فروش فوری ایران خودرو | آغاز فروش فوری ایران خودرو

آغاز ثبت نام فروش فوری ایران خودرو با یک خودروی شاسی بلند | با کمتر از 200 میلیون تومان صاحب شاسی بلند شوید

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک ویژه آبان‌ماه 1402 را اعلام کرد.

 آغاز ثبت نام فروش فوری ایران خودرو با یک خودروی شاسی بلند | با کمتر از 200 میلیون تومان صاحب شاسی بلند شوید
کدخبر : 15175
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی است که باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است.فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرضه میکند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرضه میکند.  در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

گروه صنعتی ایران‌ خودرو شرایط فروش ویژه آبان‌ماه 1402 را اعلام کرد.

گروه صنعتی ایران‌ خودرو شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک ویژه آبان‌ماه 1402 را اعلام کرد. در این شرایط پیکاپ فوتون تونلند G7 به روش اقساطی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. بهای این پیکاپ حدود یک میلیارد و 885 میلیون تومان اعلام شده. برای خرید این پیکاپ، مشتریان بایستی سه پیش‌پرداخت را در مراحل مختلف به شرکت ارائه دهند. پیکاپ فوتون تونلند G7 که ایران خودرو دیزل آن را پیکاپ اتوماتیک می‌نامد، در واقع نسل دوم این خودرو به حساب می‌آید.

پیش‌پرداخت اول برای خرید پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک حدود 188 میلیون تومان است که در زمان ثبت‌نام از مشتری دریافت می‌شود. پس از آن یک چک به مبلغ تقریبی 377 میلیون تومان و به تاریخ دوم آذرماه 1402 از مشتریان دریافت می‌شود. متقاضیان شرکت در شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک می‌توانند یک پیش‌پرداخت دیگر را نیز برای کاهش مبلغ اقساط ارائه دهند. این پیش‌پرداخت در پایان آذرماه 1402 از مشتریان دریافت می‌شود و مبلغ آن 450 میلیون تومان است.

شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک در پیش فروش ایران خودرو

به نوشته دیجیاتو، موعد بازپرداخت مابقی قیمت خودرو بین یک الی سه سال تعیین شده است. البته در صورت ارائه پیش‌پرداخت 450 میلیون تومانی از سوی مشتری، او می‌تواند مدت اقساط را به 4 سال افزایش دهد. علاوه‌براین، درصورتی‌که این پیش‌پرداخت را ارائه دهید، خودرو یک ماه زودتر و در آذرماه 1402 به شما تحویل داده خواهد شد. در صورت عدم ارائه پیش‌پرداخت 450 میلیون تومانی، موعد تحویل خودرو دی‌ماه 1402 خواهد بود.

البته یک ماه صبر برای تحویل خودرو و عدم پرداخت 450 میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت مرحله سوم، جنبه مثبتی برای متقاضیان دارد. در این صورت مشتریان از سود مشارکت 5 درصدی و سود انصراف 2 درصدی بهره‌مند خواهند شد. جریمه تأخیر در تحویل خودرو نیز در صورت تحویل فوتون تونلند در آذرماه معادل 2.5 درصد ماهانه است. این جریمه درصورتی‌که خودرو را دی‌ماه 1402 تحویل بگیرید، حاصل جمع سود مشارکت + 1 درصد سالیانه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان