فال ورق | فال ورق فردا

فال ورق روزانه 1 آذرماه | فال ورق روزانه 1 آذرماه چه چیزی نشان میدهد؟

در ادامه فال ورق روزانه و دقیق خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

 فال ورق روزانه 1 آذرماه | فال ورق روزانه 1 آذرماه چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 15623
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

سابقه فال ورق به مصر باستان برمیگردد. فال ورق گونه‌ای فالگیری است که در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود.  از جمله فال‌ ورق میتوان به فال ورق احساسی پرداخت.

فروردین

متاسفانه پریشان خاطر و آشفته هستی و نمی دانی که باید چه کاری انجام دهی، بهتر است از فردی کمک بخواهی و توکلت به خداوند را از دست ندهی تا دوباره اوضاع برایت مساعد شود

اردیبهشت

اگر هم اکنون اقدام به کسب علم و دانش کنی مطمئن باش که در آن به موفقیت می رسی و زمان خوبی برای توست پس حتماً این کار را انجام بده که راه رسیدن به موفقیت از همین طریق ممکن میشود.

خرداد

اگر انتظار روشن شدن موضوعی را میکشی بدان که به زودی همه چیز برایت روشن خواهد شد و تو به سعادت و کامیابی می‌رسی، پس تشویش و اضطراب نداشته باش.

تیر

مسائلی در زندگیت وجود دارد که ممکن است از نظر روحی به تو آسیب بزند بیشتر از خودت مراقبت کن و همه چیز را به خداوند بسپار، مطمئن باش به زودی شرایط به نفعت می شود.

مرداد

اگر پریشان حال و آزرده خاطر هستی بدان خدا کمکت میکند تا از این شرایط خارج شوی و به زندگیت سر و سامان دهی، نگران نباش که خداوند در همه حال حواسش به تو هست.

شهریور

در موقعیتی قرار داری که باید با واقعیت روبرو شوی و به هیچ عنوان از آنها فرار نکنی تا بتوانی به زندگی ات سر و سامان دهی، از هیچ چیز نترس و توکلت به خداوند باشد.

مهر

تو به آرزوهایت بسیار نزدیک شده ای و خداوند به ما امر فرموده تا به تو کمک کنیم. پس به هیچ عنوان نگران نباش و سعی کن با اراده قوی در همان مسیری که هستی حرکت کنی.

آبان

تو قادر هستی بسیار خودت را به خداوند نزدیک کنی و در حال یادگیری رسیدن به مرحله‌ عرفان و نزدیک شدن به خداوند هستی اگر به امور معنویت بپردازی در زندگی از سختی و مشکلات دور خواهی شد.

آذر

تو قادر هستی نور الهی را در همه جا بگسترانی و اطرافیانت را به راه راست هدایت کنی پس از این توانایی استفاده کن و سعی کن به انسانها کمک کنی.

دی

اگر میخواهی در زندگیت معجزه روی بدهد باید کمی به کارهایت بیشتر فکر کنی و در خلوت و آرامش راهی را که در پیش گرفته ای را بازنگری کنی تا بتوانی سعادت و خوشبختی را در آغوش بکشی.

بهمن

باید صبر و تحملت را بیشتر کنی و به ندای درونت گوش فرا دهی، تنها در این صورت می توانی به سعادت و خوشبختی که در انتظارش هستی دست پیدا کنی.

اسفند

شکرگزار خداوند باش تا بتوانی به موفقیت و سعادت برسی، نگران نباش چرا که من از تو حمایت می کنم تا بتوانی سختی ها و دردسرها را پشت سر بگذاری و به چنان مقامی برسی که همگان به تو حسودی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان