیجه حس خوبی به ما دست می دهد. بازی های فکری و معماهای مانند آزمون شناخت زامبی، تمرین عالی برای مغز هستند و به توسعه و ایجاد روش‌های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند.

در تصویر دو خانم وجود دارد که هر کدام نوزادش را در آغوش گرفته است. با این حال، یکی از این دو زن زامبی است. اما کدام یک؟ این چالشی است که باید آن را حل کنید. اکنون تصویر زیر را بررسی کنید و به آزمون شناخت زامبی پاسخ دهید. فراموش نکنید برای حل این تست هوش 9 ثانیه زمان دارید.

پاسخ تست را در ادامه بخوانید:

.

.

.

.

.

زامبی، زن سمت چپ تصویر است چون چشمانش کاملا قرمز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان