تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | مثل یه ریاضی دان باهوش مشکل معادله ۱=۷-۶ رو با اضافه کردن یه چوب کبریت حل کن!

تست هوش: معماهای چوب کبریت جز آن دسته معماهایی هستند که باعث می‌شود به روش‌های منحصر به فردی فکر کنید و به بهبود توانایی‌های استدلال فضایی شما کمک می‌کند.

تست هوش |  مثل یه ریاضی دان باهوش مشکل معادله ۱=۷-۶ رو با اضافه کردن یه چوب کبریت حل کن!
کدخبر : 15482
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست هوش و سوالات هوش طرح ریزی می شوند تا میزان دقت و توجه افراد اندازه گیری شود. بسیاری از سوالات هوش نیازمند توجه هستند. عدم دقت و توجه باعث می شود که افراد نتوانند توجه به محیط اطراف خود داشته باشند. همین مسئله سبب تنبلی مغز می شود. لذا گاهی لازم است با کمک سوالات هوشی مغز خود را ورزش دهیم. جدیدترین تست هوش را در سایت ما بخوانید.

پاسخ تست هوش در انتهای صفحه:

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش:

.

.

.

آیا می‌توانید با افزودن تنها یک چوب کبریت این تساوی را برقرار کنید؟

اگر به دنبال امتحان ضریب هوشی خود هستید، بهتر است با فکر کردن به این معمای چوب کبریت ذهن خود را فعال نگه‌دارید. معماهای چوب کبریت از آن دسته معماهایی هستند که می‌توانند به راحتی ذهن را به چالش بکشند. حل کردن این معماها به طور مرتب و روزانه مغز را وادار به فکر کرده و آن را فعال نگه می‌دارد.

این نوع معماهای ریاضی به دلیل اینکه باید تغییراتی در جایگاه هر کبریتی ایجاد کرد بسیار جذابند. در واقع معماهای چوب کبریت یکی از محبوب‌ترین نوع‌های معمای ریاضی است. اما به نظر شما برای حل این سوال چکونه باید عمل کرد؟ آیا می‌توانید با اضافه کردن یک چوب کبریت تساوی ۱=۷-۶ را برقرار کرد؟ قطعا راه حلی برای برقراری تساوی وجود خواهد داشت ولی این سوال برای به چالش کشیدن ذهن شما طراحی شده است.

حل این معما نیازمند یافتن الگوی پنهان آن است. شما باید سریع باشید زیرا زمان محدود است. این چالش نیاز به تفکر سریع و مشاهده خوب دارد. کمی مشکل است و مناسب افرادی است که باهوش هستند و به جزئیات کوچک توجه می‌کنند.

معمای چوب کبریت ۱=۷-۶

اگر از حل پازل‌های پیچیده و یافتن راه حل آنها لذت می‌برید، این معما برای شما جالب خواهد بود.

اکنون پاسخ صحیح را مشاهده کنید:

 

.

پاسخ آزمون

تست هوش

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان