روانشناسی | تست روانشناسی

روانشناسی | تو تصویر چندتا اسب تشخیص دادی این میتونه رازهای بزرگی از شخصیتت فاش کنه

روانشناسی : ضمنا در نظر داشته باشید که اینگونه آزمون‌ها را نباید جایگزینی برای تست‌های روانشناسی پزشکی در نظر گرفت.

روانشناسی | تو تصویر چندتا اسب تشخیص دادی این میتونه رازهای بزرگی از شخصیتت فاش کنه
کدخبر : 15330
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

تست شخصیت تعداد اسب

یک اسب

این بسیار بعید است که در ۵ ثانیه ابتدایی تنها یک اسب ببینید ولی غیرممکن نیست. در صورتی که در ۵ ثانیه فقط یک اسب در تصویر تست شخصیت شناسی براساس تعداد اسب دیدید باید گفت که شما کسی هستید که چشمش به دیدن تصاویر بزرگ عادت کرده است. شما همه چیز را به عنوان یک کل می بینید و دید بسیار گسترده ای نسبت به چیزها دارید. مطمئناً در تصمیم گیری بسیار عجول هستید و چیزها را ارزیابی نمی کنید یا خیلی عمیق در مورد آنها فکر نمی کنید.

این ویژگی ها می تواند شما را در مدیریت به فرد عالی تبدیل کند، زیرا می توانید نتایج را قبل از دیگران محاسبه کنید. شما می توانید تصویر نهایی را حتی قبل از اینکه کسی مداد را برداشته باشد در سر بکشید. علیرغم داشتن تمام این ویژگی های شگفت انگیز، دست از تلاش برای پیشرفت فردی خود برندارید. شما می توانید تغییر ایجاد کنید. اجازه ندهید که خصوصیات خوب به صورت آرام در شما ایجاد شود.

۵ تا ۱۰ اسب

اگر در تصویر بالا بین ۵ تا ۱۰ اسب را شناسایی کردید باید گفت که شما نشانه هایی از کمال گرایی در خود دارید. شما فردی هستید که چیزها را ساده نمی‌گیرید و دوست دارید به چیزهایی که شایسته هستند اهمیت دهید. روش تصمیم گیری شما بسیار منطقی و معقول است.

علیرغم اینکه فرد عاقلی هستید، روش کار نامنظمی دارید. اما این شما را از دستیابی به اهدافتان دور نمی کند. شما روشی سیستماتیک برای کار ندارید که این مسئله سبب ایجاد مشکلات مختلف برای شما می شود. شما همیشه در تلاش و حرکت هستید. ممکن است گاهی اوقات در حال دویدن باشید، و گاهی اوقات در حال راه رفتن عادی! اما هرگز متوقف نمی شوید. شما همیشه در حال حرکت هستید. به واقع هیچ وقت دست از تلاش بر نمی دارید.

گاهی اوقات نسبت به توانایی های خود کمی بیش از حد اعتماد به نفس پیدا می کنید. شما بدون اینکه متوجه شوید در کارها زیاده روی می کنید، اما اشکالی ندارد. کسی هستید که متوقف نمی شود، بنابراین می دانید چگونه شکست ها را بپذیرید.

۱۱ اسب یا بیشتر

دیدن بیشتر از ۱۱ اسب در تست شخصیت شناسی براساس تعداد اسب به این معناست که شما فردی فوق العاده تیزبین هستید. متوجه چیزهایی می شوید که دیگران نمی بینند. طبیعت بسیار مسئولیت پذیری دارید، به همین دلیل است که حتی کوچکترین چیزها را هم از دست نمی دهید. این نیز دلیلی است که مردم دوست دارند با شما کار کنند. آنها می دانند که شما آنها را ناامید نخواهید کرد.

متاسفم اما کمال گرا بودن معایب خودش را دارد. اغلب در موقعیت‌هایی گرفتار می‌شوید که مطمئن نیستید. باید کاری را ادامه دهید یا روی آن کار کنید. شما معتقدید که همه چیز را می توان بهتر کرد، به همین دلیل است که نمی دانید کجا باید متوقف شوید. شما هرگز از نتایج نهایی راضی نیستید. حتی اگر موفق باشید.

شما باید برخی از تمرینات آرام بخش ذهن مانند یوگا را در زندگی خود بگنجانید، زیرا بیشتر اوقات بیش از حد فکر می کنید. کمی آرام باشید و استراحت کنید! سعی کنید اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که می توانند به شما بگویند کی و کجا خط بکشید. شما نمی توانید خود را به خاطر هر چیزی آزار دهید. کمی خود را رها کنید.

بهتر است بدانیم همه ما افرادی چند بعدی هستیم که در موقعیت‌های مختلف یکی از بعدهایمان خودش را بزرگتر نشان می‌دهد.نقاط ضعف و قوت ما طیف وسیعی از ویژگی‌های شخصیتی ما را در برمی‌گیرد و نمی‌توان به یک یا دو تست شخصیت تصویری بسنده کرد. این آزمون‌ها تنها یک بخش بسیار کوچک از پازل پیچیده شخصیتی هر نفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان