فال ورق | فال ورق فردا

فال ورق روزانه 29 آبان ماه | فال ورق روزانه 29 آبان ماه چه چیزی نشان میدهد؟

در ادامه فال ورق روزانه و دقیق خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

 فال ورق روزانه 29 آبان ماه | فال ورق روزانه 29 آبان ماه چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 15527
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

سابقه فال ورق به مصر باستان برمیگردد. فال ورق گونه‌ای فالگیری است که در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود.  از جمله فال‌ ورق میتوان به فال ورق احساسی پرداخت.

فروردین

کارت تاروت: هفت جام

چشمان تان را باز نگه دارید. جهان در آستانه باز کردن دری به روی فرصت های جدید و هیجان انگیز است.

شما امیدوار بوده اید و منتظر تغییر در زندگی خود بوده اید، و اکنون انگار نیت هایی که داشتید در مقابل چشمان شما ظاهر می شوند.

اجازه ندهید ناامیدی گذشته شما را از پذیرش خوبی هایی که اکنون می بینید باز دارد. شانس جهان برای شماست، پس گشوده و آماده دریافت باشید.

اردیبهشت

کارت تاروت: ملکه سکه

نشان شما «گاو نر» است؛ بنابراین جای تعجب نیست که مجبور شوید هر روز یک رفتار سختگیرانه را از خود نشان دهید. اما افرادی که شما را بهتر می شناسند، جنبه ملایم و دلسوز شما را می بینند.

ممکن است فکر کنید که نرم و ملایم بودن در محل کار خیلی خوب نیست، اما عنصری از انسانیت را برای شما به ارمغان می‌آورد. این به مردم کمک می کند تا نسبت به شما احساس دلسوزی کنند.

این باعث می شود آن ها احساس کنند که با رهبری کار می کنند که کمک می کند هر روز بهترین های خود را نشان دهند.

خرداد

کارت تاروت: هشت جام

قناعت، ذهنیتی است که هر روز برای داشتن آن تلاش می کنید. ممکن است برای نشستن لبخند بر لبان تان زمان زیادی لازم نباشد و امروز، یک نفر ممکن است به طور معجزه آسایی برایتان شادی فراهم کند.

حتما سلفی های زیادی بگیرید تا لذتی را که در درون خود احساس می کنید ثبت کنید. درخشش قلب، همیشه بهتر از درخشش چهره است.

نوری که از شما ساطع می شود، قلب همه افراد خوش شانسی را که در اطراف شما هستند روشن می کند.

تیر

کارت تاروت: ده شمشیر

ممکن است فکر کنید که احساسات منفی مخرب هستند. با این حال، اگر به درستی از آن ها استفاده کنید، می توانند تاثیرگذار و انگیزه بخش باشند.

احساسات منفی نشان می دهند که چه چیزی باید تغییر کند. آن ها نشان می دهند که محدودیت های شما کجا هستند و چه مرزهایی باید تعیین شوند.

ممکن است احساسی را که اکنون دارید دوست نداشته باشید، اما اگر عاقل باشید، می توانید از طریق یک تجربه بد، چیزهای بیشتری درباره خود بیاموزید. درد می تواند یک انگیزه قانع کننده برای تغییر و رشد باشد.

مرداد

کارت تاروت: هفت شمشیر

مردم آن کاری را که می خواهند انجام می دهند، و اگر قرار باشد کسی صادقانه رفتار کند، این کار را می کند.

اما یک دلیل غیر منطقی برای اینکه یکی از دوستان تان از پشت به شما خنجر زده است وجود دارد. ممکن است برای درک آن به کمک نیاز داشته باشید.

شما باید قوانین زندگی خود را رعایت کنید. بگذارید این فرد با خودش کنار بیاید و به درک برسد. برخی از معماها هرگز حل نمی شوند.

شهریور

کارت تاروت: نوباوه شمشیر

تحمل یک موقعیت تا زمانی که خودش حل شود یک چیز است، و وقتی مشخص شود که کار به جایی نمی رسد، یک چیز دیگر!

تنها در صورتی پایان می یابد که تصمیم بگیرید کاری انجام دهید تا از ادامه یافتن آن جلوگیری کنید. گاهی اوقات، باید دست به کار شوید و خودتان اتفاقات را رقم بزنید.

به عهده گرفتن مسئولیت، شما را به یک فرد کنترل گر تبدیل نمی کند، اما به فردی کنش گرا تبدیل می کند که شایسته احترام است. شما فردی هستید که نتیجه دلخواه تان را می گیرید.

مهر

کارت تاروت: شش شمشیر

در حال حاضر گوش دادن به اخبار جهان سخت است. هر روز با این آرزو از خواب بیدار می شوید که ای کاش همه چیز بهتر شود.

در هر غروب، روز به پایان می رسد و به گذشته می پیوندد و شما این شانس را دارید که فردایی بهتر بسازید.

ممکن است ندانید آینده چه خواهد شد، اما چیزهای زیبایی در پیش است. شما باید یک تصمیم قاطعانه بگیرید.

آبان

کارت تاروت: نوباوه جام (وارونه)

یک فرد بداخلاق در زندگی شما حضور دارد و شما حتی ممکن است ندانید که چه چیزی باعث ابن بداخلاقی او می شود. ممکن است به دلیل کمبود خواب باشد.

شما سعی کرده اید با ساکت تر بودن و کمی منفعل تر بودن، به رفع مشکل کمک کنید. همچنین می توانید با نشان دادن اهمیت و توجه خود، از او حمایت کنید.

اما خلق و خوی این فرد، با وفق پذیری شما با او تنظیم نمی شود؛ پس برای چه خودتان را تغییر دهید؟

آذر

کارت تاروت: راهبه (وارونه)

برخی افراد سعی می کنند سنت های خانوادگی را حفظ کنند. برخی دیگر می خواهند سعی کنند خودشان آداب و رسوم خانوادگی مخصوص به خود را ایجاد کنند.

آن ها ممکن است عواطف التیام نیافته ای مرتبط با یک خاطره داشته باشند که شما نسبت به آن احساس متفاوتی دارید.

اگر با خانواده‌ تان در مورد برخی آداب و رسوم درگیری دارید، سعی کنید راه و روش آن ها و اعتقادات شان را به عنوان شیوه بزرگ شدن شان بپذیرید.

دی

کارت تاروت: سه شمشیر

کارت تاروت سه شمشیر، نشان دهنده یک دلشکستگی است که از عمیق ترین قسمت روح شما سرچشمه می گیرد، و حتی اگر اکنون به یک رابطه پایان ندهید، ممکن است دچار آن شوید.

ممکن است گیجی و سردرگمی حاصل از یک عشق از دست رفته را تجربه کرده باشید. در دلتان احساس می کردیدهمه چیز درست خواهد شد، اما اینطور نشد.

حتی فکرش را هم نمی کردید که شریک عاطفی تان بتواند چنین کاری کند. شاید سال ها از این موضوع گذشته باشد، اما درد شما همچنان تازه است.

شفا به زمان نیاز دارد و شاید امروز این اتفاق نیافتد، اما روزی بالاخره اتفاق خواهد افتاد.

بهمن

کارت تاروت: ملکه سکه

انجام هر کاری چالش برانگیز است، با این وجود شما همیشه کاری را که می خواهید، انجام می دهید و برنده می شوید. فارغ از اینکه چقدر احساس خستگی می کنید، دوباره بلند می شوید و به تمام اهداف خود می رسید.

رویاهای شما آنقدر با ارزش هستند که به هیچ وجه نمی توانید آن ها را رها کنید. ممکن است حس کنید خیلی خوب از پس این کار بر نمی آیید، اما این کارت تاروت اینجاست تا بگوید که ادامه دهید. به خوبی از پس آن بر خواهید آمد.

اسفند

کارت تاروت: نه سکه (وارونه)

کارت کشیدن بسیار آسان است! اما ممکن است به جایی برسید که متوجه شوید زیادی هزینه کرده اید.

شما باید صرفه جویی را سرلوحه عادات خود قرار دهید. دلتان که نمی خواهد با افسوس و انبوهی از چیزهایی که از خریدشان پشیمان هستید مواجه شوید؟

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان